Haren in de knoop

Op dinsdag 02 juli 2002 17:58 schreef poohbeer het volgende:Jesus: doe zo voort! Hij was echt wel grappig!

:? :? :? :? :? :?

Jezus moet gewoon lekker naar buiten met z'n scootahh, lekker stoer doen met z'n scootah-vriendjes en vriendinnetjes.
Lekker zonder helm de dorpen onveilig maken en tegen iedereen ouwehoeren ...


[on-topic]
Ik heb geen ervarig met lang haar, behalve dat als m'n haar iets langer wordt 't niet meer zit als ik m'n helm op gehad heb ... dus gewoon goed kort, nergens last van })
[/on-topic]
 
Nee, invlechten gaat niet lukken, net als een vlecht hoger op beginnen. Dan gaat mijn helm nl. te strak (teveel haar in de helm) zitten en krijg ik last van een pijnlijke afdruk op mijn voorhoofd. Een vlecht los beginnen onder de helm is dus voor mij de enige vlechtoptie, maar die werkt dus niet wanneer je een tijdje wat harder rijdt (alleen met hogere snelheden heb ik dus last, laat dat ff duidelijk zijn). Vandoo dat ik benieuwd was naar een goede oplossing onder een van onze langharige rijd(st)ers...
Ik denk dat 't toch kwestie is van hoe goed de vlecht is gemaakt. Misschien eerst helm op & dan zo strak/hoog mogelijk vlechten :?

Maar ondanks da'k genoeg langhaar/motor ervaring heb. Ik heb geen hardrij ervaring. Max 165 gereden ooit eens vroeger. ;) Dus waarschijnlijk is tegen echt hoge snelheid geen vlecht opgewassen.

In dat geval ga'k ook voor de sjaal.

[me]RDZ heeft eens een artikel gelezen over een duitse jongedame die in de wereldkampioenschappen mee reed, met errug mooie blonde lokken. Misschien zijn er actiefotoos waar je kunt afkijken hoe zij 't oplost.[/me]
 
Als we het dan toch over haar hebben })

Kijk ook uit met het klitteband van je jas, als je dat eraan heb zitten.

Ik ging zaterdag bij de TT lekker op me jas liggen. Er gebeurde wat en ik wou omhoog..., en dat deed beetje auw '(
Zat dus vast met me haar in het klitteband van me jas.
Na eerst uitgelachen te zijn, uiteraard hoe kan het anders :? , hebben twee heren me bevrijdt.
Was best lache
grlaugh.gif
grlaugh.gif
grlaugh.gif
enne... zolang heb ik je toch niet laten lijden? ;)
 
Lekker koppie heb je zo Maarten!!! :P :P :P

Is wel effe wennen he, niet meer je haar kammen maar wel je nek wassen 's ochtends :)
Dank u! :} Zo'n korte kop is geweldig, geen geklooi meer 's ochtends met mijn haar en vooral ook niet meer na het (te hard) :]
 
Die duitse dame is dus Katja Poensgen. :}

In '99 reed ze met 1 vlecht en in 2002 met 2 vlechten. Echter de 2 vlechten van 2002 verdwijnen tijdens 't racen onder 't pak.

'99 Katja Poensgen:
Motorrad02.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan