Harley Davidson - episode 18 - Ride to live, live to ride...

It’s that time of the year again: beach racing! 💥 Join us this Sunday 15/9 at The Spot, Zandvoort for the fourth edition of Bikes & Boards. We’re bringing our custom Fat Bob, brand new Low Rider S and our Roadster-Jumpstart, so you can “ride” even if you don’t have a license. See you there! 💪😁
 
Ik wil even stilstaan bij de biker-events die dit jaar niet door mochten gaan doordat de regering vind dat alles wat in groepsverband gebeurt, crimineel moet zijn. Onze hobby, HD rijden, kunnen ze niet afpakken, maar men heeft ons beroofd van een aantal leuke feesten.

BikerNews.nl
 
Ik wil even stilstaan bij de biker-events die dit jaar niet door mochten gaan doordat de regering vind dat alles wat in groepsverband gebeurt, crimineel moet zijn. Onze hobby, HD rijden, kunnen ze niet afpakken, maar men heeft ons beroofd van een aantal leuke feesten.

BikerNews.nl
De overheid is toch inmiddels al een tijdje verworden tot iets wat er alleen maar is om de burger het leven zuur te maken? :(
 
De overheid is toch inmiddels al een tijdje verworden tot iets wat er alleen maar is om de burger het leven zuur te maken? :(

Komt niet van mij af hoor .
Heb het gekopieerd van een Facebook account.
Ik heb nog niet gezocht, maar volgens mij moet er zoiets zijn als een Bikernews.nl site
 
Deze gaat nog wel door, iedere laatste zondag van september.
 

Bijlagen

  • aa2.png
    aa2.png
    360,2 KB · Weergaven: 11
Vandaag een mooie rit gedaan over de CV wegen rond benidorm richting alicanten.
Wordt het daar een partij donker in de bergen, dus maar besloten om richting huis te rijden .
De bergen uit lekkere doorgaande weg,TELAAT, komt me daar een partij regen
naar beneden, niks meer droog .
 
Vandaag een mooie rit gedaan over de CV wegen rond benidorm richting alicanten.
Wordt het daar een partij donker in de bergen, dus maar besloten om richting huis te rijden .
De bergen uit lekkere doorgaande weg,TELAAT, komt me daar een partij regen
naar beneden, niks meer droog .

Hier is het prachtig weer
 
Ik zit er aan te denken om de mijne te koop te zetten....ik rij zo weinig....maar als ik dan weer rij denk ik, niks verkopen, rijden! ...
 
Vandaag een mooie rit gedaan over de CV wegen rond benidorm richting alicanten.
Wordt het daar een partij donker in de bergen, dus maar besloten om richting huis te rijden .
De bergen uit lekkere doorgaande weg,TELAAT, komt me daar een partij regen
naar beneden, niks meer droog .
Woon je daar??
 

Ooh zonde. Lijkt me heerlijk wonen en rijden daar.
Maar 2 maanden, is ook niet verkeerd hoor ! :t

Wonen eten en rijden is geweldig hier.
De hele dag in de bergen rondrijden, je komt geen flitspaal of politie agent tegen .
Soms in een uur of anderhalf nog geen tegenligger .
Natuurpark op de berg doorkruisen, daar zie je helemaal niemand .
Geweldig

Als het aan mij ligt,blijf ik hier .
Me vrouw wil niet.

Maar ik klaag niet .
Zelfs nu niet, het regent en waait nu sinds gisteren middag, en gaat tot vrijdag duren zeggen ze hier .
Ik vind het best
 



Wonen eten en rijden is geweldig hier.
De hele dag in de bergen rondrijden, je komt geen flitspaal of politie agent tegen .
Soms in een uur of anderhalf nog geen tegenligger .
Natuurpark op de berg doorkruisen, daar zie je helemaal niemand .
Geweldig

Als het aan mij ligt,blijf ik hier .
Me vrouw wil niet.

Maar ik klaag niet .
Zelfs nu niet, het regent en waait nu sinds gisteren middag, en gaat tot vrijdag duren zeggen ze hier .
Ik vind het best
Jan en Feb lijken mij ook geen verkeerde maanden om daar te zijn en zo die winterellende hier te ontlopen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan