Harley Davidson - episode 18 - Ride to live, live to ride...

Ja dat vertelde hij mij
Ik daar zelf niet zoveel verstand van

Klonk best logies omdat je hem afknijpt

Zal er vast wel een zijn die het kan maken
Maar dat bedrijf zag het niet zitten
Basis:
Open is armer, dus heter blok.

Elke technicus weet dat.

Van knijpen wordt t niet per se heter. Kan wel negatief zijn voor rij beleving. Hoeft niet.

Meet de binnendiameter op. Bestel een universele db killer.

Of ga langs bij mile pajic.
 
Hoe kom je op een beetje overzichtelijke manier aan originele bochten voor een FXD uit 1997? Ik zoek op google maar kom dan alleen maar uit bij van die dik overbetaalde merken die verder ook alleen maar geschikt zijn voor forward controls terwijl ik de normale, standaard geleverde mid controls heb. Stel dat deze bochten een keer vergaan hoe kom ik dan weer aan bochten?
 
Hoe kom je op een beetje overzichtelijke manier aan originele bochten voor een FXD uit 1997? Ik zoek op google maar kom dan alleen maar uit bij van die dik overbetaalde merken die verder ook alleen maar geschikt zijn voor forward controls terwijl ik de normale, standaard geleverde mid controls heb. Stel dat deze bochten een keer vergaan hoe kom ik dan weer aan bochten?

Voila...

 
Dag leden,

ik ben weer aan het rond kijken voor een nieuwe motor, maar had nog niet echt een type in mijn hoofd Een harley leek voor mij iets ongrijpbaars, tot ik een keer dikke bonus zou krijgen oid. Nu ben ik een sportster 1200 tegengekomen uit 91 die ik net aan zou kunnen betalen, maar dan is het vat ook echt leeg. Zelf heb ik altijd op jappen of duitsers gereden in verschillende soorten en maten.
Nou is mijn vraag: zijn die types een beetje betrouwbaar, en is het de moeite waard om een harley te kopen als je twee linkerhanden hebt? Het rijden gaat me prima af, maar alles wat ik aan motoren sleutel gaat kapot (ken je gebreken)

dank alvast
 
Sportsters zijn heel betrouwbaar.
Maar deze is 29 jaar oud, kan goed gaan, kan fout gaan.
 
Hoe kom je op een beetje overzichtelijke manier aan originele bochten voor een FXD uit 1997? Ik zoek op google maar kom dan alleen maar uit bij van die dik overbetaalde merken die verder ook alleen maar geschikt zijn voor forward controls terwijl ik de normale, standaard geleverde mid controls heb. Stel dat deze bochten een keer vergaan hoe kom ik dan weer aan bochten?
Je gaat naar een Harley-Davidson dealer en je zegt dat je 1maal 65668-95 en 1maal 65669-95 wilt bestellen. Na betaling kun je ze dan meenemen.
 
Hoe kom je op een beetje overzichtelijke manier aan originele bochten voor een FXD uit 1997? Ik zoek op google maar kom dan alleen maar uit bij van die dik overbetaalde merken die verder ook alleen maar geschikt zijn voor forward controls terwijl ik de normale, standaard geleverde mid controls heb. Stel dat deze bochten een keer vergaan hoe kom ik dan weer aan bochten?
Willem heb je wel eens bij how the fuck is feelders in den dolder gekeken die heeft veel gebruikt spul
 
Terug
Bovenaan Onderaan