Harley Davidson - episode 18 - Ride to live, live to ride...

1. Meter stuk
2. Opnemer stuk
3. Kabel tussen opnemer en meter stuk
4. Stekkerverbinding stuk

Je kunt het woord stuk ook vervangen voor storing aan, dan hoef je niet meteen te vervangen maar kun je nog repareren. Al kun je aan meter of opnemer maar weinig repareren.
Je hebt je motor, net als ik en vele anderen, tweedehands gekocht. Als de vorige eigenaar een klootviool van een prutser is geweest, zoals toevallig bij die van mij, dan kun je onderweg voor onaangename verrassingen komen te staan.
De bedrading is zo mishandeld dat ik durf te beweren dat ik vooral garantie op storingen heb. Er is in geknipt, gestript, aan elkaar gedraaid en met tape geplakt.
Ik heb een aantal verbindingen waarvan ik nog niet weet wat ik er verder mee moet opnieuw gemaakt met adereindhulzen en kroonsteentjes.
De draadboom staat dan ook op de nominatie om vervangen te worden.
 
Hi,

Ik heb een Harley softail classic van 2006. De brandstof meter die op de tank zit geeft wel licht, maar blijft altijd op leeg staan. Wat kan hier de oorzaak van zijn?

Ik ben helemaal nieuw met motors, dus echt handig ook (nog) niet ;-)

Mvg,

Roland

Lang rijden geeft hiervoor ook geen garantie voor de toekomst ;)
 
paul cox industries 103.jpg
 
Hi,

Ik heb een Harley softail classic van 2006. De brandstof meter die op de tank zit geeft wel licht, maar blijft altijd op leeg staan. Wat kan hier de oorzaak van zijn?

Ik ben helemaal nieuw met motors, dus echt handig ook (nog) niet ;-)

Mvg,

Roland

gewoon voltanken
 
Terug
Bovenaan Onderaan