Harley Davidson - episode 17 - Screw it, lets ride!

Status
Niet open voor verdere reacties.
En hoe stel je je motor dan af , lijkt me dat bij een van de twee standen hij of te rijk of te arm staat
Bij die elektronische kleppen regelt een kastje dat , misschien daarom een stuk duurder

Gewoon open, gaat alleen dicht bij eventuele controle en als ik vroeg weg ga of laat thuis kom, staat hij dicht misschien iets te rijk ...zou kunnen
 
.
full
 
Weet er iemand een 2-1 bochten setje te ligge voor een sportster uit 1999?
Heb een mooie 2-1 demper maar de bochten niet...
 
Ze zijn al sinds 2014 bezig, zo niet langer: Harley-Davidson LiveWire - Wikipedia

Yep, maar ze hebben nu een belang genomen in Alta Motors:
Considering the e-bike Alta makes is nothing like the Project Livewire motorcycle Harley-Davidson unveiled a few years ago...

En ze brengen er blijkbaar volgend jaar ook echt één uit.

Harley-Davidson (NYSE: HOG) wants to prove it is really serious about making electric motorcycles. Hot on the heels of announcing it will have a production e-bike ready by 2019

Ben benieuwd of het wat is.
 
Yep, maar ze hebben nu een belang genomen in Alta Motors:
Considering the e-bike Alta makes is nothing like the Project Livewire motorcycle Harley-Davidson unveiled a few years ago...

En ze brengen er blijkbaar volgend jaar ook echt één uit.

Harley-Davidson (NYSE: HOG) wants to prove it is really serious about making electric motorcycles. Hot on the heels of announcing it will have a production e-bike ready by 2019

Ben benieuwd of het wat is.
Ik snapte t.

Ze hebben nu een bestaand bedrijf over genomen, dat al iets doet met e motor.

Hopelijk gebruiken ze het beste van de twee, om te combineren.

Alta maakt nu kleine cross motoren, electrisch. En componenten.
Alta Motors
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan