Hardcore forum freak

KJ

Die hard MF'er
8 okt 2001
833
0
Ik kan ook maar niet op het forum komen en R1No zit er weer op.... :? :? :? :? :?
 
Ejjj wKJ dude, wah ben je aan\'t doen :? moet je niet :z

Eeeeuh, :z :?

Neuh, ik moest ff kijken of er wat op het forum geschreven was... Moet als laatste ingelogt staan en dan pas kan ik slapen :P
 
Eeeeuh, :z :?

Neuh, ik moest ff kijken of er wat op het forum geschreven was... Moet als laatste ingelogt staan en dan pas kan ik slapen :P

Als laatste ingelogd staan :? :? hehe denk je dat je dat lukt dan :9
 
Kan vandaag wel eens een zware dobber worden geloof ik... hahahaha

Maar opgeven doe ik niet hoor :j

Bwohahaha :) :) , maareh moet je dat gebakje je van je niet eens op gaan hale bij Safe, is bijna opeuh :]
 
Bwohahaha :) :) , maareh moet je dat gebakje je van je niet eens op gaan hale bij Safe, is bijna opeuh :]

Nee, ik ben benieuwt wanneer ze me bellen, laat ze dat ding maar mooi in de weg staan daar.. hahaha

En als ik hem ophaal ga ik midden in de winkel staan :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

ps: geloof dat je oge moe worden :z :z :z :z
 
Nee, ik ben benieuwt wanneer ze me bellen, laat ze dat ding maar mooi in de weg staan daar.. hahaha

En als ik hem ophaal ga ik midden in de winkel staan :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

ps: geloof dat je oge moe worden :z :z :z :z

Me oge moe, ik heb er al sateprikkers tussen zitten man :z :z
Is trouwenss weinig te beleven hiero om deze tijd van de dag :+
Loopt konstant te refreshen maar er komen geen nieuwe topics bij \ '(
 
Ja, heb al eens eerder een post gedaan dat het hier met de winterdag rustig wordt.
Ik zie 3 man online, waarvan jij 1 en ik...
Dus ik wacht tot die 3de persoon even wat leuks te melden heeft :)
 
Ja, heb al eens eerder een post gedaan dat het hier met de winterdag rustig wordt.
Ik zie 3 man online, waarvan jij 1 en ik...
Dus ik wacht tot die 3de persoon even wat leuks te melden heeft :)

Ja wie zou dat zijn, een van de modjes :? trouwens moeten die niet altijd op het forum aanwezig zijn, of kunnen we nu ongestoort onze gang gaan :}
 
vast geen modje, anders hadden ze deze topic al lang gesloten :P

maar eeuh, ga eens naar bed man :z :z :z :z :z
 
vast geen modje, anders hadden ze deze topic al lang gesloten :P

maar eeuh, ga eens naar bed man :z :z :z :z :z

Ja ik ga inderdaad zo kapeuh, lekker :z :z heb ik wel zin in eigeluk ander moet ik morgen zo 8-) rondlopen
 
eeeeuh, en dan mij dit geweldigge overwinnings gevoel ontnemen? ;(

Maar euh, das goed...
Als we nu meer MF gasten zo gek krijgen om te GR\'en, dan kunnen we een MF clan maken.. hahaha

i\'m offline... cya dude
 
Weltrusten dan maar, zie je binnenkort wel weer op het forum, hopelijk niet zo laat dan :)

Ja, volgende keer wat eerder :)
Dan kan ik de strijd wat langer volhouden.. hehe

Adios dude....
 
Terug
Bovenaan Onderaan