Harley Davidson - episode 17 - Screw it, lets ride!

Status
Niet open voor verdere reacties.

beer-the-man-fuel-that-keeps-the-lawn-mowed-5321957.png
 
Vanavond de , Real American fat ass type buddyseat getest op een ritje om de Tjukemar.

En `Goedgekeurd` door de directie .. *O*
 
Rups rondom inlassen , dan pleuren en pak je ze er zo uit . Als de buitenringen netjes zijn liet ik ze zitten ..

wat is het probleem ?

Las truukje heeft perfect gewerkt. 2 minuten werk per lagerschaal! :-)

Stuur draaide met schokjes en ‘knotste’ als ik door een kuil reed. Vorkpoten waren er toch al uit voor nieuwe olie en progressieve veren, dus dan maar even doorgezet en balhoofd ook gedaan.
Weet iemand hoe strak die stervormige moer moet om de lagers mee te stellen?
 
Las truukje heeft perfect gewerkt. 2 minuten werk per lagerschaal! :-)

Stuur draaide met schokjes en ‘knotste’ als ik door een kuil reed. Vorkpoten waren er toch al uit voor nieuwe olie en progressieve veren, dus dan maar even doorgezet en balhoofd ook gedaan.
Weet iemand hoe strak die stervormige moer moet om de lagers mee te stellen?

Hangt er een beetje vanaf of je de nieuwe buiten ringen goed hebt aangeslagen(dwz, ze goed in de bedding liggen) anders is er kans dat ze zich zetten en dan moet je toch na stellen..

Het sturen mag niet zwaar gaan (een motorfiets moet rechtuit willen vallen anders blijf je mennen ) maar mag geen speling bevatten. Kwestie van feeling/ervaring.


Succes` dat moet lukken... ;)
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Dit zit er toch ruim boven zeker gezien het invoeren etc erbij, bedankt voor het aanbod iig.
 
Nooit een harley kopen :r , je hebt knutselsmurf z`n commentaar toch wel gelezen . :z
Die heeft zijn chopper niet gekocht maar zelf gebouwd, dat is weer een heel andere categorie. Ik doe het hem niet na.

@ pmponer: als je eruit bent of je een Harley wilt kun je ook eerst wat verdiepen in de verschillende series. Technisch zit het verschil in de vering (dyna, softtail, touring) en de motorblokken (met of zonder balansas en in rubber of koud in het frame). Vervolgens bestaan er op deze varianten 1001 versies die uiterlijk verschillen door bijvoorbeeld andere wielen stuurtjes zadels en met of zonder kuip tassen koffers etc. Je kunt ook gewoon een willekeurige motor kopen die je mooi vindt en gaan rijden zonder al dat wikken en wegen, dat goed recht heb je natuurlijk ook. Het is jouw droom.
 
Wat te denken van een Kawasaki Meanstreak of een Soes M1800R


Ach hij weet al twee betere .. ;)

Aanschaf van beide lijkt mij nog veel beter .

Succes met dubben . B|
 
Laatst bewerkt:
Ja het dubben is al goed bezig, ik moet eerst maar eens goed bepalen wat ik wil
Rustig tokkelen en het niet erg vinden dat je een gemis aan kw's hebt of een model met meer power.

Ik heb iig al op 3 jappen gereden, (wildstar, M1800R) en dat was zo niet te vergelijken dat dat voor mij helaas niet direct uitsluitsel geeft, ja van de 3 is er zowiezo 1 afgevallen, dat stuurde echt voor geen meter.

dat was een stryker 404 Not Found
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan