Harley Davidson - episode 18 - Ride to live, live to ride...

Funny-Pictures-2046-6.jpg
 
Nou, het is gebeurt, de Yamaha MT10 verkocht en een 2019 Roadster gekocht, is wel even wennen 8-)
 
Nou, waar beter te vragen als hier...

Ik ga met mijn pa Route66 rijden en ga vooraf de route maken en daar op de navi van de Electra Glide laden. Het zullen dus vrij recente HD's zijn, maar ik wil natuurlijk wel dat de routes ingelezen kunnen worden. Weet iemand welke bestanden ik daarvoor nodig heb? Ik heb begrepen dat het Garmin is, maar lees in het Garmin Zumo topic dat het HD Boom Box? systeem niet goed overweg kan met de normale GPX bestanden?

Oke… blijkbaar niet het juiste topic?
 
national-geographic-museum.jpg


Harley uit film Indiana Jones.

Verhaal speelt in 1957...

Wat klopt hier niet.
De teletijdmachine die ze gebruiken om uit de toekomst een Twin Cam blok en een Softail frame te halen, was toen nog niet uit gevonden.
 
Ik heb vorig jaar mijn spaakvelgen gewisseld voor onderstaande aluminium velgen. Dat was wat paswerk maar goed ze zitten er op. Ze komen uit de amf jaren maar zou niet weten van welk model. Nu zou ik ze binnekort willen gaan poedercoaten en dan ineens de lagers vervangen.

Heeft iemand een idee welke lagers er in moeten of hoe ik er achter kan komen welke er in moeten?

foto.jpg
 
Ik heb vorig jaar mijn spaakvelgen gewisseld voor onderstaande aluminium velgen. Dat was wat paswerk maar goed ze zitten er op. Ze komen uit de amf jaren maar zou niet weten van welk model. Nu zou ik ze binnekort willen gaan poedercoaten en dan ineens de lagers vervangen.

Heeft iemand een idee welke lagers er in moeten of hoe ik er achter kan komen welke er in moeten?

Bekijk bijlage 1415868
Heb je daar het gereedschap voor? Deze "oude" wielen hebben lagers die je moet uitshimmen. Als je dat nog nooit gedaan hebt, breng ze dan naar een goeie HD shop die dat kan.
 
Heb je daar het gereedschap voor? Deze "oude" wielen hebben lagers die je moet uitshimmen. Als je dat nog nooit gedaan hebt, breng ze dan naar een goeie HD shop die dat kan.

Haha, ik heb geen idee wat je bedoeld met uitshimmen, dus gereedschap heb ik daar ook niet voor, bedankt voor de tip. Zal ze bij mijn HD shop brengen voor ik ze laat coaten.
 
Haha, ik heb geen idee wat je bedoeld met uitshimmen, dus gereedschap heb ik daar ook niet voor, bedankt voor de tip. Zal ze bij mijn HD shop brengen voor ik ze laat coaten.
In dit filmpje zie je wat er komt kijken om dat te doen:
 
national-geographic-museum.jpg


Harley uit film Indiana Jones.

Verhaal speelt in 1957...

Wat klopt hier niet.
Ik kan me best ergeren aan zoiets
Het viel mij ook op toen ik die film zag
Heb ook wel eens een film met Tom cruze gezien waar op het ene moment zijn speed triple gewone banden had en 2 seconden later terrein banden , en dat kan alleen de pitcrew van RB
 
Terug
Bovenaan Onderaan