Harley Davidson - episode 17 - Screw it, lets ride!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Throttletwister

Twist the throttle
5 dec 2007
2.168
18
Groningen
Harley Davidson - episode 17 -


full
 
Je bent nu één vd dingen die zijn ontstaan aan het oplossen.

Prijs is prima voor wat ze er voor doen. Met een plug en play kastje kom je ook al een heel eind.
Wat zou ik dan wel moeten doen, om de oorzaak aan te pakken?
 
Sjongejonge wat ben ik dan blij met mijn stuk antiek. Die kun je gewoon aan de kant vd weg repareren met een hamer, stopnaald en een knijptang.
 
Wat zou ik dan wel moeten doen, om de oorzaak aan te pakken?
Je motormanagement corrigeren voor gebruik van high flow luchtfilter en de open uitlaten.

Dat kan met een tussenkastje van diverse merken, met of eigen corrigerende werking, of diverse voor instellingen, of beiden. Ong 450 euro gok ik.

Of programmeerbaar en dynobank runs. Vanaf 800 euro. Wel iets beter.

Toch rijden er tienduizenden rond met plug and play kastjes.

Zolang je Cobra niet gebruikt, maakt t niet uit. Goedkoopste pakken. Vance and Hines, TAB (mijn favoriet), en nog veel meer merken.
 
Sjongejonge wat ben ik dan blij met mijn stuk antiek. Die kun je gewoon aan de kant vd weg repareren met een hamer, stopnaald en een knijptang.
Sneller en goedkoper.
En nog te snappen zonder computercursus.
 
Ik gebruik de screaming eagle super tuner voor mijn 2007 sportster. Afstellen kan op de dyno, maar ook op de openbare weg (al mag dat natuurlijk niet vanwege allerlei amerikaanse wetten enzo ;))
 
Je motormanagement corrigeren voor gebruik van high flow luchtfilter en de open uitlaten.

Dat kan met een tussenkastje van diverse merken, met of eigen corrigerende werking, of diverse voor instellingen, of beiden. Ong 450 euro gok ik.

Of programmeerbaar en dynobank runs. Vanaf 800 euro. Wel iets beter.

Toch rijden er tienduizenden rond met plug and play kastjes.

Zolang je Cobra niet gebruikt, maakt t niet uit. Goedkoopste pakken. Vance and Hines, TAB (mijn favoriet), en nog veel meer merken.
Check, thnx 8-)
Power Vision PV-1 and PV-2 Tuner for Harley-Davidson
Of
Fuelpak FP3
Zal eens kijken waar ik dat enigszins betaalbaar kan vinden. Zal wel eBay worden denk ik.
 
Ik zit nog steeds te ködten met m'n remmerij. Ik heb de boel helemaal los gehad en schoongemaakt; was geen overbodige luxe.... Maar v.w.b. de remfunctie zelf heeft het niet geholpen.
Het blijkt geen origineel HD te zijn, maar SJP.
Nu heb ik een vraag over het reservoir op de hoofdremcilinder; er zit nu een soort binnenbandpleister als afdichting tussen het reservoir en de deksel. Maar moet deze niet meer elastisch zijn? Het hoort toch ook een membraan te zijn?

full


full


full
 
Laatst bewerkt:
Ik zit nog steeds te ködten met m'n remmerij. Ik heb de boel helemaal los gehad en schoongemaakt; was geen overbodige luxe.... Maar v.w.b. de remfunctie zelf heeft het niet geholpen.
Het blijkt geen origineel HD te zijn, maar SJP.
Nu heb ik een vraag over het reservoir op de hoofdremcilinder; er zit nu een soort binnenbandpleister als afdichting tussen het reservoir en de deksel. Maar moet deze niet meer elastisch zijn? Het hoort toch ook een membraan te zijn?

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik zou contact opnemen met SJP zelf.
Home - SJP Engineering | Sjouke Jorna Products
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan