Harley Davidson - episode 18 - Ride to live, live to ride...

Tig

Die hard MF'er
29 apr 2022
692
1.058
Het kan zijn dat we vergeten waren onze handen te wassen en er nogal wat vet aan zat. Kan ook zijn dat die pakkingen wat begonnen te roken. Ik heb nog nooit nieuwe pakkingen gehad dus ik heb geen idee eigenlijk. Ik wist ook niet of ik me zorgen moest maken toen het roken plotseling stopte?
Wat wel leuk was dat er niet eerst een emmer vloeibare remreiniger in de luchtfilteropening gegoten hoefde te worden voordat hij hoestend proestend en protesterend als een boer op het malieveld tot leven kwam om dan na drie seconde weer een tubercolose dood te sterven.

het was een memorabele dag.
Een druk op de knop, meer niet.
En dan is het niet eens m’n verjaardag.
Ik zou ook wel nerveus worden, maar dan eerder van het roken dan van het plots stoppen 😅
Lijkt mij dat de pakkingen gelijk afsluiten en niet eerst hoeven te zetten toch?
Dan lijkt mij de vette klauwen inderdaad de meest logische oorzaak.

Wel altijd zo'n geluks momentje als hij in 1 keer start.

Tig

Die hard MF'er
29 apr 2022
692
1.058
Kunnen we bij deze vast stellen dat hij een deel van zijn jeugd in de motor heeft terug gebracht

Buellbloke

MF veteraan
27 jan 2011
7.175
2.249
Gisteren ff een testeitnoo de shovel gemaakt, kijken of alles in orde is voor de naderende vakantie

Rijd 130 en voel ineens een ruk aan de motor...liep verder wel prima, dus doorgereden. Eenmaal thuis zie ik een spanband die in tweeën getrokken is in mijn topkoffer liggen...de andere helft verstrikt in mijn achterwiel...is losgekomen onder het rijden en in het wiel belandt...dst verklaart die ruk dus wel...

Bitchin

MF veteraan
22 jan 2007
2.044
124
Heb een beetje een domme Actie uitgehaald gisteren en nu ligt de ignition switch uit elkaar, hoe de schakelplaat, borgen (links op de foto) moeten inclusief de grote veer, weet ik inmiddels, maar hoe het zit met de kleine veertjes, die ergens in het stervormige patroon moeten, samen met de kleine pinnen is mij nog niet helder. De schakelaars kan ik nergens vinden, ook niet op ebay of MC's, en anders de hoofdprijs betalen bij Harley en co. Nu zal het niet moeilijk zijn om het weer in elkaar te zetten, als modelbouwer ben ik wel wat gewend, maar ik weet de volgorde dus niet, zooitje viel uit het huis toen ik hem omkeerde en toevallig zat de sleuteelpin net in zijn vrijstaand en gleed er dus ook uit. Ik weet dat de veertjes eerst moeten, maar die pennetjes lopen er zo weer uit door dat geboorde plaatje en sleutelhuis.

Bijlagen

• 20230320_162837.jpg
    20230320_162837.jpg
    150,7 KB · Weergaven: 19
Bovenaan Onderaan