Harley Davidson Dyna

Dyna rulez

MF'er
1 jun 2006
63
0
Hadelo :W , m'n tweede bezoekje aan dit forum en nu maar eens geregistreerd... (Goed van mij, nietwaar René?? ;) )

Ik durf het bijna niet te vragen (vanwege sommige reacties over choppers, en HD in het bijzonder... ;) ), maar ik waag het er toch maar op: zijn er hier toevallig nog meer Harley Davidson Dyna rijders???

Ben sinds kort de supertrotse bezitter van een Dyna Super Glide Custom, en ben best benieuwd naar wat andere rijders ervan vinden. Misschien leuk om eens ervaringen uit te wisselen?
 
Welkom.

En om sommige azijnzeikers te snel af te zijn; je had jezelf al voorgesteld:
(welleswaar op een totaal verkeerde plek; tussen het plastik ,beginnersfoutje)


Hallo allemaal,

Ik ben Kirsten:

- 23 jaar

- v

- eigenaar van 5 stuks hond (waarvan 1 op de foto)

- sinds 20 april m'n motorrijbewijs
(alles in 1x )

- sinds kort supertrotse eigenaar van een Harley Davidson Dyna Super Glide Custom
(nog veel meer )

- ga in september beginnen met studie Diergeneeskunde
(en dus nog veel meer )

- en héél benieuwd naar dit forum!

Groetjes,
Dyna rulez!!!




Ik denk niet dat er veel Dyna superglides rondhobbellen hier, maar dat geeft niet; die moeten ook verkocht worden, we moeten tenslotte over een jaar of 10, 12 weer nieuwe voorraden hebben om de zaag in te zetten ;)

Oh ja, plaatje van jezelf (én fiets) zou niet gek zijn.
 
Ik zal vanmiddag 'ns kijken of ik een fotootje kan posten (zit nu op m'n werk).

Nou, van honden fokken wordt je dus echt niet rijk. Tenminste, ik niet... Het is puur hobby.

Dus mijn HD is dus uiteindelijk toch het gevolg van werken en (vooral) heel zorgvuldig sparen. En dan kun je het idd klaarspelen om op je 23e al je droommotor te rijden. *D

Maarre, die plantjes, dat lijkt me wel wat. Ik wil nog een ander zadel op m'n motor, duzzz... })
 
Ik denk niet dat er veel Dyna superglides rondhobbellen hier, maar dat geeft niet; die moeten ook verkocht worden, we moeten tenslotte over een jaar of 10, 12 weer nieuwe voorraden hebben om de zaag in te zetten ;)
Amaai Bugeater, toen ik dezelfde bewering neerschreef werd ik een L*L genoemd.
Het is simpel; de nieuwe van nu zijn het hobby-materiaal voor de verbouwers binnen 10, 12 jaar.
Zelfs Gixxer zal me gelijk geven!? Geen kritiek Gixxer, ben je verliefd op de 23-jarige? Een kans voor U om toch met een H-D te kunnen uitpakken?Aan de TS: dit forum is niet bepaald H-D minded, zelfs in de afdeling "CHOPPERS" worden nieuwe H-D bekritiseerd, lees maar eens "bobber" omtrent volgende originele H-D-bobber.
Vrede op aarde aan alle mensen van goede wil.
370647
 
Laatst bewerkt:
Aan de TS: dit forum is niet bepaald H-D minded, zelfs in de afdeling "CHOPPERS" worden nieuwe H-D bekritiseerd, lees maar eens "bobber" omtrent volgende originele H-D-bobber.
Vrede op aarde aan alle mensen van goede wil.(Afbeelding)

Nou volgens mij valt dat niet H_D minded best wel mee,
Aangezien er best wat zijn die hd rijden, (ik denk dat juist diegene die jij bedoelt met niet harley minded WEL een hd rijden)
Alleen zien de meeste een HD liever verbouwd, gechopt, gebobd, enz.
EN deze personen geven hoofdzakelijk hun MENING hierover, dat lijkt mij hun goed recht.
Ook ik zie liever een oudere HD vind t gewoon meer karakter hebben, en ik houd over het algemeen van eenvoud, niet van electronica, en allerlei beugeltjes, en kapjes, maar geoon what you see is what you get!

Overigens geld dat niet alleen voor hd's maar voor wrijwel alle motoren, en ook automobielen.
 
Amaai Bugeater, toen ik dezelfde bewering neerschreef werd ik een L*L genoemd.
Het is simpel; de nieuwe van nu zijn het hobby-materiaal voor de verbouwers binnen 10, 12 jaar.
Zelfs Gixxer zal me gelijk geven!? Geen kritiek Gixxer, ben je verliefd op de 23-jarige? Een kans voor U om toch met een H-D te kunnen uitpakken?Aan de TS: dit forum is niet bepaald H-D minded, zelfs in de afdeling "CHOPPERS" worden nieuwe H-D bekritiseerd, lees maar eens "bobber" omtrent volgende originele H-D-bobber.
Vrede op aarde aan alle mensen van goede wil.(Afbeelding)
van welke planeet kom jij eigenlijk eikel ?
 
Amaai Bugeater, toen ik dezelfde bewering neerschreef werd ik een L*L genoemd.
Het is simpel; de nieuwe van nu zijn het hobby-materiaal voor de verbouwers binnen 10, 12 jaar.

Toch jammer dat het dan nog 10-12 jaar duurt voordat het ergens op begint te lijken...

Zelfs Gixxer zal me gelijk geven!? Geen kritiek Gixxer, ben je verliefd op de 23-jarige? Een kans voor U om toch met een H-D te kunnen uitpakken?

Verliefd zonder foto gaat niet lukken... en nu maar wachten op die foto

De foto zal jou weinig intereseren aangezien TS een vrouw is...

Aan de TS: dit forum is niet bepaald H-D minded, zelfs in de afdeling "CHOPPERS" worden nieuwe H-D bekritiseerd, lees maar eens "bobber" omtrent volgende originele H-D-bobber.
Vrede op aarde aan alle mensen van goede wil.(Afbeelding)

Tja, omdat een orginele HD geen chopper is.......
en omdat orginele nieuwe HD's alleen maar door juppen worden gekocht die er alleen mee rijden als het al 3 weken droog is en nog zeker 3 weken droog blijft..


EDIT: ik beslis graag zelf of ik het met je eens ben... als dat tenminste mag..

EDIT2: Uitpakken met een Harley.... ook ik kan zo'n ding kopen met geleend geld.. heb alleen voor mezelf het principe dat ik dat niet doe voor een auto of motor.. en dus duurt het nog even voordat er een HD kan staan..
 
@Gixxer: foto is gearriveerd... ;)

Voor de rest over de hele discussie die hier zo'n beetje gaande is: ik ben in ieder geval stikgelukkig met mijn motor, die ik gelukkig helemaal zelf heb kunnen betalen en waar ik gewoon met heel veel plezier op rij. :]

En als ik zo vrij mag zijn: ik beschouw mezelf bepaald niet als een jup. Anders presteer je het m.i. niet om binnen drie weken tijd in weer en wind 1200 km op de teller te zetten... Dus niet alléén juppen kopen een nieuwe Harley (hoewel het er helaas wel vrij veel zijn, jah...) 8-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan