VeryMeanMachine
MF veteraan
Dat zeker.Als de ouwe leiding er nog opzit wordt het ongeveer tijd voor een nieuwe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat zeker.Als de ouwe leiding er nog opzit wordt het ongeveer tijd voor een nieuwe
Wat nu nog niet gaar is gewoon laten zitten , niks maken wat niet verrot is ..is werk om niks allemaal ..Dat zeker.
Het is niet dat ik een Harley heb op het moment,meer dat ik er eentje wil en dat zou ook een iets oudere kunnen worden,zo wordt er voor oldtimers gewaarschuwd dat de huidige brandstof problemen kan geven en ik was benieuwd of dat ook gold voor Harleys. Mijn budget is redelijk beperkt,dus het jonge glimmende spul valt af maar dat vind ik niet erg,als het een goede motor is,mag ie ook wat ouder zijn,ga er geen wereldreis mee maken,maar hij moet het wel doen als ik wil rijden.Wat nu nog niet gaar is gewoon laten zitten , niks maken wat niet verrot is ..is werk om niks allemaal ..
Controleren en gewoon karren met die boel ..
Import vind ik niet erg,schade tot een bepaalde hoogte,zou wel fijn zijn als het onderhoud is uitgevoerd.
Boonstra is volgens mij per definitie geen slechte motorzaak maar de meeste harley’s die ze verkopen zijn schade- of import motoren of een combinatie van beide.
Daar is vaak niet zo veel historie van bekend.
Heb je wel eens gekeken wat dat spul kost , bij mij in de buurt is een pomp die 25 cent duurder was als de normale benzine
Heb je wel eens gekeken wat dat spul kost , bij mij in de buurt is een pomp die 25 cent duurder was als de normale benzine
Tank voor mijn auto en shovel altijd Vpower , bij mijn auto omdat ie een beetje getuned is en bij mijn shovel omdat ie een wat hogere kompresse heeft , en natuurlijk omdat CO2 gekompenseert wordt
Zo'n wagen had ik ook,een treffen in Friesland was goed voor 3 tanken benzine,toch maar gauw LPG ingebouwd.(ik heb 4 jaar in een auto gereden die 1 op 3 reed s`winters op benzine `` dat moet kunnen als het je hobby is )
Wat de motor betreft hangt dat af van in hoeverre het blok op de turbo aangepast is (zowiezo of het blok goed gereviseerd is ) Hoeveel druk de turbo geeft en hoeveel gas er gegeven wordt.Hoe lang zal dat heel blijven ( en de rijder met een minimaal achterremmetje)
Maar bonuspunten voor ultra cool
Ik ging voor een street `` die kuip vind ik persoonlijk veeeeeeuuuul mooier ..Wie kan me helpen aan ervaringen?
Na een jaar een FXSTB Nighttrain uit 2007 te hebben gereden, ben ik toch op zoek naar een Harley met koffers en kuip.
Ik twijfel tussen een Road Glide of een Street Glide ca. 2011-2014. Iemand die kan helpen met ervaringen omtrent rijgedrag en turbulentie achter de kuip e.d. tussen de RoadGlide en StreetGlide?
Alle info is welkom!!!
Ik lees jullie reacties graag
Wie kan me helpen aan ervaringen?
Na een jaar een FXSTB Nighttrain uit 2007 te hebben gereden, ben ik toch op zoek naar een Harley met koffers en kuip.
Ik twijfel tussen een Road Glide of een Street Glide ca. 2011-2014. Iemand die kan helpen met ervaringen omtrent rijgedrag en turbulentie achter de kuip e.d. tussen de RoadGlide en StreetGlide?
Alle info is welkom!!!
Ik lees jullie reacties graag
Haalt dat ding 180?Hoe lang ben je?
Road glide met 12 inch wind splitter en 1.97 lengte werkt perfect. Tot 180 geen centje pijn, geen turbulentie, niet trekken aan de helm. Dit overigens in combinatie met die windschotjes die je voor de tank zet. Ik weet even de naam niet..
Dank voor je reactie. Ik ben ongeveer 1.88. De hinder van turbulentie gaat dus wel meevallen denk ik?Hoe lang ben je?
Road glide met 12 inch wind splitter en 1.97 lengte werkt perfect. Tot 180 geen centje pijn, geen turbulentie, niet trekken aan de helm. Dit overigens in combinatie met die windschotjes die je voor de tank zet. Ik weet even de naam niet..