Harley Davidson - episode 18 - Ride to live, live to ride...

Ook niet geheel origineel zie ik. Zie ook een trapstarter aan de zijkant zitten? Is niet helemaal zoals die ik heb gekocht of wel? Ik heb geen idee. Moet het hele ding nog leren kennen.
Misschien zit er een paar jaar verschil in bouwjaar tussen jouw motorfiets en Kibbe zijn motorfiets.
 
51942391_884513858546264_5016973683827146752_n.jpg
 
Eind vd week mag de Roadking voor wat noodzakelijk onderhoud :-) , linkervoorpoot is gaan lekken met de laatste tour door de eiffel. Zo te zien aan de bovenkant en is het niet een keerring in de onderpoot, achterste rockercover drupt een beetje en de remleidingen voor beginnen wat corrosie te geven..... Dat met de nieuwe nosecone ivm chroomrot wordt een leuke rekening.....
 
Eind vd week mag de Roadking voor wat noodzakelijk onderhoud :-) , linkervoorpoot is gaan lekken met de laatste tour door de eiffel. Zo te zien aan de bovenkant en is het niet een keerring in de onderpoot, achterste rockercover drupt een beetje en de remleidingen voor beginnen wat corrosie te geven..... Dat met de nieuwe nosecone ivm chroomrot wordt een leuke rekening.....

Heb je wel weer een strak rijdende RK voor retour. De mijne gaat in december voor onderhoud.
 
Ik wil hem ook zeker nog een tijd houden en met nog maar 94.000 km op de klok gaat dat zeker lukken
 
Morgen twee nieuwe bandjes erop en de vance and hynes big radius 2-1
Dat vind ik weer genoeg reparatiewerk .


Overigens doe ik dat ook niet zelf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan