Harley Davidson - episode 18 - Ride to live, live to ride...

Wat nu nog niet gaar is gewoon laten zitten , niks maken wat niet verrot is ..is werk om niks allemaal ..
Controleren en gewoon karren met die boel ..
Het is niet dat ik een Harley heb op het moment,meer dat ik er eentje wil en dat zou ook een iets oudere kunnen worden,zo wordt er voor oldtimers gewaarschuwd dat de huidige brandstof problemen kan geven en ik was benieuwd of dat ook gold voor Harleys. Mijn budget is redelijk beperkt,dus het jonge glimmende spul valt af maar dat vind ik niet erg,als het een goede motor is,mag ie ook wat ouder zijn,ga er geen wereldreis mee maken,maar hij moet het wel doen als ik wil rijden.
 
De wat oudere harley’s kunnen prima met de huidige brandstoffen.
 
Geef ze 110 octaan, vinden ze lekker.
90942-02-competition102-tankwagen.jpg
ad0f2ab3c3_Comp-102.jpg
 
Boonstra is volgens mij per definitie geen slechte motorzaak maar de meeste harley’s die ze verkopen zijn schade- of import motoren of een combinatie van beide.
Daar is vaak niet zo veel historie van bekend.
 
Import vind ik niet erg,schade tot een bepaalde hoogte,zou wel fijn zijn als het onderhoud is uitgevoerd.
Boonstra is volgens mij per definitie geen slechte motorzaak maar de meeste harley’s die ze verkopen zijn schade- of import motoren of een combinatie van beide.
Daar is vaak niet zo veel historie van bekend.


Jep`` de meeste dingen die er staan komen uit de USA en hebben schade , das duidelijk te zien als je er bent .. (de vraag is bij sommige dingen of ze nog recht zijn .. maar dat moet jezelf kunnen beoordelen ` of iemand meenemen met verstand van zaken .. Dingen hebben ook nog geen NL kenteken (dat komt er allemaal nog bij ) De jongens zijn geen oplichters, maar het blijft wel handel ...
(ik loop er ook wel eens doorheen als ik langs kom, dan vindt ik ze vaak aan de dure kant gezien schade die ze hebben)
 
Heb je wel eens gekeken wat dat spul kost , bij mij in de buurt is een pomp die 25 cent duurder was als de normale benzine
Tank voor mijn auto en shovel altijd Vpower , bij mijn auto omdat ie een beetje getuned is en bij mijn shovel omdat ie een wat hogere kompresse heeft , en natuurlijk omdat CO2 gekompenseert wordt 😂

Wat maakt dat nou uit op die paar liter die je verstookt , je motor loopt al zo gauw ie de deur van de schuur open hoort gaan ..
Het ding wil niet eens weer uit ..zo gek is ie op die peut …..:+
(ik heb 4 jaar in een auto gereden die 1 op 3 reed s`winters op benzine `` dat moet kunnen als het je hobby is )B|
 
Laatst bewerkt:
Wie kan me helpen aan ervaringen?
Na een jaar een FXSTB Nighttrain uit 2007 te hebben gereden, ben ik toch op zoek naar een Harley met koffers en kuip.
Ik twijfel tussen een Road Glide of een Street Glide ca. 2011-2014. Iemand die kan helpen met ervaringen omtrent rijgedrag en turbulentie achter de kuip e.d. tussen de RoadGlide en StreetGlide?
Alle info is welkom!!!
Ik lees jullie reacties graag :)
 
Laatst bewerkt:
Wie kan me helpen aan ervaringen?
Na een jaar een FXSTB Nighttrain uit 2007 te hebben gereden, ben ik toch op zoek naar een Harley met koffers en kuip.
Ik twijfel tussen een Road Glide of een Street Glide ca. 2011-2014. Iemand die kan helpen met ervaringen omtrent rijgedrag en turbulentie achter de kuip e.d. tussen de RoadGlide en StreetGlide?
Alle info is welkom!!!
Ik lees jullie reacties graag :)
Ik ging voor een street `` die kuip vind ik persoonlijk veeeeeeuuuul mooier ..
 
Wie kan me helpen aan ervaringen?
Na een jaar een FXSTB Nighttrain uit 2007 te hebben gereden, ben ik toch op zoek naar een Harley met koffers en kuip.
Ik twijfel tussen een Road Glide of een Street Glide ca. 2011-2014. Iemand die kan helpen met ervaringen omtrent rijgedrag en turbulentie achter de kuip e.d. tussen de RoadGlide en StreetGlide?
Alle info is welkom!!!
Ik lees jullie reacties graag :)

Hoe lang ben je?
Road glide met 12 inch wind splitter en 1.97 lengte werkt perfect. Tot 180 geen centje pijn, geen turbulentie, niet trekken aan de helm. Dit overigens in combinatie met die windschotjes die je voor de tank zet. Ik weet even de naam niet..
 
Hoe lang ben je?
Road glide met 12 inch wind splitter en 1.97 lengte werkt perfect. Tot 180 geen centje pijn, geen turbulentie, niet trekken aan de helm. Dit overigens in combinatie met die windschotjes die je voor de tank zet. Ik weet even de naam niet..
Haalt dat ding 180?
 
Hoe lang ben je?
Road glide met 12 inch wind splitter en 1.97 lengte werkt perfect. Tot 180 geen centje pijn, geen turbulentie, niet trekken aan de helm. Dit overigens in combinatie met die windschotjes die je voor de tank zet. Ik weet even de naam niet..
Dank voor je reactie. Ik ben ongeveer 1.88. De hinder van turbulentie gaat dus wel meevallen denk ik?
 
Terug
Bovenaan Onderaan