Harley Davidson - Episode 15 - Still Going Strong

Status
Niet open voor verdere reacties.

SirCrow

MF veteraan
Donateur
13 feb 2008
16.170
51.927
Midden Nederland
6VzrhNn.png


Dit ging vooraf:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4

Deel 5

Deel 6

Deel 7

Deel 8

Deel 9

Deel 10

Deel 11

Deel 12

Deel 13

Deel 14
 
ik ook ,...oud foto'tje ,....dat tering-stuur is 'r bijv al lang af


full
 
Laatst bewerkt:
heb accu'tje besteld :

Odessey overwogen , maar een vergelijking van de spec's , leverde de wetenschap op , dat een accu van het merk DEKA een veel hogere start-stroom capaciteit heeft ( en een hogere aantal Ah)

........en die wordt morgen aan de deur afgeleverd :/
 
heb accu'tje besteld :

Odessey overwogen , maar een vergelijking van de spec's , leverde de wetenschap op , dat een accu van het merk DEKA een veel hogere start-stroom capaciteit heeft ( en een hogere aantal Ah)

........en die wordt morgen aan de deur afgeleverd :/


Dat heb je met Motobatt ook, maar naar de klote binnen 2 jaar. En dat niet bij 1 motor, maar bij meerdere.

Zegt niets over Deka, trouwens.
 
Vanmiddag met oordopjes gereden, rijdt een stuk rustiger. Alleen twee keer bij het opschakelen van z'n 1 naar 2, in neutraal beland, kwam door de oordoppen denk ik. :)
 
Dat heb je met Motobatt ook, maar naar de klote binnen 2 jaar. En dat niet bij 1 motor, maar bij meerdere.

Zegt niets over Deka, trouwens.

Zonde ,....die Motobatt geven ze op voor een enorme hoge startstroom zeg :/ ,
,,,en die prijs is ook erg lief .

er staat overigens gewoon wel 24 mnd garantie op die Motobatt , en is goedkoper dan die DEKA
 
Nou is het met accu's best een moeilijke kwestie.
Ik heb begrepen dat een hoge start-stroom gepaard kan gaan met het instorten van de klem-spanning .
Dat laatste is weer zeer nadelig mbt de ECU/EFI/Elektr ontstekings- elektronica ( die niet onder een minimale spanning mag komen voor een goede werking.

Een goede accu voor een HD zal dus de beste "middenweg" een beetje moeten hebben ( ingeval d'r van huis uit een zooi elektronica ingetimmerd zit ) :/
 
Ik las nou pas dat 'r inmiddels oliefilters zijn die voorzien zijn van een magneetje :/

lijkt me eigenlijk ook niet eens een gek idee
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan