Harley Davidson - episode 17 - Screw it, lets ride!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja` niet best... :')
Maar ik ben vanmiddag weer blok om geweest en ook nog weer heel thuis gekomen ..
85 mile speed on the highway, olie temp 165 F...
Lang leve AMF .. O-)
AMF heeft HD gered, de machines die gebruikt werden waren zo versleten dat er geen nauwkeurige produkten meer gemaakt mee gemaakt worden. AMF heeft weer geinvesteerd in nieuwe machines en blijkbaar het personeel uitgeknepen.
 
AMF heeft HD gered, de machines die gebruikt werden waren zo versleten dat er geen nauwkeurige produkten meer gemaakt mee gemaakt worden. AMF heeft weer geinvesteerd in nieuwe machines en blijkbaar het personeel uitgeknepen.


Yep` zonder AMF geen Harley meer . AMFjes even goed opnieuw opbouwen en dan hoef je geen gereedschap mee.. gewoon betrouwbaar .. (nou hou ik de waffel maar, je moet het lot ook niet gaan tarten) _O-
 
Ik ben op zoek naar een spacer voor mijn achterste riem pulley voor mijn 98 sportster. Ongerveer 3 mm dik. Iemand een idee waar ik zo’n onding kan kopen/bestellen zodat ik volgend weekend terug kan rijden?
 
'
full
 
Dat verwachten de meeste mensen op de snelweg niet echt dat je met een ouwe Harley er nog met
140 km plus omheen ragt . Dan zie je sommige denken wtf. ;)

Kon niet sneller want m`n teller schaal houdt daar op . _O-
 
Laatst bewerkt:
Ja` niet best... :')
Maar ik ben vanmiddag weer een lekker blok om geweest en ook nog weer heel thuis gekomen ..
85 mile speed on the highway, olie temp 165 F...
Lang leve AMF .. O-)
Hoeveel is dat in modern geld?
Vooral die Fahrenheit schaal is echt hopeloos omrekenen :r

74 graden vind ik opvallend koel trouwens :?
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel is dat in modern geld?
Vooral die Fahrenheit schaal is echt hopeloos omrekenen :r

74 graden vind ik opvallend koel trouwens :?


Evo met een oliekoeler en niet te weinig olie in de tank ;) . En daarbij gistermiddag redelijk koel weer ..

Vanaf Zwolle tot thuis op de Noordpool, dik de klok uit . *O*


PS- die peilstokken moet je wel met een flinke korrel zout nemen denk ik .
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan