hardcore filmpje

Zeer cool!!!!!!!!!!!!!! :}

Gewoon doorgaan en vooral blijven filmen die handel! (met genoeg beeldmateriaal koop ik de dvd wel ;) )

Trouwens geven jullie ook uitleg over "how to pull a wheelie", of moet daar een nieuw topic over gestart worden.

Blijven knallen met die "kadavers" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Bike power the movie!
Zal goed staan tussen mijn dvd van ghost rider en performance bikes :]
Ik hoor het wel wanneer en hoe ik hem kan bestellen :9
 
shit!! heb ik weer wat gemist :?

ene filmpje verwijderd, de andere zegt alleen maar pingping als ik erop klik '(

iemand tips hoe ik dat ping om kan zetten in het zien van dat flimpje? :)
 
ff lief lachen naar snorro, en hij brengt hem hoogstpersoonlijk gebrand op een cd bij je langs, dat weet je toch :)
 
ff lief lachen naar snorro, en hij brengt hem hoogstpersoonlijk gebrand op een cd bij je langs, dat weet je toch :)


oke dan: lieve lieve snorremans.............. O-)

full



alleen een link naar iets wat ik wel kan zien mag ook hoor :P
zal je niet verlegen maken. :X
 
je klikt op het linkje dat onder het woord Filmpje zit, en dan wat gebeurd er dan precies?
(Je firewall en virusscanner zou hier niets mee te maken moeten hebben)
 
hij zegt: pingping :?

hahaha. weet niet hoe het anders uit te leggen :)
maar dat zegt ie dus en verder gebeurd er weinig behalve dat er onderin mijn scherm heel even een rechthoekje te zien is met wat nummers. 1 seconde ofzo. krijg verder geen melding of iets dergelijks alleen pingping......
 
Vaag ;) Zekers een goedkoop pingping grapje van je pc.
Dit moet je van dichtbij hebben gezien om te begrijpen wat je bedoelt.
En wat als je het filmpje eerst opslaat en het dan vervolgens afspeelt? Media Player al bij laten werken?
 
Zon codec kun je gewoon downloaden, zoek je op XVID CODEC free download en als het goed is heb je dan keus uit verschillende aanbieders. Hiermee kun je dan waarschijnlijk het filmpje wel zien, ik mistte em eerst ook en nu kan ik wel bijna alle filmpjes zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan