Harley Davidson - episode 18 - Ride to live, live to ride...

Ik zat eens te kijken naar een ander uitlaat systeem voor mijn Softail evo (vind mijn Screaming Eagles nogal blikkerig klinken) en ik wil eigenlijk V&H uitlaatsysteem, maar dan moet ik dus van die O2 sensoren erin zetten. Nu heb ik een '89 blok, dus echt nog geen ECU dus zie ik het nut niet in van die sensoren of zijn jullie een andere mening toegedaan?
Ik wil dus van die shortshots er op hebben, maar heeft 1 van jullie ervaring met het geluid?
 
Iemand enig idee wat voor stuur er origineel op een HD Road Glide 2011 zit? Vanmiddag proefrit gemaakt op een RG met Ape, heb nog mn twijfels over dit stuur.
Heeft iemand misschien ook nog een origineel stuur liggen voor het geval de koop doorgaat?
Laat maar horen . . . . .
 
1393229
 
Iemand enig idee wat voor stuur er origineel op een HD Road Glide 2011 zit? Vanmiddag proefrit gemaakt op een RG met Ape, heb nog mn twijfels over dit stuur.
Heeft iemand misschien ook nog een origineel stuur liggen voor het geval de koop doorgaat?
Laat maar horen . . . . .
Heb ik.
 
Supermooi gedaan, maar vraag me af hoe dat rijdt, met de rijwind die volop in de uitlaat stroomt.
Zou best kunnen werken als tegendruk ( want die uitlaat van de voorste cilinder is veels te kort)
Denk dat je wel wat uitlaat gassen ruikt , maar waarschijnlijk wordt er toch niet mee gereden
 
Had al wel wat vragen gesteld over mijn HD, maar besef nu dat ik nog geen foto heb laten zien


softail evo.jpg


Ik was in eerste instantie niet zo gecharmeerd van de kleur, maar de drie generaties vrouwen in mijn huis vonden het mooi en ik mocht het niet veranderen, hoewel ik zelf meer van de combinatie groen heb zwart ben, vind ik dit zo langzamerhand toch wel mooi, past goed bij de leeftijd van de motor. Blok is eind jaren 80, frame (FXS) is van 1993 als ik het goed heb, Wil wel floorboards zodat ik mijn lange stelten en schoenmaat 48 iets relaxter kan plaatsen, maar dat moeten dan een soort aftermarketstyle worden omdat ik aan dit frame geen standaard FLST boards kan zetten. Maar eerst de fiets goed hebben.
Na het geklooi van de laatste weken gisteren een wat langere rit gemaakt en ding rijd nu weer lekker. Heb bij aanschaf eerst alle olie gewisseld inl rem en voorvorkolie, nieuwe bougies en luchtfilter, koppeling afgesteld volgens WPH. Begin het ding nu al aardig te kennen zo. Alleen nog een keer goed naar de pri ketting kijken. Heb ook maar knippers er op gezet, ben nu alleen op zoek naar een module, want nu werk ik nog met een normaal relais, dus de knoppen ingedrukt houden, maar het is beter dan in het donker je hand uitsteken wat toch niet gezien wordt
 
Had al wel wat vragen gesteld over mijn HD, maar besef nu dat ik nog geen foto heb laten zien


Bekijk bijlage 1393312

Ik was in eerste instantie niet zo gecharmeerd van de kleur, maar de drie generaties vrouwen in mijn huis vonden het mooi en ik mocht het niet veranderen, hoewel ik zelf meer van de combinatie groen heb zwart ben, vind ik dit zo langzamerhand toch wel mooi, past goed bij de leeftijd van de motor. Blok is eind jaren 80, frame (FXS) is van 1993 als ik het goed heb, Wil wel floorboards zodat ik mijn lange stelten en schoenmaat 48 iets relaxter kan plaatsen, maar dat moeten dan een soort aftermarketstyle worden omdat ik aan dit frame geen standaard FLST boards kan zetten. Maar eerst de fiets goed hebben.
Na het geklooi van de laatste weken gisteren een wat langere rit gemaakt en ding rijd nu weer lekker. Heb bij aanschaf eerst alle olie gewisseld inl rem en voorvorkolie, nieuwe bougies en luchtfilter, koppeling afgesteld volgens WPH. Begin het ding nu al aardig te kennen zo. Alleen nog een keer goed naar de pri ketting kijken. Heb ook maar knippers er op gezet, ben nu alleen op zoek naar een module, want nu werk ik nog met een normaal relais, dus de knoppen ingedrukt houden, maar het is beter dan in het donker je hand uitsteken wat toch niet gezien wordt
You liek mie wel , dat moet ik ook nog aanpassen ` ik heb ook moderner richtingaanwijzer knoppen die terug veren icm met oude relais..
 
Ik las ergens anders dat je dat met een soort stroomstootrelais kon oplossen, bestelbaar bij Conrad. Toch maar eens gaan zoeken, want dat onhandig geklooi aan de rechterkant is ook maar niets
 
Wil een ander handvat op mijn Sportster zetten, nu ik de originele eraf heb,
vraag me af of het rubber in de schakelaar unit zit om het handvat vast te houden/zetten.
of ook om het vocht eruit te houden. Wat er nu op komt ligt er alleen tegenaan.

Iemand een idee?

IMG_2048.JPG
 
Terug
Bovenaan Onderaan