Harley dag te Breda

Neem aan dat jij er naar toe gaat? Ik niet; slecht weer en me motor ligt nu ff uit elkaar voor wat onderhoud.
Niet zo lang geleden was er volgens mij ook een Harley dag; toen stond heel de markt vol met Harleys. Hoewel het niet een moment was om aan een terras te zitten, had je er best wat leuke brullers bij.
 
ja dat klopt.. dan is het in het centrum van breda... nu is het bij de oranjeboom (wordt georganiseerd door de motorzaak OIT harley davidson)

Nu is het lekker weer.... dus ik ga dadelijk eens ff kijke. Ik zal wel een paar foto's maken
 
Net 2 uurtje op de havermarkt gezeten, wel inderdaad wat harley's gezien, maar niet zoveel, dat ik dacht van: hier is meer aan de hand :?
 
Ik ben ook geweest met mijn duc monster en mocht gewoon parkeren
vindt het altijd wel gezellig bij dat harley volk
en er staan hele hele hele lelijke motors en hele mooie tussen
Op de terug weg op de A27 nog even bij een kapotte Buell gestopt
Maar daar kon ik ook niet veel aan helpen
 
[...]
******, je weet niet eens wat je typt, ben er net geweest zeg je net.
waarschijnlijk tiepvautje ;)

Net 2 uurtje op de havermarkt gezeten, wel inderdaad wat harley's gezien, maar niet zoveel, dat ik dacht van: hier is meer aan de hand :?

Zoiets had ik dus ook gisterenochtend./... wat rijden er hier veel harley's voorbij. effe op internet kijken bij oit harley :P

Ik ben ook geweest met mijn duc monster en mocht gewoon parkeren
vindt het altijd wel gezellig bij dat harley volk
Der stonden inderdaad ook wel wat niet harley's tussen.
Is me wel opgevallen.... aantal jaar terug was dat minder / mocht niet (alleen bij uitzondering)

Sander
 
Dat verklaart dat geluid rond mijn huis, dacht dat het weer trekker trek wedstrijd was of open dag bij onze plaatselijke john deere dealer. })
 
Terug
Bovenaan Onderaan