een gerestaureerde zware buizen-versterker van 30 kg aan de muur hangen ,.....en niet gebruiken ?
Er zijn ook mf' ers die dit met een moter doen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
een gerestaureerde zware buizen-versterker van 30 kg aan de muur hangen ,.....en niet gebruiken ?
"Als je besluit te verkopen."Ik hecht me meer aan mijn voertuigen dan bijvoorbeeld aan huisdieren.
Maar ik zal zo'n tekst nooit in een advertentie zetten, want als ik besluit iets te verkopen dan mag het ook weg.
Maar van de meeste voertuigen die ik verkocht heb, heb ik toch best wel spijt.
Maar ik kan/ wil ook niet alles houden.
Altijd een dubbel gevoel dus.
Dat mag.In mijn geval: zero fucks given. Het is maar een klont metaal...al steek je 'm in de fik waar ik bij sta: zodra 'ie betaald is maakt het mij niets meer uit.
Snap ik helemaal. Dat zou mij ook aan t hart gaan.Ik heb vroeger m'n smetteloze Norton 850 Commando moeten verkopen.
Een heel gezelschap van een hard core mc aan de deur .
Er werd het gevraagde betaald ,....so far so good .
Maar degene waar die al tijd netjes in onderhoud was vertelde me later dat ze de koplamp en het achterlicht hadden afgeplakt , en het hele ding matzwart hadden over-gebaggerd.
.....deed me echt wel wat....
En mensen die dat met hun huisdier doen , daar heb ik nóg minder begrip voor
deze had ik gemist geloof ik .....Vraag me wel af hoe grote hap uit de koek de dealer hier voor wil.
10%, 20%?
Ik zou met zo´n ding bang zijn dat ik dan júíst op mń bek ga.Ik krijg zojuist een telefoontje van de dealert dat ze vanmiddag m'n motorfiets terugbrengen , ....
...voorzien van een "reverse gear" ....
Het dient juist ter voorkoming om op m'n plaat te gaan .Ik zou met zo´n ding bang zijn dat ik dan júíst op mń bek ga.
Vooral door het niet gewend te zijn, lijkt mij...
Oh, okay. Ik denk met m'n 1.93m lengte sowieso minder dat probleem te hebben....Het dient juist ter voorkoming om op m'n plaat te gaan .
Op een softail zit je zó laag , dat je makkelijker met gebogen benen op de grond komt ,....maar op een touring zit je hoger !
Als je dan bijv. op een grindpad achteruit wilt , dan glij je met je voeten weg als je je afzet.
( laat staan als je achteruit nog iets omhoog moet )
Ik kan nou ook m'n vriendin rustig laten zitten bij zulke acties ,.....ze lijdt aan fibromyalgie , en het op-en-afstappen gaat haar niet pijnloos af.
( komt nog bij dat ik zo langzamerhand een ouwe lul begin te worden , wat ook steeds meer gaat tegenwerken )
Oh, maar je hebt 't eigenlijk dus nog nooit werkelijk uitgeprobeerd, zo'n reverse op een motor?op de motorclub kreeg ik ook wat commentaar te verduren , ...tot gelach aan toe ,.....maar ik heb er eerst best wel goed over nagedacht
....helder....Je mag hem ook bij mij neerzetten.
Geef ik je de stealert prijs.
Ik heb wel wat mee geduld om hem te verkopen.
Wil hem uiteraard natuurlijk ook ophalen voor een mooie prijs maar niet voor 8.
Ik vind het helemaal niks geks. Een motor van 300+ kilo en twee man op de toppen van je tenen terug drukken is regelrecht topsport. Zou eigenlijk standaard op iedere motor moeten zitten.op de motorclub kreeg ik ook wat commentaar te verduren , ...tot gelach aan toe ,.....maar ik heb er eerst best wel goed over nagedacht
joh ,...daar is echt geen klote aan hoor .Oh, maar je hebt 't eigenlijk dus nog nooit werkelijk uitgeprobeerd, zo'n reverse op een motor?
Zou maar eerst goed oefenen dan voordat je 't op de club showt
Ik denk dat je vaak het probleem gewoon kan voorkomen door vooraf eerst te bedenken hoe je 'm neerzet.Die reverse is eigenlijk het enige wat ik nog aan mijn motor wil veranderen. Ik red het nog wel ondanks mn korte pootjes maar er komt een dag dat alleen afstappen nog een optie is om achteruit een goot te komen.
Je hebt gelijk maar met mijn lengte ben ik al constant aan het compenseren. M‘n schoenen zijn al verzoold met twee centimeter hogere zolen. Op de motor gezeten met de voeten aan de grond heb ik te weinig strekking over.Ik denk dat je vaak het probleem gewoon kan voorkomen door vooraf eerst te bedenken hoe je 'm neerzet.