Harley Davidson - episode 17 - Screw it, lets ride!

Status
Niet open voor verdere reacties.
\
Als mijn budget zover zou reiken, dan zeker.[/quote


Je moet zo`n tourbuffel alleen kopen als je aan relaxt ploffen toe bent als dit je enige motor wordt... of anders er (een)andere bij hebt voor het speren op twee wielen ...
Op zich kan je nog aardig vegen met een RK, maar het voelt inderdaad verkeerd.

Ik zou er nog wel een Buell bij willen hebben.. die XB12's kosten echt niet veel meer.
Of stiekem natuurlijk veel beter: een RSV Mille of een Duc.

Het valt me eerlijk gezegd wel tegen hoe m'n RK rijdt met duo + volle koffers + bagagerol achterop. Ik heb een 2009, dus met het stijvere frame, maar bij snellere bochten gaat de boel dan toch aardig zwabberen :/
En mijn duo weegt zo'n 52 kilo dus daar ligt het niet aan, voordat dat onderwerp van de discussie wordt :P
 
Laatst bewerkt:
Op zich kan je nog aardig vegen met een RK, maar het voelt inderdaad verkeerd.

Ik zou er nog wel een Buell bij willen hebben.. die XB12's kosten echt niet veel meer.
Of stiekem natuurlijk veel beter: een RSV Mille of een Duc.

Het valt me eerlijk gezegd wel tegen hoe m'n RK rijdt met duo + volle koffers + bagagerol achterop. Ik heb een 2009, dus met het stijvere frame, maar bij snellere bochten gaat de boel dan toch aardig zwabberen :/
En mijn duo weegt zo'n 52 kilo dus daar ligt het niet aan, voordat dat onderwerp van de discussie wordt :P


En jij 150 kg ? :+
 
Shit... die had ik moeten zien aankomen _O-
Maarre... ~78 Kg. Denk dat wij samen dus evenveel wegen als de gemiddelde Amerikaan :')
 
Laatst bewerkt:
Wiellager. '(
full
 
Voor zijdelingse krachten zijn wentellagers beter en daar heeft een zijspan achterwiel nogal wat mee te maken. Dit lager komt uit een 2dehands wiel en er zat geen shim in. stond ws veels te veel spanning op.

Gewoon Kegellagers weer in monteren ja , je hebt nog geluk dat de rest verder niet naar de ballen is ..
 
Auto industrie leeft op van de kegellagers , is net zo goed (mits kundig gemonteerd . O-)
 
Laatst bewerkt:
12 liters is best wel veel...... *O*


Moet lukken met een beetje proppen . _O-



Voorvorkje dempt weer lekker met olie van Jan Put.. :t direct ook nieuwe remblokken er op gezet
zo kan ie weer even vooruit... (dat domme gesloop allemaal met zo`n ding :') )..
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan