Haren in de knoop

Op maandag 01 juli 2002 21:45 schreef Maximum het volgende:Ga maar NIET off topic...doen die meiden toevoeging: en heren al MEER als genoeg...

Zonder die meiden dus geen leven in de brouwerij ;)

Maar Maxje, lang haar zou jou ook geweldig staan })
 
idd de PANTY!!!!

Ik heb het zo gedaan: ik heb een kinderpanty gekocht, want die zijn lekker dik. Je knipt 1 been eraf. Nu heb je dus een zakje. Hier stop je je haar in (dat is heel makkelijk als je m ff 'opstroopt') en aan de bovenkant maak je dat vast met elastiek. Wel zorgen dat het elastiek strak zit. En niet te laag, anders gaat het alsnog klitten.
Meestal heb ik dan geen last van klitten meer. In iedergeval veel minder dan met een vlecht of met zoveel elastiekjes, voorals aan het begin zeg maar.
Leuk is ook dat je een keer een ander kleurtje kan doen (typisch vrouwen hè?) Maar die van mij is wit, want m'n haar is blond.

Wat me nog het meest opvalt is hoe vies het ding wel niet wordt, dan ben ik blij dat ik vaak m'n haar was.

(Tjsa, kon het toch niet laten om er zelf ff wat over te zeggen ;) )
 
Laatst bewerkt:
Er zijn dus ook nog mannen die deze mening delen :}
Was even bang dat het alleen van de vrouwen af moest komen.

Maar goed, ga me klep houden... te veel off-topic voor mij vandaag.


Hypocrieten zeikers die ook nog eens niet kunnen lezen . Maar zeiken mag van mij dus ga lekker door.
Maar zoals eerder was ik weer niet diegene die ermee begon of er te lang over doorging.
Max , a.u.b. een slotje.
 
Hypocrieten zeikers die ook nog eens niet kunnen lezen . Maar zeiken mag van mij dus ga lekker door.
Maar zoals eerder was ik weer niet diegene die ermee begon of er te lang over doorging.
Max , a.u.b. een slotje.


Gaat nog nie op slot, want is een goed onderwerp, de mensen die doorblijven zeiken en zeuren wel een notitie/waarschuwing...
En jesus, probeer een beetje de waarde van je posts omhoog te brengen....
 
|( Als je het nog niet ontdekt hebt... er wordt nog steeds ON-topic gereageerd...


[edit]sorry Max, het was idd jouw taak om er iets van te zeggen[/edit]
 
Hypocrieten zeikers die ook nog eens niet kunnen lezen . Maar zeiken mag van mij dus ga lekker door.
Maar zoals eerder was ik weer niet diegene die ermee begon of er te lang over doorging.
Max , a.u.b. een slotje.
Wie beslist er hier dat een slotje op komt. Dit is toch zeker niet jouw topic. Er zou in het uiterste geval een slotje op KUNNEN komen als de vraag naar alle tevredenheid beantwoord is. De enigste oplossing zou zijn om jou replies te filteren van al het negatieve. Schuld afschuiven op een ander is heel makkelijk he. Vind je het gek dat mensen reageren op jouw gedrag. En dan ga jij hard roepen dat JIJ niet begonnen bent. Klein kind die je bent. Zo deed ik dat 10 jaar geleden ook bij mijn zusje. Toen was ik 8 jaar..........
 
Wie beslist er hier dat een slotje op komt. Dit is toch zeker niet jouw topic. Er zou in het uiterste geval een slotje op KUNNEN komen als de vraag naar alle tevredenheid beantwoord is. De enigste oplossing zou zijn om jou replies te filteren van al het negatieve. Schuld afschuiven op een ander is heel makkelijk he. Vind je het gek dat mensen reageren op jouw gedrag. En dan ga jij hard roepen dat JIJ niet begonnen bent. Klein kind die je bent. Zo deed ik dat 10 jaar geleden ook bij mijn zusje. Toen was ik 8 jaar..........

Lees mijn laatste post eens...ik zei...kappe met off topic geouwehoer, of je nou voor of tegen jesus bent kan me niet schelen, gewoon kappen!
 
Ik heb 2 jaar vlechtjes gehad en had inderdaad een oude -te ruim geworden- helm nodig.
Ik doeg de vlechtjes altijd in een staart (geen vlecht want dat was veel te dik.)
Het voordeel van vlechtjes is dat je nooit een verpest kapsel hebt als je een helm op hebt gehad :) nadeel is dat het veel onderhoud vergt '(
Nu heb ik geen vlechtjes meer en draag ik mijn haar in een staart als ik een helm op heb, gelukkig heb ik nooit last van verschrikkelijke klitten gehad! Mocht ik plaats nemen op een motor zonder hoog schem, zal ik de tip van de panty in gedachten houden, prima tip :}
 
idd de PANTY!!!!

Ik heb het zo gedaan: ik heb een kinderpanty gekocht, want die zijn lekker dik. Je knipt 1 been eraf. Nu heb je dus een zakje. Hier stop je je haar in (dat is heel makkelijk als je m ff 'opstroopt') en aan de bovenkant maak je dat vast met elastiek. Wel zorgen dat het elastiek strak zit. En niet te laag, anders gaat het alsnog klitten.
Meestal heb ik dan geen last van klitten meer. In iedergeval veel minder dan met een vlecht of met zoveel elastiekjes, voorals aan het begin zeg maar.
Leuk is ook dat je een keer een ander kleurtje kan doen (typisch vrouwen hè?) Maar die van mij is wit, want m'n haar is blond.

Wat me nog het meest opvalt is hoe vies het ding wel niet wordt, dan ben ik blij dat ik vaak m'n haar was.

(Tjsa, kon het toch niet laten om er zelf ff wat over te zeggen ;) )

Nog even en ik ben ook over de streep met dat panty-gedoe :) Klinkt toch steeds beter... Maar als ik aan panties denk, denk ik aan die vieze stinkdingen :r Als ik een dag zoon ding aan heb gehad...nou ja da wil je nie weten!

Maargoed ik moet het stank-idee maar van me afzetten en gewoon toch eens een (nieuwe) panty om mijn haar gaan doen! :) :) :) Wie weet vind ik het wel wat :?

Ennu, wordt dat ding idd zow vies? Jakkes! Zie je wel...panties! }) ;)
 
Wat ik heb werkt prima... ik heb geen panty nodig in me haar :P
Dat ik op me werk panty's moet dragen is al erg genoeg!
 
kun je niet gewoon het haar vlechten ??

doet mijn vriendin wel altijd, ze heeft nooit haar, haar in de knoop na het motorrijden (wel met wat extra elastiekjes)



:9 :9 :9 Hellraiser kwam die vlecht van je kin of uit je nek :9 :9 :9
 
Is gewoon één grote vlecht met enkele 'stiekies' erin niet voldoende?

Heb bij mij achterop nooit horen klagen...
 
kun je niet gewoon het haar vlechten ??

doet mijn vriendin wel altijd, ze heeft nooit haar, haar in de knoop na het motorrijden (wel met wat extra elastiekjes)



:9 :9 :9 Hellraiser kwam die vlecht van je kin of uit je nek :9 :9 :9
Nou, ik dus niet. Ik heb het geprobeerd, maar voor een goed effect moet eigenlijk iemand anders het vlechten, want anders zit het achter niet strak genoeg en het ging dus nog steeds 'bovenaan' in de klit zitten.
Ik weet niet of je vriendin alleen bij je achterop zit en welke snelheden je rijdt, maar dat verschilt nogal. Ik zit constant in de wind nl. Kuipruitje helpt niet genoeg.
Enne...gewoon je haar vlechten...ik vind dat altijd een hels karwei. Ik heb niet voor niks m'n haar normaal gesproken loshangen. Nee, dan een panty, snel, simpel en je haar blijft nog schoner ook!
 
Nou, ik dus niet. Ik heb het geprobeerd, maar voor een goed effect moet eigenlijk iemand anders het vlechten, want anders zit het achter niet strak genoeg en het ging dus nog steeds 'bovenaan' in de klit zitten.
Ik weet niet of je vriendin alleen bij je achterop zit en welke snelheden je rijdt, maar dat verschilt nogal. Ik zit constant in de wind nl. Kuipruitje helpt niet genoeg.
Enne...gewoon je haar vlechten...ik vind dat altijd een hels karwei. Ik heb niet voor niks m'n haar normaal gesproken loshangen. Nee, dan een panty, snel, simpel en je haar blijft nog schoner ook!

ze rijd zelf, op een naked bike (dus qua wind bescherming kan niet minder)

de snelheid, tja... is natuurlijk geen 240 maar wel hard genoeg
 
Op maandag 01 juli 2002 23:10 schreef Mr Hornet het volgende:ze rijd zelf, op een naked bike

de snelheid, tja... is natuurlijk geen 240 maar wel hard genoeg
Ik rij ook geen 240 hoor... Dat kan m'n fiets niet '( (En dan waai ik er natuurlijk helemaal af :P )
Maar dan wil ik wel van haar een cursus vlechten, ik kreeg het echt nooit goed voor elkaar. Ik was altijd nog een half uur bezig met de klitten eruit halen. (Als ik bijv. van Delft naar Ede rij, en dan rij ik niet harder dan 150)
Ik heb wel erg lang haar, dus voordat zo'n klit er eindelijk uit is, heeft hij wel de nodige afstand afgelegd.
 
Als we het dan toch over haar hebben })

Kijk ook uit met het klitteband van je jas, als je dat eraan heb zitten.

Ik ging zaterdag bij de TT lekker op me jas liggen. Er gebeurde wat en ik wou omhoog..., en dat deed beetje auw '(
Zat dus vast met me haar in het klitteband van me jas.
Na eerst uitgelachen te zijn, uiteraard hoe kan het anders :? , hebben twee heren me bevrijdt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan