Hardenberg e.o. deel 6 - met een Heerlen's tintje

Status
Niet open voor verdere reacties.
lijkt me toch een k*t gevoel om zonder motor te zitten, maar goed om in het voorjaar op een 1000RR te kunnen stappen is ook niet verkeerd.
 
In de winter rijd ik toch niet. Dus ga met oog op evt. een baan in Zwolle maar eens een auto aanschaffen. Dan in de winter fijn geld opzij zetten voor een andere motor en me goed orienteren op wat er te koop is. :Y
lees ik hier nu verstandige dingen? :o
succes met de verkoop alvast :)
 
Ik ga morgen toch denk ik weer met de motor naar school hoor! Had vandaag ook gewild, maar moest helaas nog het centrum in van Zwolle. :(
 
Ik wou dat ik de motor hier had staan.. was ik vandaag toch wel even gaan rijden denk ik.. was best lekker weer :Y
 
het was heerlijk weer vandaag *D
772912034_5_Ya8h.jpeg

hier ook maar even posen :P
 
Heb m,n motor helemaal winterklaar maar als het zaterdag nog zo lekker weer wordt moet ie er nog wel even aan geloven. ;)
 
Mischien staat ie er dan te duur op MJ?
Hoi, mwah 2750 voor deze motor, daar haal je niet zo'n exemplaar voor, voor een
afgeragde, waar je gelijk 600 kwijt bent voor banden, ketting, enz betaal je al gauw 3500-4000 bij de motorzaak en ik ga em niet weggeven, dus ik zie het vanzelf wel.
Mijn motorzaak vind zelfs dat ik echt te laag zit, ik vind het zelf een nette prijs, maar ja, wie ben ik ;)

Mike, jammer man, maar wel begrijpelijk. Volgend jaar wel samen racen he?!?! dus wel sparen voor een andere ;)

Miss2, net een motor en nu al dik posen :+
*O*
 
Ik ga morgen toch denk ik weer met de motor naar school hoor! Had vandaag ook gewild, maar moest helaas nog het centrum in van Zwolle. :(

en dat kan niet met de motor :o


Ik wou dat ik de motor hier had staan.. was ik vandaag toch wel even gaan rijden denk ik.. was best lekker weer :Y

Staat de motor niet in Tubbie :?

had je idd ff kunnen
full


het was heerlijk weer vandaag *D
[afbeelding]
hier ook maar even posen :P

Poserd 8-)

Volgende x de lens schoonmaken......pindakaas der op :+

Heb m,n motor helemaal winterklaar maar als het zaterdag nog zo lekker weer wordt moet ie er nog wel even aan geloven. ;)

:Y

blalablabla

Miss2, net een motor en nu al dik posen :+
*O*

Verhoog de prijs eens....misschien krijg je dan meer belangstelling.

Heb ik eens gedaan met een Camper....1000 euro duurder en week later verkocht _O-

Soms krijgen mensen argwaan omdat hij misschien te goedkoop is :+


Mjah tis wel een Hon :r a dus dat verkoopt zowiezo nie zon oud HOK :o
 
Laatst bewerkt:
Ik ga morgen toch denk ik weer met de motor naar school hoor! Had vandaag ook gewild, maar moest helaas nog het centrum in van Zwolle. :(
goh, dat is niet zo moeilijk, zelfs als beginneling (tijdens les) door zwolle centrum heen gereden, op vrijdagmiddag langs allemaal dronken volk :] :+
zou het nu ook niet meer doen, heb een hekel aan centrums
 
goh, dat is niet zo moeilijk, zelfs als beginneling (tijdens les) door zwolle centrum heen gereden, op vrijdagmiddag langs allemaal dronken volk :] :+
zou het nu ook niet meer doen, heb een hekel aan centrums

Kan je wel mooi posen 8-)
 
Hoi, mwah 2750 voor deze motor, daar haal je niet zo'n exemplaar voor, voor een
afgeragde, waar je gelijk 600 kwijt bent voor banden, ketting, enz betaal je al gauw 3500-4000 bij de motorzaak en ik ga em niet weggeven, dus ik zie het vanzelf wel.
Mijn motorzaak vind zelfs dat ik echt te laag zit, ik vind het zelf een nette prijs, maar ja, wie ben ik ;)

*O*

Ach het is ook niet een beste tijd voor het verkopen van je motor... die van mij staat ook te koop btw.
 
en dat kan niet met de motor :o
goh, dat is niet zo moeilijk, zelfs als beginneling (tijdens les) door zwolle centrum heen gereden, op vrijdagmiddag langs allemaal dronken volk :] :+
zou het nu ook niet meer doen, heb een hekel aan centrums
Ik moest naar een voorstelling in het Odeon theater. Kan op zich natuurlijk wel, maar is wat lastig met de kleding e.d. Dan maar morgen! :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan