Ghehehe, die is leuk.schoonmaak of poetsmiddel
Ghehehe, die is leuk.schoonmaak of poetsmiddel
Het kan zijn dat we vergeten waren onze handen te wassen en er nogal wat vet aan zat. Kan ook zijn dat die pakkingen wat begonnen te roken. Ik heb nog nooit nieuwe pakkingen gehad dus ik heb geen idee eigenlijk. Ik wist ook niet of ik me zorgen moest maken toen het roken plotseling stopte?
Wat wel leuk was dat er niet eerst een emmer vloeibare remreiniger in de luchtfilteropening gegoten hoefde te worden voordat hij hoestend proestend en protesterend als een boer op het malieveld tot leven kwam om dan na drie seconde weer een tubercolose dood te sterven.
het was een memorabele dag.
Ik zou ook wel nerveus worden, maar dan eerder van het roken dan van het plots stoppen 😅Een druk op de knop, meer niet.
En dan is het niet eens m’n verjaardag.
Het was een turbulente, emotionele dag. Ik heb extra opgelet bij het oversteken.Wel altijd zo'n geluks momentje als hij in 1 keer start
Ik dacht aan die scooter in de into van die mask tekenfilm vroegerKen wel raden wat zijn inspiratie was
Bekijk bijlage 1859040
Het was het zelfde als gister!Koester hem, morgen kan het zomaar weer anders zijn.
In zijn soort...Nou church of choppers heeft al een heleboel mooie dingen gemaakt en deze is in zijn soort ook niet verkeerd
Lekker bezig!Het was het zelfde als gister!![]()
![]()
![]()