hardtail z 750

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker mooi , maar uhmm ... wel eens een bocht geprobeerd? uitlaten lijken mij vrij laag of heb ik dat mis?

Waar komen die einddempers vandaan?

Voor de rest lekker dik hoor !
 
uitlaat verpakt werkt perfect als je het nat maakt
voordeel je ziet mijn hobby bob lasjes niet meer :P
full
 
dank je
staat er nu zo bij nog een paar puntjes op de I en ze is klaar
dempers dempen nu voldoende dus dat is ook opgelost
het schakel gedeelte effe aanpassen en een paar nieuwe schakelaars bestellen
handvatten zijn onderweg
full
 
hoi bassie ik had een vraag aan je aangezien jij bezig ben waar ik over aan het denken ben ik heb zelf een gsxf 600 maar wil daar ook een hardtail van bouwen .
hoe heb jij dat gedaan met t frame aangezien ik niet echt veel zin heb in al dat rompslomp bij de rdw .
zelf dacht ik aan een suzuki frame met kenteken te kopen en daar een hardtail van te laten lassen en zo het blok over te zetten .
graag hoor ik wat van je en misschien heb je wat tips voor me
BTW wat een extreem vette bike heb je gemaakt , ga zo door groet lizzard
 
hoi bassie ik had een vraag aan je aangezien jij bezig ben waar ik over aan het denken ben ik heb zelf een gsxf 600 maar wil daar ook een hardtail van bouwen .
hoe heb jij dat gedaan met t frame aangezien ik niet echt veel zin heb in al dat rompslomp bij de rdw .
zelf dacht ik aan een suzuki frame met kenteken te kopen en daar een hardtail van te laten lassen en zo het blok over te zetten .
graag hoor ik wat van je en misschien heb je wat tips voor me
BTW wat een extreem vette bike heb je gemaakt , ga zo door groet lizzard

Er is hier al een keer iemand geweest die dat gedaan heeft, helaas zijn alle foto's foetsie :( , fijn dat photo-bucket :/

GSX-R Hardtail chop.....
Was weliswaar wel een R ipv een F, maar echt veel verpesten kun je ook niet aan een f-je :')
 
Laatst bewerkt:
dat was een hardup frame met eigenbouw kenteken staat bij een maatje in de schuur ;)

Dat werkt toch het mooist hoor,
Een eigenbouw kenteken, hoe ouder het kenteken hoe mooier.

Ik heb er nog een op de plank
Type : eigenbouw
Model : chopper
Aantal cilinders : 2
Cilinderinhoud : 1200cc
En dat was het wel zo een beetje,
Doe ik dus nooooooit meer weg.
 
het was allemaal begonnen als nou ik zie wel hoever ik kom.
ik ben toch wel eigenlijk meer van de fighters.
maar na mate het bouwsel gestalte kreeg begon ik er al meer zin in te krijgen.
na veel dingen 3 keer gedaan te hebben is dit het eind resultaat
moet nog op zoek naar een spiegel,en ik heb nog een setje handvaten gekocht
na mijn vakantie een revisie setje halen voor de carb's want de ene keer loopt ze nog over en de andere keer weer niet.
zit er nog aan te denken om de poten zwart te laten anodiseren had ik op mijn fighter ook gedaan en was super of nog een setje voorvork covers erop wordt ze nog dikker van
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan