Harley Davidson - episode 17 - Screw it, lets ride!

Status
Niet open voor verdere reacties.
...
Better safe than sorry. En ff remsvloeistofjes doorzuigen is ook niet het werk, ook al gaat t om veel modellen. Staan ze toch weer 20 minuten in de Harleyzaak, en kopen een shirtje met 400 dollar winst.
Een terugroepactie als verdienmodel, nice one :P
 
Heb ik nu genoeg sproeiertjes
 img]
 
Collega Harley rijders.

Sinds vorig jaar rijd ik met een Fat BOB 2012 (injectie) 1589cc
Ik weet het, niet echt old scool, maar toch een aangenaam ding om mee te rijden.

Nu heb de tank gedemonteerd voor een Paint job. Bij het openmaken van de tank, blijkt er een hele elektrische zooi in te zitten, Benzinepomp, vlotter, met de bijhorende stekkertjes.

Zo zwemmend in de benzine. Nog nooit eerder gezien.
Het zal allemaal zo wel horen, maar het voelt onnatuurlijk aan :$

mijn vragen:

Kan iemand er een beetje meer info over geven? Hoe gaat dit te werk?
Moet ik ergens speciaal op letten bij montage.

De Pakking en de 12 schroefjes van het af sluitdekseltje bestel ik nieuw.

Alvast dank, foto's volgen als em af is.

Grtz
Illy
 
Collega Harley rijders.

Sinds vorig jaar rijd ik met een Fat BOB 2012 (injectie) 1589cc
Ik weet het, niet echt old scool, maar toch een aangenaam ding om mee te rijden.

Nu heb de tank gedemonteerd voor een Paint job. Bij het openmaken van de tank, blijkt er een hele elektrische zooi in te zitten, Benzinepomp, vlotter, met de bijhorende stekkertjes.

Zo zwemmend in de benzine. Nog nooit eerder gezien.
Het zal allemaal zo wel horen, maar het voelt onnatuurlijk aan :$

mijn vragen:

Kan iemand er een beetje meer info over geven? Hoe gaat dit te werk?
Moet ik ergens speciaal op letten bij montage.

De Pakking en de 12 schroefjes van het af sluitdekseltje bestel ik nieuw.

Alvast dank, foto's volgen als em af is.

Grtz
Illy

Stuur me je mail adres ff, heb een 2013 manuel ..tis 29mb
 
Collega Harley rijders.

Sinds vorig jaar rijd ik met een Fat BOB 2012 (injectie) 1589cc
Ik weet het, niet echt old scool, maar toch een aangenaam ding om mee te rijden.

Nu heb de tank gedemonteerd voor een Paint job. Bij het openmaken van de tank, blijkt er een hele elektrische zooi in te zitten, Benzinepomp, vlotter, met de bijhorende stekkertjes.

Zo zwemmend in de benzine. Nog nooit eerder gezien.
Het zal allemaal zo wel horen, maar het voelt onnatuurlijk aan :$

mijn vragen:

Kan iemand er een beetje meer info over geven? Hoe gaat dit te werk?
Moet ik ergens speciaal op letten bij montage.

De Pakking en de 12 schroefjes van het af sluitdekseltje bestel ik nieuw.

Alvast dank, foto's volgen als em af is.

Grtz
Illy
Dat is vandaag de dag normaal.

En idd, volg de manual.
 
Heb een Fat Bob van 2014.
Bij aankoop stonden er Vince&hines big radius uitlaten op maar die maakten veel te veel herrie .
Heb er de originele uitlaten terug laten opzetten maar .... die zijn me dan weer wat te braaf ...;-)
Wat is een "tussen"oplossing volgens jullie ? Heb gehoord over andere uitlaatdempers , is dat wat en zijn die mat zwart te vinden ?
Alvast bedankt
 
Zaten er wel proppen in die V&H ?
Mijne (long shots dan) zitten "quiet baffles" in, en quiet zijn ze zeker niet, maar ik heb voor de grap een keer gestart zonder die dingen en dat is echt niet te doen man :X

Bij de Iron van m'n vriendin zijn de originele dempers doorgeboord en dat klinkt best ok eigenlijk
 
Laatst bewerkt:
Heb een Fat Bob van 2014.
Bij aankoop stonden er Vince&hines big radius uitlaten op maar die maakten veel te veel herrie .
Heb er de originele uitlaten terug laten opzetten maar .... die zijn me dan weer wat te braaf ...;-)
Wat is een "tussen"oplossing volgens jullie ? Heb gehoord over andere uitlaatdempers , is dat wat en zijn die mat zwart te vinden ?
Alvast bedankt
dB killer in de Vance and Hines: Vance & Hines Big Radius Quiet Baffle For Harley - RevZilla
 
Heb ik ook in de V&H van mijn fatboy gezet. Zonder die dempers was de herrie dermate dat ik altijd vermoeid van de herrie afstapte. Met de quiet baffles is het zeker niet stil, maar goed vol te houden.
 
Heb een Fat Bob van 2014.
Bij aankoop stonden er Vince&hines big radius uitlaten op maar die maakten veel te veel herrie .
Heb er de originele uitlaten terug laten opzetten maar .... die zijn me dan weer wat te braaf ...;-)
Wat is een "tussen"oplossing volgens jullie ? Heb gehoord over andere uitlaatdempers , is dat wat en zijn die mat zwart te vinden ?
Alvast bedankt

Heb deze er op zitten Startseite - Penzl-Bikes bevallen goed, simpele uitvoering van de Jekill&hide, en een stuk beter betaalbaar.
Te bestellen via de MF uitlatenboer.
 
Idd betaalbaar |( Preis der Konfiguration: 2.199,00€
zzgl. Versandkosten BRD 15,90€

Ik zeg de simpele uitvoering ... Was iets van €1100 kwijt ....gewoon kabelbedient ....of hebben ze die niet meer ?

Edit ff gekeken, zou nu €1500 kwijt zijn is idd al stuk duurder. In ieder geval e keur (met bediening dicht).
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg de simpele uitvoering ... Was iets van €1100 kwijt ....gewoon kabelbedient ....of hebben ze die niet meer ?

Edit ff gekeken, zou nu €1500 kwijt zijn is idd al stuk duurder. In ieder geval e keur (met bediening dicht).

En hoe stel je je motor dan af , lijkt me dat bij een van de twee standen hij of te rijk of te arm staat
Bij die elektronische kleppen regelt een kastje dat , misschien daarom een stuk duurder
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan