Harley Davidson and the Marlboro Man

Charly

Rookie
9 sep 2002
4
0
Oosterhout
Hallo Allemaal,

'k Heb laatst de film Harley Davidson and the Marlboro Man gezien (had 'm al een keer eerder gezien), en ik ben spontaan verliefd geworden op de jas die Harley in de film draagt. Ik heb tevergeefs urenlang op internet gezocht naar een adresje waar dit soort jassen verkocht worden. Misschien een vrij ongebruikelijke vraag, maar ik hoopte eigenlijk dat jullie mij misschien verder zouden kunnen helpen. Iemand een idee?

Alvast Bedankt, :)

Groeten,

Charly
 
Ik vind hem ook wel tof. Volgens mij is het gewoon een sportief motorjack.
Dus koop een oud motorjack en naai er veel emblemen op.
 
Deze dus:
6100
 
Is da tniet gewoon een Harley-jas (klinkt wel erg logisch, dus al wel niet :P )? Al gezocht bij Harley kleding-dealers??
 
Weet dat er een internetsite is die namaak artikelen verkoopt van spullen die in een film zijn voorgekomen (veel Pulp Fiction spul). Weet het adres niet, maar zoek daar eens naar.
 
:]

Bedankt he! Hier heb ik in ieder geval al heel veel aan. Vooral die Duitse site, is een hele mooie. Alleen wat prijzig.. (644) Denk je dat er nog andere sites (zoals die site waar ze nep spullen uit films verkopen) zijn waar ik misschien iets goedkoper uit ben.


Ik merk trouwens dat veel van jullie denken dat 't een jack is voor op een "racert" :) maar volgens m'n oom (toch wel een beetje expert op dat gebied) is 't meer een chopper model, harley rijdt in de film ook op een dragster. Ik heb van hem gehoord, dat het soort jack van Harley helemaal niet duur hoeft te zijn en dat dit soort jacks heel veel verkocht worden. Klopt dit?

In ieder geval bedankt voor de info. Meer tips/reacties hoor ik graag.

Charly
 
Hi, Volgens mij heeft HD deze jassen in het verleden wel verkocht onder de noemer
"racing" zal ff in oude catalogi duiken, enne de badgets zal je erzelf moeten opzetten. Bij motor-tv van yorin heeft een gozer de hd (die in de film wordt gebruikt) nagemaakt en volgens mij had ie ook zo'n jas...(was bij een opening van een Harley zaak in Amsterdam of Arnhem..
suc 7 (shoot me if i'm wrong..)
marcel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan