Harley Davidson - episode 18 - Ride to live, live to ride...

Na jaaaaren veel rij en sleutelplezier met japanse motors heb ik vorige week mijn eerste Harley gekocht. Meestal ben ik in het Magna topic te vinden maar ik lees vaak hier mee, vooral omdat hier vaker wat gepost wordt ( de andere topics zijn vooral de laatste jaren minder actief)
Het is een 1978 Electra Glide geworden. Een uitdaging, staat al 20 jaar praktisch stil en heeft 6 jaar geleden voor het laatst gelopen. Ik heb best wat sleutelervaring, vooral aan jappen maar ook de Sportster van mijn vrouw. (Laatst lekke koppakking vervangen).
Aangezien hier mensen te vinden zijn die veel ervaring hebben met sleutelen hoop ik hier af en toe wat vragen kwijt te kunnen.

Andere olie , benzine , accu starten lopen
 
Niks...hoop ik
 

Bijlagen

  • 20190914_174635.jpg
    20190914_174635.jpg
    144,3 KB · Weergaven: 14
Leg ik het zo slecht uit ?
Of ziet niemand het ?
Schaamranden zijn het zeker niet, en daar gaat het me ook niet om .

Maar ik wil graag weten of die gekke randen wel of niet normaal zijn.
Anders gaan ze er zo snel mogelijk af
 
Leg ik het zo slecht uit ?
Of ziet niemand het ?
Schaamranden zijn het zeker niet, en daar gaat het me ook niet om .

Maar ik wil graag weten of die gekke randen wel of niet normaal zijn.
Anders gaan ze er zo snel mogelijk af
Zijn niet de OEM Dunlops he?

Anders ff bij de dealer kijken op een ander exemplaar.
 
Goedenavond HD rijders en rijdsters,
Sinds gisteren ben ook ik een trotse eigenaar geworden van een HD, namelijk een Electra Glide uit 1989😇
Wat een geluid en wat prachtfiets om op te rijden.
Helaas heeft het haar gebreken maar dat neem ik voor lief en zal dit van het winter aan gaan pakken.
Voor nu zou ik graag de knipperlichten willen laten werken. De vorige eigenaar heeft een kastje er uitgehaald en die zorgde voor de werking van de knipperlichten, echter weet ik niet hoe dat kastje heet. Hopelijk weet 1 van jullie dit?
Alvast bedankt voor de reacties!🙏🏾

BA3FA41D-28FC-4511-924D-3377FF426B12.jpeg
B11F7AA1-4F5E-4C48-9CB8-045FAB0175E4.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan