Harley Davidson - episode 18 - Ride to live, live to ride...

20190901_114148.jpg
 
Spanje
 

Bijlagen

  • 677ABC41-2DE8-4BF2-B195-54F84B2E06E2.png
    677ABC41-2DE8-4BF2-B195-54F84B2E06E2.png
    65,2 KB · Weergaven: 5
Dorp naast benidorm ..
Snap niet dat het in Nederland niet kan .
Liepen hier weer verschillende mc's rond,langs tussen en met elkaar .
 
Dorp naast benidorm ..
Snap niet dat het in Nederland niet kan .
Liepen hier weer verschillende mc's rond,langs tussen en met elkaar .
Ooh, op vakantie in Spanje zeker?
Zeg mag ik je wat vragen?
Waar haal jij je info over (waar en wanneer) Harleydagen/American Days e.d. vandaan?
Vroeger had je daar een handige site www.rijder17ra.com voor maar die is al een paar jaar uit de lucht....
 
Hier kwam de achter buurman gisteren morgen mee .
Voor de rest van Facebook.
Harley eigenaren nederland belgie , harley onderdelen verkoop , harley verkoopgroep en nog wa meer van die groepen .
Los trotamundos in spanje
Ik ben overall lid van, kunt er een hoop info vandaan halen.
 
Ik vraag mij toch af of ik geen miskoop heb gedaan met mijn Softail Evo.
Na zondg nog een paar keer effe gereden, maar in het half jaar dat ik hem nu heb, 1 keer een paar druppels op de grond, alles zit nog steeds vast, behalve de eerste 2 ritjes nog steeds geen panne gehad, alleen een extra oliewissel omdat de vlotter niet goed stond. Behalve om het voor mijzelf wat mooier of beter te krijgen nog geen noodzakelijke sleutelmoment gehad. het olieniveau zo her en der blijft keurig op peil en aan de magneet onder mijn spatbord hangen nog steeds geen afgevallen onderdelen. Dus tja, ik begin mij zorgen te maken
 
Ik vraag mij toch af of ik geen miskoop heb gedaan met mijn Softail Evo.
Na zondg nog een paar keer effe gereden, maar in het half jaar dat ik hem nu heb, 1 keer een paar druppels op de grond, alles zit nog steeds vast, behalve de eerste 2 ritjes nog steeds geen panne gehad, alleen een extra oliewissel omdat de vlotter niet goed stond. Behalve om het voor mijzelf wat mooier of beter te krijgen nog geen noodzakelijke sleutelmoment gehad. het olieniveau zo her en der blijft keurig op peil en aan de magneet onder mijn spatbord hangen nog steeds geen afgevallen onderdelen. Dus tja, ik begin mij zorgen te maken
Denk je een echte Harley te kopen en dan zo weinig malheur .-O-
Ik zou ik me dan ook belazerd voelen. :(
 
Ik vraag mij toch af of ik geen miskoop heb gedaan met mijn Softail Evo.
Na zondg nog een paar keer effe gereden, maar in het half jaar dat ik hem nu heb, 1 keer een paar druppels op de grond, alles zit nog steeds vast, behalve de eerste 2 ritjes nog steeds geen panne gehad, alleen een extra oliewissel omdat de vlotter niet goed stond. Behalve om het voor mijzelf wat mooier of beter te krijgen nog geen noodzakelijke sleutelmoment gehad. het olieniveau zo her en der blijft keurig op peil en aan de magneet onder mijn spatbord hangen nog steeds geen afgevallen onderdelen. Dus tja, ik begin mij zorgen te maken

Wat een kutding ...-O-
 
Op 21-22/9 gaan de “open deur” dagen door bij RMC (Mechelsestnwg 586A, 1800 Vilvoorde). De omkadering van deze festiviteit is in handen van het BELGIAN METROPOLE CHAPTER. Kom zeker eens langs, maak kennis met deze bruisende club (sluit je aan !), geniet van een hapje (proef zeker “balletjes Jack Daniels by BMC”) en een drankje. Tot dan ! Het BMC-bestuur

Is een HD dealer
 
Terug
Bovenaan Onderaan