Harley Davidson - episode 18 - Ride to live, live to ride...

Heb je een foto van de uitlaat?


Sorry voor de late reactie, moest even naar het ziekenhuis om nog een plaat in mijn arm te laten zetten |(

maar hierbij dus de foto

IMG_6214.jpg
 
Nee, gisteren nagekeken, wel iets losser gezet.
Maar is niet het probleem, ik denk dat ik toch maar beide ga doen.
Nieuwe lagers en klauw revisie.
Ik zou het anders niet meer weten .

Zijn er betere lagers als de originele te koop.
Vindt het vreemd om iets te doen waar van je niet weet of het helpt
Zou eerst uit vogelen waar het aan ligt
Dus de belt eraf of het daaraan ligt , als het dat niet is de klauw eraf
Je kunt echt wel voelen of lagers nog goed zijn of niet
En als je echt geen idee hebt even naar iemand die er zijn beroep van heeft gemaakt
 
Vindt het vreemd om iets te doen waar van je niet weet of het helpt
Zou eerst uit vogelen waar het aan ligt
Dus de belt eraf of het daaraan ligt , als het dat niet is de klauw eraf
Je kunt echt wel voelen of lagers nog goed zijn of niet
En als je echt geen idee hebt even naar iemand die er zijn beroep van heeft gemaakt

Oh maar ik ga het zeker niet zelf doen .
Hij gaat naar een ex monteur van een harley zaak .
Maar hij staat nu op de lift en ik ben zelf aan het zoeken geweest .
En van vragen wordt je slimmer toch .
 
Kreeg net de nieuwe polis binnen van Harley Davidson Insurance Services., heb daar een WA met diefstal lopen... Premie is 4 euro per jaar omhoog gegaan.... dat vind ik prima. Wat ik minder fijn vond is de nieuwe voorwaarde dat de motor nu ook binnen aan een goedgekeurd muuranker moet worden vastgemaakt.... Heb dus net maar even wat rondgekeken en ik ga nu naar de ANWB, is 15 euro per jaar goedkoper en enkel de voorwaarde dat er een ART 4 goedgekeurd slot aan moet hangen.....

Mochten er meer mensen deze verzekering hebben.... let dus even op
 
Kreeg net de nieuwe polis binnen van Harley Davidson Insurance Services., heb daar een WA met diefstal lopen... Premie is 4 euro per jaar omhoog gegaan.... dat vind ik prima. Wat ik minder fijn vond is de nieuwe voorwaarde dat de motor nu ook binnen aan een goedgekeurd muuranker moet worden vastgemaakt.... Heb dus net maar even wat rondgekeken en ik ga nu naar de ANWB, is 15 euro per jaar goedkoper en enkel de voorwaarde dat er een ART 4 goedgekeurd slot aan moet hangen.....

Mochten er meer mensen deze verzekering hebben.... let dus even op

In mijn garage liggen 4 haakse slijpers , denk dat een muur anker niet veel gaat helpen
 
Ik liep gisteren op de MBU en zag daar Combie Motors Verzekeringen staan met een stand die ook speciale Harley Verzekeringen aanbied. Kan misschien ook interessant zijn ?
 
Ik liep gisteren op de MBU en zag daar Combie Motors Verzekeringen staan met een stand die ook speciale Harley Verzekeringen aanbied. Kan misschien ook interessant zijn ?


 
Ik liep gisteren op de MBU en zag daar Combie Motors Verzekeringen staan met een stand die ook speciale Harley Verzekeringen aanbied. Kan misschien ook interessant zijn ?
Ik heb de mijne gewoon ergens wa verzekerd..
 
Ik ben aan het kijken voor een sissybar voor op mijn softail deluxe. Nu ben ik marktplaats en boonstraparts af aan het struinen. Wat mij opvalt is dat er veel verschillende manieren en/of bevestigingen zijn voor een sissybar. Dat dit per model kan verschillen snap ik, maar ik zie ook verschillende bevestigingen van hetzelfde model.

Kan iemand mij uitleggen hoe dit precies zit? Ik wil natuurlijk wel een sissybar met de juiste bevestiging kopen.
 
Ik ben aan het kijken voor een sissybar voor op mijn softail deluxe. Nu ben ik marktplaats en boonstraparts af aan het struinen. Wat mij opvalt is dat er veel verschillende manieren en/of bevestigingen zijn voor een sissybar. Dat dit per model kan verschillen snap ik, maar ik zie ook verschillende bevestigingen van hetzelfde model.

Kan iemand mij uitleggen hoe dit precies zit? Ik wil natuurlijk wel een sissybar met de juiste bevestiging kopen.

Langsgaan om te passen misschien?
 
Ik ben aan het kijken voor een sissybar voor op mijn softail deluxe. Nu ben ik marktplaats en boonstraparts af aan het struinen. Wat mij opvalt is dat er veel verschillende manieren en/of bevestigingen zijn voor een sissybar. Dat dit per model kan verschillen snap ik, maar ik zie ook verschillende bevestigingen van hetzelfde model.

Kan iemand mij uitleggen hoe dit precies zit? Ik wil natuurlijk wel een sissybar met de juiste bevestiging kopen.
Ik moet er nog een hebben met een snelsluiting. Zat erbij toen ik m'n Softail de Luxe kocht, maar nooit gebruikt....
 
Ik moet er nog een hebben met een snelsluiting. Zat erbij toen ik m'n Softail de Luxe kocht, maar nooit gebruikt....

Maar dan nog weet ik niet (zeker) of dit past. Verschilt dan toch ook per bouwjaar?
Kan je een foto posten en de maten van de aansluitingen?
 
Maar dan nog weet ik niet (zeker) of dit past. Verschilt dan toch ook per bouwjaar?
Kan je een foto posten en de maten van de aansluitingen?
Het is zo een als je in deze adv kan zien:


Origineel Harley Davidson :
+ (kussen)

Je hebt dan wel een zg. docking mounting kit nodig :


(4 bouten in je spatboord ophanging moeten omgewisseld worden en dan kan je het hele ding in 2 tellen monteren of demonteren )
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan