A
Anoniempje313
Guest
Serieus?FF in puutje stoppen, bevat meestal asbest.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Serieus?FF in puutje stoppen, bevat meestal asbest.
7/32 ?Hoewel mijn evo al een stuk fijner schakelt / koppelt na t wisselen naar 20/50 primaire bak olie. Wilde ik op aanraden , de drukstift checken , ondanks dat ik 2 setjes inch inbus sleutels heb. Zit de juiste maat er niet bij. Van opeenvolgende maten is de een te klein en de volgende te dik welke maat is dit eigenlijk. ? Of een speciale sleutel ?
Yep, sommige hittebestendige pakkingen, remschoenen...Serieus?
Als t een specifieke maat is , bestel ik zoiets voor in de toekomst.7/32 ?
Staat me bij dat het idd een incourante maat was.
Ik had het geluk dat ik toevallig de maat had, die idd buiten de setjes valt, omdat ik die ooit aangeschaft had voor de fender bolts.
Kan het sleutel nr nu niet checken want ik ben niet thuis voorlopig.
Maar ik weet ´t niet zeker hoor of die 7/32 klopt.Als t een specifieke maat is , bestel ik zoiets voor in de toekomst.
Volgens mij heb ik dat ook geprobeerd. En inderdaad. 5 te klein en 6 past net niet. En 7/32 zit ook niet in mijn inbus setje.Maar ik weet ´t niet zeker hoor of die 7/32 klopt.
edit:
7/32 = 5,6 mm. Je zou het kunnen controleren door 5 en 6 metrisch te gebruiken. Als 5 net te klein is en 6 net te groot => grote kans dat 7/32 klopt.
Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang geleden gebruikte ze asbest in remvoeringen, mag allang niet meer van europa.Yep, sommige hittebestendige pakkingen, remschoenen...
Vies spul.
Kan je niet gewoon even een 6mm imbus tegen de schuurbrand zetten. Rustig afschuren en af en toe passen en meten.Volgens mij heb ik dat ook geprobeerd. En inderdaad. 5 te klein en 6 past net niet. En 7/32 zit ook niet in mijn inbus setje.
Vanavond in een oude voorraad gereedschap gezocht. En tussen verroeste sleutels een 7/32 inbus gevonden ! Dus ga nieuwe poging doen.Kan je niet gewoon even een 6mm imbus tegen de schuurbrand zetten. Rustig afschuren en af en toe passen en meten.
Dus afschuren moet je sowiesoVanavond in een oude voorraad gereedschap gezocht. En tussen verroeste sleutels een 7/32 inbus gevonden ! Dus ga nieuwe poging doen.
Misschien past die nog wel strakkerDus afschuren moet je sowieso
Ik heb een hele bak met inbus-sleutels ,....en de hele zooi ligt met metrisch en engels door elkaar , ...... ik zocht altijd in die grabbelbak totdat ik de juiste maat had gevonden ,......maaruhh , het is niks speciaals hoorHoewel mijn evo al een stuk fijner schakelt / koppelt na t wisselen naar 20/50 primaire bak olie. Wilde ik op aanraden , de drukstift checken , ondanks dat ik 2 setjes inch inbus sleutels heb. Zit de juiste maat er niet bij. Van opeenvolgende maten is de een te klein en de volgende te dik welke maat is dit eigenlijk. ? Of een speciale sleutel ?
Netjes!Nieuw filter element had ik al binnen-gekregen uit Engeland ,....en gisteren kreeg ik het "128" custom-insert voor 't luchtfilter binnen van Etsy.
( dit letzte moest uit LA komen , dus daar heb ik 3 weken op moeten wachten ,.....maar dat was het waard ! )
Dit insert is gemaakt van aluminium met diepe ingelaserde tekst ( ipv die originele HD "114" plastic zooi met z'n opgeplakte lettertjes/cijfertjes )
Bekijk bijlage 1885865Bekijk bijlage 1885866
Zou je dat wel doen ?Ik gaat zo op me brommertje maar een 'ns effe een blokkie om ,.....en effe een keuppie keuffie afpakken bij HD-Alkmaar ,......
morgen naar Central , alwaar m'n club-makker z'n M8 SG 107" gaat inruilen voor een nieuwere M8 SG 114" , bj 2021...
....en dan vrijdag met 't kluppie naar een dorpje vlakbij Winterberg , Duitsland.
Is het geluid echt zo scherp als het filmpje het doet klinken of komt het doordat je binnen staat?