Haren in de knoop

Ik heb dus ook lang haar en ken het probleem maar al te goed :(

Wat ik doe is gewoon onder mijn jas wegmoffelen :)

Vindt ik niet lekker zitten en ik vin het ook niet prettig met me hoofd omdraaien.
Wil vrijheid in me nek hebben zeg maar.
 
Als we het dan toch over haar hebben })

Kijk ook uit met het klitteband van je jas, als je dat eraan heb zitten.

Ik ging zaterdag bij de TT lekker op me jas liggen. Er gebeurde wat en ik wou omhoog..., en dat deed beetje auw '(
Zat dus vast met me haar in het klitteband van me jas.
Na eerst uitgelachen te zijn, uiteraard hoe kan het anders :? , hebben twee heren me bevrijdt.
[geinmodus]Was het zulk mooi weer dat je in je bikini kon liggen en je vergeten was je rug te scheren?[einde geinmodus] :+
 
Had ooit, heel lang geleden een hele vage date gehad met een blonde juffrouw die niet alleen van heren, maar ook wel eens van dames hield in liefst zwarte leren motorkleding met een staart die wappert vanuit het helmpie.

Dus dames, ik zou voor de veiligheid maar het staartje goed verbergen onder je motorkleding en ook liefst geen zwarte leren motorkleding dragen :+ :+ :+

maar goed, we gaan weer off topic, sorry... :) en nee ik weet haar adres niet meer (wilde ik zo snel mogelijk vergeten ;)
 
Nou, ik dus niet. Ik heb het geprobeerd, maar voor een goed effect moet eigenlijk iemand anders het vlechten, want anders zit het achter niet strak genoeg en het ging dus nog steeds 'bovenaan' in de klit zitten.
Ik weet niet of je vriendin alleen bij je achterop zit en welke snelheden je rijdt, maar dat verschilt nogal. Ik zit constant in de wind nl. Kuipruitje helpt niet genoeg.
Enne...gewoon je haar vlechten...ik vind dat altijd een hels karwei. Ik heb niet voor niks m'n haar normaal gesproken loshangen. Nee, dan een panty, snel, simpel en je haar blijft nog schoner ook!

Als eerste: het ligt er nogal aan hoe hard er gereden wordt. Hoe harder, hoe meer knopen achteraf.

Daarbij: los in de jas is absoluut geen oplossing. Omdat je vrij wilt bewegen, trekt het toch uit je jas, dus geen oplossing.


Maar goed, ik kan dus zelf heel goed vlechten, dus dat is het probleem niet. Het probleem met een vlecht is dus, dat je niet strak aan de hoofdhuid kan beginnen zeg maar (met mijn opgeknipte haar dus), want dan zit een gedeelte van de vlecht in/onder de helm met als gevolg dat mijn voorhoofd nogal 'bekneld' aanvoelt na een half uur en een zeer oncomfortabel gevoel geeft.
Vlecht je daarintegen wat losser vanaf de bovenkant en je gaat eens wat langer wat harder rijden, dan gaat het dus in de knoop. Dat wil je niet meemaken. ;(

Met die rij elastiekjes is denk ik bij mij hetzelfde effect. Toch maar eens die "Pantylady" proberen.


CAT

Verder zeg ik maar: Jesus Arie... wat een gedoe
 
Ik vind het PRACHTIG als vrouwen motor rijden, en als daar een flinke bos haar onder de helm uit wappert vind ik dat ook nog eens erg sexy uitzien.
Dat verhaal van die panty komt voor een (ducati) kennis net te laat, Dit is dan wel een jongen, maar hij heeft z'n haar eraf laten knippen.
Als ik de tijd ervoor had zou ik met alle liefde de haren van deze dames willen ontklitten, omdat ik het erg mooi en moedig vind dat deze vrouwen (en een enkele heer natuurlijk) telkens weer de moeite nemen om géén concessies te doen in hun uiterlijk en hun hobby.

Groeten Paul.
 
Ik heb toe nog geen reactie gegeven op welke post dan ook van je.
Het gaat me hier ook niet erom dat je iets over rijstijl van een vrouw roept. Laat ik daar even duidelijk over zijn.
Maar: jij kent de vrouwen niet, volgens mij, dus waar heb je het over?
Ten tweede en dat is mijn belangrijkste punt: ben jij hier alleen op het forum om op iedereen en alles kritiek te geven, af te zeiken en te kloten?Als dat zo is.... ga dan lekker ergens anders spelen!
Kom eens met iets positiefs! (Als je iets kan bedenken).
go minie :) :}
 
Op dinsdag 02 juli 2002 00:27 schreef P.H.C. Ritzen het volgende:
... ik het erg mooi en moedig vind dat deze vrouwen (en een enkele heer natuurlijk) telkens weer de moeite nemen om géén concessies te doen in hun uiterlijk en hun hobby...

Groeten Paul.

Doe ik ook niet, vind je mij nu ook mooi en moedig :P :P :P

Mijn vriendin doet altijd een vlechie in, goed laag achterin je nek beginnen en dan heb je er onder de helm geen last van. Ook weinig klitten/knopen na het rijden, maar ze rijdt dan ook geen 150.
Shit wat een gelul weer, onthoud alleen het middelste deel maar, is wel voldoende... :P
 
Op maandag 01 juli 2002 21:29 schreef Hellraiser het volgende:

(piccie van een menneke met zonder lang haar)

Lekker koppie heb je zo Maarten!!! :P :P :P

Is wel effe wennen he, niet meer je haar kammen maar wel je nek wassen 's ochtends :)
 
Ik kan hier helaas geen oplossing aandragen. Ik heb al jaren geleden m'n haar goed kortgeknipt en dat gaat er echt niet meer aan!

[tochstiekemffofftopic]
Dames: :}
En ik wil zou graag nog iets zeggen tegen een bepaald iemand maar dan gaat het topic straks op slot dus dan maar zo :
shutup.gif

[/tochstiekemffofftopic]
 
Op dinsdag 02 juli 2002 09:02 schreef Spider het volgende:
Ik kan hier helaas geen oplossing aandragen. Ik heb al jaren geleden m'n haar goed kortgeknipt en dat gaat er echt niet meer aan!

Vanwege ouderdom :?
;)
 
Ouderdom? Zo oud ben ik nog niet en daarbij worden vrouwen niet zo snel kaal :P
Ik ga gewoon naar de kapper, is alleen wel wat duurder dan kaal worden... ;)
 
Ikke net als Hellraiser ook langhaar verleden.

Doe eens invlechten vanaf halverwege je 8erhoofd & strak vlechten scheelt ook veel.

Suuk6 ;)
 
Ikke net als Hellraiser ook langhaar verleden.

Doe eens invlechten vanaf halverwege je 8erhoofd & strak vlechten scheelt ook veel.

Suuk6 ;)

Nee, invlechten gaat niet lukken, net als een vlecht hoger op beginnen. Dan gaat mijn helm nl. te strak (teveel haar in de helm) zitten en krijg ik last van een pijnlijke afdruk op mijn voorhoofd. Een vlecht los beginnen onder de helm is dus voor mij de enige vlechtoptie, maar die werkt dus niet wanneer je een tijdje wat harder rijdt (alleen met hogere snelheden heb ik dus last, laat dat ff duidelijk zijn). Vandoo dat ik benieuwd was naar een goede oplossing onder een van onze langharige rijd(st)ers...



CAT
 
Nee, invlechten gaat niet lukken, net als een vlecht hoger op beginnen. Dan gaat mijn helm nl. te strak (teveel haar in de helm) zitten en krijg ik last van een pijnlijke afdruk op mijn voorhoofd. Een vlecht los beginnen onder de helm is dus voor mij de enige vlechtoptie, maar die werkt dus niet wanneer je een tijdje wat harder rijdt (alleen met hogere snelheden heb ik dus last, laat dat ff duidelijk zijn). Vandoo dat ik benieuwd was naar een goede oplossing onder een van onze langharige rijd(st)ers...

Gebruik een sjaal: sjaal om je nek, haar onderdoor en via je kraag weer omhoog. Idee is vreemd, maar als je haar niet zo enorm lang is dan wil dit wel werken. Door zo'n "S-constructie" wordt je haar wat 'korter' en steekt het dus minder ver vanuit je helm.
 
En trouwens, vrouwen die vrij dun haar hebben en het willen invlechten geef ik ook weinig kans... dat waait ook weer uit elkaar. Vlechten werkt dus echt niet altijd!!
 
[tochstiekemffofftopic]
Dames: :}
En ik wil zou graag nog iets zeggen tegen een bepaald iemand maar dan gaat het topic straks op slot dus dan maar zo :
shutup.gif

[/tochstiekemffofftopic]

laugh2.gif


Uhh, klopt jij hebt hier geen last van om toch maar even on-topic te blijven... ;)
 
Laat me niet lachen.....
Jij zegt bij alles dat je je mening mag geven en nu doe ik het en ik ZEUR.
Tuurlijk, kritiek is naar hè!

Volgens mij is opbouwende kritiek iets anders. Je zegt tegen iemand dat ie iets niet goed doet en zegt erbij hoe iemand zich kan verbeteren.
Dat doe jij niet... nog nergens gezien! Dus dat vind ik zeuren.

Schrijf eens iets POSITIEFS
Je bent hier nog niet zo lang, dus maak er iets LEUKS van, hier zit niemand op te wachten.


Miep zo niet.. ik vond het erg grappig.
Zoek dus niet overal wat achter.. of zijn die 3 :+ nog niet duidelijk genoeg?!

Jesus: doe zo voort! Hij was echt wel grappig!
 
En trouwens, vrouwen die vrij dun haar hebben en het willen invlechten geef ik ook weinig kans... dat waait ook weer uit elkaar. Vlechten werkt dus echt niet altijd!!
AHA! vandaar dus dat die vlecht bij mij niet werkt! Gelukkig, ik dacht al dat ik gek begon te worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan