Harley Davidson - episode 17 - Screw it, lets ride!

Status
Niet open voor verdere reacties.
FEBRUARY 12, 1961

Harley-Davidson riders won top honors in all four classes at the Michigan State Championship Ice Races held on Fenton Lake near Flint, Michigan. The event had a record number of entrants, 276, despite the winter temperatures. Bert Cummings, a Harley-Davidson dealer from Flint, won the lightweight sidecar class on a Harley-Davidson Sprint model, with Ed Keating as his passenger. Bart Markel later used that same Sprint; sidecar removed, and won the lightweight solo event. Cummings and partner Keating also won the heavyweight sidecar class and Bart Markel finished out the day taking the win in the heavyweight solo class. The image shows Cummings and Keating jockeying for their first place win in the lightweight sidecar race.
feb-12_MI-ice-races.jpg

 
Vraag 1 waarom staan al die planten om een motor die een ton heeft gekost
Nou is ie waarschijnlijk allen geschikt om binnen te staan
En wat start dat ding slecht , wel een goeie accu
 
Dag allen, ben al tijdje eigenaar van een xl1200 custom uit 2000. Ik heb een vraag over de choke/enricher. Tot nu toe zet ik deze altijd volledig open rij ongeveer een km of 3 en zet hem dan op de helft en rij dan weer een km of 3 voordat hij volledig dicht gaat. Nu hoor ik ook verhalen dat het beter is om zonder choke open te rijden. Kan iemand me vertellen hoe dit zit? Daarnaast ben een tijd geleden van euro 95 overgegaan op euro 98 daarmee zou de motor beter lopen. Ik merk hier weinig van maar hoe zijn hier de ervaringen met euro 98?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan