Harley Davidson - episode 18 - Ride to live, live to ride...

Oke bedankt. Is een heel bedrag maar dat dacht ik al. Maar als ik het t.z.t nodig heb is het waarschijnlijk een uitkomst.
Zodiac levert ook een mechanische "reverse gear kit" ( ziet er i.m.o. een pietsie minder fraai uit , maar lijkt me wel van een zeer stevig concept )
en die is qua aanschafprijs een heel stuk VOORDELIGER !
Ten alle tijde is het wel even oppassen ,...hoe of je uitkomt met de header van je achterste cilinder / uitlaat-systeem.
( ....dus wel eventjes goed je licht opsteken vóórdat je een definitieve beslissing neemt . ) ;)
 
Laatst bewerkt:
Voor de winterstop :
Aftanken met E5 ( Super 98 ) en een flinke scheut toevoegen van het goedje hieronder afgebeeld :
( ....en effe laten lopen natuurlijk )

Startron 250 ml (Middel).jpg
 
Deed zo'n goedje altijd toevoegen bij m'n WR450F, met carburateur.

Dacht dat het met injectie minder noodzakelijk is, rijdt met m'n HD zelf door, in de winter, wel wat minder. 😇
 
Deed zo'n goedje altijd toevoegen bij m'n WR450F, met carburateur.

Dacht dat het met injectie minder noodzakelijk is, rijdt met m'n HD zelf door, in de winter, wel wat minder. 😇
Dat zit wel wat waarheid in ,.....maar ik neem het risico niet meer.
( al is het maar om zelfs de condensvorming in je tank tegen te gaan )

Doorrijden met de HD doe ik echt niet ,.....je vernielt de boel zo gauw ze al preventief gestrooid hebben.
Er zit gelukkig niet meer zo veel verchroomde bende op ,......maar zelfs de galvaniseer-kwaliteit van de gewone bouten is eigenlijk al ruk .
 
Laatst bewerkt:
Als laatste rit voor de winterstop een flinke rit maken werkt ook preventief.

Motor(olie) goed heet.
 
Tank BP Ultimate, goed verkrijgbaar in vergelijking met Firezone, nu helemaal 😎

Net rondje gedaan, liep, startte mooi goed met de Profi Fuel Max, flink op het gas gegaan. Had de maximale dosering gedaan, twijfelde een beetje of dat verstandig was, dus maar wat bijgetankt. Volgende keer koop ik het goedje wat FLSTC poste, kun je niet overdoseren. 😇
 
Ff een zaterdag hobbyen en dan heb je het toch zoals je wilt?
Ja behalve dat om zon achterlijk stuur te monteren er in de kabelboom geknipt moet worden om te verlengen, andere langere remleidingen, koppelingskabel etc.

En geen een van de verkopers heeft de originele spullen er natuurlijk meer bij
 
Ik zou dan uitkijken of je de FXDX Sport uitvoering kan vinden , ivm de dubbele schijfremmen....

Dat is de motor waar ik bij heb gekeken.
Die is vandaag door Erik van lent gekeurd en goed bevonden.

Ik ben nu in onderhandeling.

Enige minpunt is dat het een 1HD is.
 
Ja behalve dat om zon achterlijk stuur te monteren er in de kabelboom geknipt moet worden om te verlengen, andere langere remleidingen, koppelingskabel etc.

En geen een van de verkopers heeft de originele spullen er natuurlijk meer bij
Wanneer het op de normale manier is gedaan hebben ze het vanaf de stekkers verlengd. Andere gaskabel en remleiding ontkom je idd niet aan.
 
Dat is de motor waar ik bij heb gekeken.
Die is vandaag door Erik van lent gekeurd en goed bevonden.

Ik ben nu in onderhandeling.

Enige minpunt is dat het een 1HD is.
Als 'ie nou gekeurd is door die Eric van Lent ,.....dan is dat toch mooi zat ,....of ben je binnen de kortste keren van plan om 'm in te gaan ruilen bij de dealert ? :)
( Het is i.i.g. uitgezocht , dat dit geen "vouw-fiets" geweest is ! )
 
Laatst bewerkt:
Als nou gekeurd is door die Eric van Lent ,.....dan is dat toch mooi zat ,....of ben je binnen de kortste keren van plan om 'm in te gaan ruilen bij de dealert ? :)
( Het is i.i.g. uitgezocht , dat dit geen "vouw-fiets" geweest is ! )
Klopt, en de originele rapporten met fotos van export zitten er ook bij
 
Terug
Bovenaan Onderaan