Hardware van een ongeluk

Dat is inderdaad niet zo lekker, maar vanuit reflex gooi je natuurlijk je arm uit. Maar je hebt ook pinnen die onder het vel zitten dan zijn ze gelukkig niet zo zichtbaar en ziet het er wat minder \"eng\" uit.
 
Alleen openen op volle maag

Velen van jullie zullen dit hoogstwaarschijnlijk al kennen. Maar man, gebeurt dat zo :? :? :?
Bah! wat vies. :( :( :(

Als je je nek breekt krijg je een heel metalen constructie om je hoofd heen, dit ziet er al smerig uit maar met je hoofd ook hoor, dan boren ze dat vast in je schedel.

Dus zorg ervoor dat je nooit een ongeluk krijgt !
 
Nou, ik vind hem nog wel meevallen eigenlijk, had verwacht een opengescheurd lijk te zien die onder een vrachtwagen was gekomen ofzo. :?
 
ach na een paar jaar zie je alleen nog een litteken :)
altijd positief blijven !!
okay ik kan me linkerpols niet meer bewegen maar hij is wel zo gezet door de arts dat ik kan blijven superbike,n lol

cul8rpeter
 
Op Donderdag 04 oktober 2001 18:24 schreef Bigconvoy het volgende:
Bah! wat vies. :( :( :(


Dat valt toch wel mee? Ik heb wel lelijkere dingen van dichtbij gezien. (Heb een jaar in het ziekenhuis gewerkt als fotograaf, vandaar.)
 
Hmmm... was mijn staaldraadje (10 cm lang) door 1 van de botten in m\'n hand maar een peuleschil bij. Was alleen wat minder, dat wanneer ik m\'n pols bewoog, hem langs een bot voelde schuren. Heb hem nog wel thuis in een potje. Jammie!!!
 
Ik heb een tijdje in een ziekenhuis op afdeling traumatologie (veel ongelukken) stage gelopen.

In die tijd was ik bezig met mijn motorrijbewijs.

Dit soort dingen heb ik dus veel vaker van dicht bijgezien en moeten verzorgen. Ook een aantal motorongelukslachtoffer moeten verplegen.
O.A. iemand met een gebroken rug, die moest minimaal 6 weken in een bed/stellage blijven liggen die alle kanten kon worden omgedraaid. Lag dus ook geregeld met zijn neus naar beneden. Verder iemand met een gebroken bekken die nog veel meer van dit soort stangetjes buitenboord had hangen.

Wrijft er dan wel weer even in dat motorrijders kwetsbaar zijn.

Maar wat is het toch een mooie hobby :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan