Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Als reden om te dumpen, wél, ik haat die exemplaren, ga lekker zelf rijden als je het beter kanDe mijne rijd mee, telt dat ook?
Ik ben in m'n hele leven op een keer na nog nooit bij iemand achterop gestapt. Moet er niet aan denken..ooit, bijna een halve eeuw geleden, heb ik mijn toenmalige vriendinnetje twee keer meegenomen achterop. Nu, anno 2000+ heeft ze daar nog steeds een trauma van en weigert ze pertinent om bij me achterop te stappen. Mij best en dikke prima, heb ik de tijd en de ruimte voor mezelf![]()
Een ex-vriendin van me , lukte het ook maar telkens NIET om te slagen , ...nog niet eens voor die zgn "bijzondere verrichtingen".Zij wil door examenangst en de leeftijd niet meer voor haar rbw,heeft het wel een paar keer geprobeerd. Nu dus maar iets anders bedenken want ze wil eigenlijk zelf dus wel rijden
Vaak ben je te bang.Ik ben in m'n hele leven op een keer na nog nooit bij iemand achterop gestapt. Moet er niet aan denken..
Waarschijnlijk heeft ze dan pech gehad met de rijschool of de instructeur. Er zijn namelijk veel rijscholen die een aangepaste opleiding verzorgen voor dergelijke mensen.Een ex-vriendin van me , lukte het ook maar telkens NIET om te slagen , ...nog niet eens voor die zgn "bijzondere verrichtingen".
Ik heb toen bij me maatje een ouwe Honda CB 250 twin uit het oud-ijzer getrokken en die maar effe in zijn garagebedrijf lopend gemaakt.
Met een zooi pillonnetjes , thermoskan en broodjes naar een enorme verlaten parkeerplaats gereden ,...en maar vanaf begin af aan overnieuw begonnen met het ( zelf ) geven van rijles.
Die malle figuurtjes die je moet rijden had ik van 't internet gehaald ,.....pillonnetjes uitgezet op een ( totaal verlaten ) enorme parkeerplaats en "go".
Die gekkigheid was voor mij ook allemaal nieuw , want vroeger stapte je gewoon op de les-motor , ...en na 10 lesjes in het verkeer volgde daarop 't examen ,...en klaar !
( het lesgeld wat ik betaalde was destijds 12 gulden voor een heel uur )
Ik heb haar op die parkeerplaats toen eigenlijk ook maar "gewoon" leren rijden , mbv het uitzetten van een parcour ,.....want wat die officiële rijschool bij 'r teweeg had gebracht was werkelijk helemaal klote.
Die meid slaagde daarna in 1 keer .
-----------------------------------------------------------------
P.S. : Het belangrijkste is om mensen met ( faal ) angst ,....altijd éérst zo goed mogelijk te kalmeren ,....want door de zenuwen en angst nemen ze anders niks nieuws op .
Dat was toen nog een traditionele rolverdeling.Het merendeel van de 18-jarige jongens hoefde in mijn tijd helemaal GEEN uitleg te krijgen hoe of de auto- of motorfiets-bediening werkte .
"Wij" reden op 12-/13 jarige leeftijd al op braak-liggende cross-landjes met aftandse brommers en ouwe tering 2-takt motors die we op de stortbelt hadden buitgemaakt ( of voor een paar knaken zakgeld hadden gekocht ) en met hulp van de hele straat weer lopend hadden gemaakt.
Ook reden we voortijds stiekum al 'ns een klein blokkie om met pappies auto.
Voor meiden gold dit vrijwel nooit.![]()
Nee die is van mijn maat, ik ben in zijn werkplaats aan de gang.Mooi hoor.
CX ook van jou?
Oliekoeler komt er niet op, tenzij dat later nodig blijkt. Ik ben ook maar een kleine accu nodig, elektrische starter komt er niet meer op. Alleen ontsteking en verlichting.Mooi project, alleen is mijn ervaring dat accu's slecht tegen warmte kunnen.
Of komt er nog een oliekoeler tussen?
Denk dat met zo’n ding geen 10000 km per jaar gemaakt zal worden dus wat maakt het uitLevensduur gaat achteruit, maar dat doen ze van trillingen ook.
Helaas welDat was toen nog een traditionele rolverdeling.
Er is een hoop veranderd.![]()
Willem zijn de cylinders de upgrade of het hele motorblok?