Haren in de knoop

En korter omdat je motor rij (DUH!)

Er zijn veel mannen die dat dus wel doen ;)
Ik niet, maar mijn haar zit niet meer als ik mijn helm af doe, maar daar heb ik ook wel weer de nodige oplossingen voor.

En laat die haren maar wapperen, automobilisten zien je dan beter hoor (vreemdgenoeg). Heb als ik vriendin achterop heb altijd veel bekijks van alle kanten... naja, vriendin heeft bekijks.. ik nooit ;)
 
Kom, geef nou toe, die opmerking van ieniemienie slaat nergens op.
Heb ik dan niks positiefs te melden gehad op dit forum? Moet ze maar eens wat beter lezen dat moest ik ook. Mijn vrouwtje vindt ook dat ik wat minder seksistische grapjes moet maken, maar het zijn nog altijd grapjes.

ff weer on-topic aub... :)
 
Kom, geef nou toe, die opmerking van ieniemienie slaat nergens op.
Heb ik dan niks positiefs te melden gehad op dit forum? Moet ze maar eens wat beter lezen dat moest ik ook. Mijn vrouwtje vindt ook dat ik wat minder seksistische grapjes moet maken, maar het zijn nog altijd grapjes.

Waar gaat dit nou over? Als jij wat te vertellen hebt richt het dan naar mij en ga andere er niet bij halen. Kan je het niet alleen af of zo!
Tot nu toe heb ik nog weinig positiefs gezien van je. Iedereen en alles doet wel wat fout in jouw ogen. Maar jij bent geweldig, toch?
 
Kom, geef nou toe, die opmerking van ieniemienie slaat nergens op.
Heb ik dan niks positiefs te melden gehad op dit forum? Moet ze maar eens wat beter lezen dat moest ik ook. Mijn vrouwtje vindt ook dat ik wat minder seksistische grapjes moet maken, maar het zijn nog altijd grapjes.

Joh, over grapjes kan ik niet meepraten want die maak ik nooit...en sexistisch ben ik al helemaal niet.

Goed lezen geld niet alleen voor ieniemienie, al leest zij wel goed vin ik, maar dat zouden meer mensen moeten doen.
Of ergens op terug durven komen!!!

Ik geef toe het volgende, met de kanttekening dat ik me kop eerder heb gehouden om vooral maar weer geen discussie te krijgen...

Jij bent best wel provocerend in een aantal posten van jou. Zoals:
Het zijn net
kinderen die een welles/nietes spelletje
(zeer bekend hier) spelen.

Als je dat nou eens zou laten en eerst gewoon ff credit gaat kweken dan is er niks aan de hand denk ik. Maar jouw binnenkomer was niet bepaald je van het.

Wat mij betreft no hard feelings, maar vergeet niet dat de ladies hier niet op hun achterhoofd zijn gevallen of stille muisjes zijn.
Ook ondergetekende niet ;)

Om even op je
Ja?
Ja?
Ja?
terug te komen...daar lok je wat mee uit...
Wat meer ingepakt als een geintje zou het al een heel ander geintje maken.

Dusse...de vrouwtjes hier met lange blonde/donkere haren en ook de kortharigen ;) , staan hun mannetje.
 
Laat me niet lachen.....
Jij zegt bij alles dat je je mening mag geven en nu doe ik het en ik ZEUR.
Tuurlijk, kritiek is naar hè!

Volgens mij is opbouwende kritiek iets anders. Je zegt tegen iemand dat ie iets niet goed doet en zegt erbij hoe iemand zich kan verbeteren.
Dat doe jij niet... nog nergens gezien! Dus dat vind ik zeuren.

Schrijf eens iets POSITIEFS
Je bent hier nog niet zo lang, dus maak er iets LEUKS van, hier zit niemand op te wachten.

Jij zeurt , omdat je argumenten niet kloppen en wat heb jij dan zoal gepost , waar mensen zoveel aan hadden? Maar zeuren is ook een mening geven, ik zeg alleen dat je dat niet moet doen en dat is ook weer een mening.Hoef je dus ook niet op te volgen.

En dat hier niemand op zit te wachten kun je beter aan jezelf zeggen.
Ik hou hier nu over op ,want het begint een beetje kinderachtig te worden. Laat me toch met rust. Heb ik jou dan zoveel af zitten zeiken?
Jij begint met deze onzin ik niet.
Reageer dan ook niet op mij.
Daaaaaaaag!
 
Jij zeurt , omdat je argumenten niet kloppen en wat heb jij dan zoal gepost , waar mensen zoveel aan hadden? Maar zeuren is ook een mening geven, ik zeg alleen dat je dat niet moet doen en dat is ook weer een mening.Hoef je dus ook niet op te volgen.

En dat hier niemand op zit te wachten kun je beter aan jezelf zeggen.
Ik hou hier nu over op ,want het begint een beetje kinderachtig te worden. Laat me toch met rust. Heb ik jou dan zoveel af zitten zeiken?
Jij begint met deze onzin ik niet.
Reageer dan ook niet op mij.
Daaaaaaaag!

Als je wat post kan je een reactie krijgen.....
 
Op maandag 01 juli 2002 20:43 schreef Lage CB het volgende:Joh, over grapjes kan ik niet meepraten want die maak ik nooit...en sexistisch ben ik al helemaal niet.

Goed lezen geld niet alleen voor ieniemienie, al leest zij wel goed vin ik, maar dat zouden meer mensen moeten doen.
Of ergens op terug durven komen!!!

Ik geef toe het volgende, met de kanttekening dat ik me kop eerder heb gehouden om vooral maar weer geen discussie te krijgen...

Jij bent best wel provocerend in een aantal posten van jou. Zoals:Als je dat nou eens zou laten en eerst gewoon ff credit gaat kweken dan is er niks aan de hand denk ik. Maar jouw binnenkomer was niet bepaald je van het.

Wat mij betreft no hard feelings, maar vergeet niet dat de ladies hier niet op hun achterhoofd zijn gevallen of stille muisjes zijn.
Ook ondergetekende niet ;)

Om even op je
Ja?
Ja?
Ja?
terug te komen...daar lok je wat mee uit...
Wat meer ingepakt als een geintje zou het al een heel ander geintje maken.

Dusse...de vrouwtjes hier met lange blonde/donkere haren en ook de kortharigen ;) , staan hun mannetje.

Laatste keer ,er stonden toch lol-smileys bij.
En ik ga mijn mening niet kuisen, omdat anderen zo snel op hun teentjes getrapt zijn.
Provoceren?
Het is maar hoe je het ziet.Het is igg niet de bedoeling. Anderen hebben toch ook kritiek op mij en daar zit ik ook niet mee.Of het goede kritiek is mag iedereen voor zichzelf bepalen.

Ik hoop dat hiermee deze onzin voorbij is en ik weer gewoon mijn gang kan gaan.
Slotje was hier geen overbodig luxe.
 
Op maandag 01 juli 2002 20:54 schreef Jesus het volgende:
Bladiebladiebla

Sorry, maar met jou valt niet te praten...
Met mij ook niet, dus opgelost })
 
Ik ben blij dat ik geen lang haar heb.
Lijkt me wel klote.

Mijn vriendin maakt altijd 1 staart en dan de helm op.
Gaat niet echt in de knoop zitten maar ik kan ook niet zo hard.
 
Kappuh met off topic geouwehoer...!!! Anders gaat ie dicht! En das nie fijn, want het is een leuk topic...al blijf ik van mening dat CAT in heerlen niet achter een andere groep aan had moete rijde :P

Enne, er is 1 motorrijdende vrouw waar ik bewondering voor heb...en ik ken dr niet eens...ze is iig Duits...en haalde ons op de B258 buitenom met 200kmph in met knietje aan de grond...weliswaar in een blinde bocht waar wij niet voorbij een vrachtwagen konden komen...was gekkewerk...maar achteraf hebben wij haar ook niet meer teruggezien...pas op de Ring weer :}
 
Hey CAT,

Toen ik nog lang haar had, had ik nooit last van mijn haar op de motor... nou ja, zolang ik mijn viragootje reed dan :+
Vanaf het moment dat ik op de FJ zat had ik hetzelfde probleem als jij, iedere keer mijn haar zwaar in de knoop :j Ik kon er 4! elastiekjes in doen, maar dan kwam ik nog met maar 1 elastiekje in mijn haar aan :( (vraag maar aan LCB)
Dus... of je koopt een langzamere motor (want langzamer rijden doe je niet 8-) ) of je doet hetzelfde als ik :+
3838

maar ik moet toegeven dat ik bij vrouwen daar ook niet van gecharmeerd ben :r Dus;invlechten, diep wegstoppen en idd misschien een stuk panty erover heen... suc6!
 
Laatst bewerkt:
Cat,mischien kun je 2 vlechten maken,dan pak je wat meer nekhaar mee in de vlecht.

Enne Daisy,ik heb van die vlechtjes gehad,160 stuks,tot op m'n kont.Ben toen 1X gaan rijden met alleen een losse staart(geen vecht,meerdere elastieken)nou 't leek wel of er 3 man aan m'n haar zat te trekken!
'kHad toen trouwens ook een grotere helm nodig :+
 
Ja klopt ik heb dat ook meestal! Als ik het vlecht gaat het minder in de knoop dan dat ik een losse staart heb. En zoals CBR-girl ook al zei: meerdere elastiekies in je staart...

Dat van die panty...tja zal wel goed werken, maar het idee om met een panty in me haar op de motor te zitten...nee dan toch maar iets anders dat ook werkt ;)

Ennu toch nog ff off-topic: Ienieminie: :} en Lage CB: :} !!! als je begrijpt wat ik bedoel ;) ;) ;) }) }) })
 
Ennu toch nog ff off-topic: Ienieminie: :} en Lage CB: :} !!! als je begrijpt wat ik bedoel ;) ;) ;) }) }) })

Eej Poca ;)
Jij ook nog wat in je handtasje })

Ik zat er ook weer aan te denken om vleggies te laten zetten. Had er vorig jaar 150 :P
Een keer wat minder en keer nog wat minder ghehe...

Heb gelukkig me oudere, wat ruimere helm nog, want dat heb je wel nodig...
 
Ervaring met lang haar heb ik niet. Maar idd, om het haar in twee vlechten te maken klinkt aanlokkelijk. Dan neem je waarschijnlijk meer haren uit de nek mee.

Om ff off-topic te gaan. Ienieminie en LCB, geweldig hoe jullie ingaan op die Jesus. Sorry dat ik het moet zeggen, maar hij heeft erg weinig goeds gemeld op dit forum tot nu toe. Het lijkt wel op een sommige scootergasten die soms op ons forum komen kloten. Wij hebben dan maar 1 oplossing.....................



Bannen die hap.
 
Om ff off-topic te gaan. Ienieminie en LCB, geweldig hoe jullie ingaan op die Jesus. Sorry dat ik het moet zeggen, maar hij heeft erg weinig goeds gemeld op dit forum tot nu toe. Het lijkt wel op een sommige scootergasten die soms op ons forum komen kloten. Wij hebben dan maar 1 oplossing.....................



Bannen die hap.

Er zijn dus ook nog mannen die deze mening delen :}
Was even bang dat het alleen van de vrouwen af moest komen.

Maar goed, ga me klep houden... te veel off-topic voor mij vandaag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan