Harley Davidson - episode 18 - Ride to live, live to ride...

4.jpg
 
Ondanks dat vind ik ‘m nog steeds schitterend.
duizend pk uit twee van die dingetjes is toch magnifiek ?
Deze van Jaska Salakari levert nog meer pk's
Willem Been heeft deze van hem overgenomen.
 
Ja, er valt zo hier en daar nog een peekaatje te winnen.
Ik dacht dat onze landbouwvoertuigjes niet ver boven de 50PK kwamen?
Is genoeg om vooruit te komen ` je hebt in dit land toch niks meer aan bakken pk`s .. Je rijbewijs inleveren , en om de haverklap een dikke bon in de brievenbus.
Daarbij koop je zo`n HD pas als je het wel een beetje gehad hebt met het jakkeren ..;)

(ik persoonlijk omdat ik altijd al heb gezegd ` mijn laatste motor wordt een HD )
 
Laatst bewerkt:
78 pktjes en das meer dan genoeg
Is genoeg om vooruit te komen ` je hebt in dit land toch niks meer aan bakken pk`s .. Je rijbewijs inleveren , en om de haverklap een dikke bon in de brievenbus.
Daarbij koop je zo`n HD pas als je het wel een beetje gehad hebt met het jakkeren ..;)

(ik persoonlijk omdat ik altijd al heb gezegd ` mijn laatste motor wordt een HD )
78 of 50, nogal een verschil. Maar de strekking kan ik het zeker mee eens zijn.
Ook dat jakkeren, er komt een moment dat ik er genoeg van zal hebben. Voor nu is er nog geen enkele motivatie om de “predator” weg te doen. De kans is wel groot dat de fxd de laatste is die vertrekt. Maar kan ook zomaar anders worden.

Het is me al wel twee keer opgevallen dat mensen de vingers in de oren steken zodra ik langsrijd. De eerste keer was zonder de db eters, de tweede keer was met dus het maakt geen fuck uit.
De eerste was eentje van handhaving, die zijn altijd lullig, daar hebben ze dan ook speciaal geen enkele opleiding voor,genoten.
De tweede was een jonge vrouw, net meisje af ofzo, dus gewoon een kinderachtige kale klimaatkut en de aandacht niet waard behalve die van mijn eenogige purper gekopte liefdespaling.
 
De eerste was eentje van handhaving, die zijn altijd lullig, daar hebben ze dan ook speciaal geen enkele opleiding voor,genoten.
De tweede was een jonge vrouw, net meisje af ofzo, dus gewoon een kinderachtige
kale klimaatkut en de aandacht niet waard behalve die van mijn eenogige purper gekopte liefdespaling.
Nou nou nou …...….B|
 
Ze hebben tijd zat bij harley
Tussen kerst en nieuw wat spullen besteld in Veghel.
Nog steeds niks binnen, wil hem zo graag afmaken .
Tis mooi weer om te rijden
 
Zeker gaan kijken als er races in Drachten zijn !
Inderdaad,ik ben er ook een keer geweest,echt iets wat je een keer live gezien moet hebben,neem wel je oordoppen mee});)
Toen ik er was reed Brian Chapman nog mee met de Vincent 1 cilinder ,dat ding maakte de meeste herrie van allemaal
en ging ook nog eens verschrikkelijk hard,sneller dan menig motor met een veel grotere cilinderinhoud.
 
Inderdaad,ik ben er ook een keer geweest,echt iets wat je een keer live gezien moet hebben,neem wel je oordoppen mee});)
Toen ik er was reed Brian Chapman nog mee met de Vincent 1 cilinder ,dat ding maakte de meeste herrie van allemaal
en ging ook nog eens verschrikkelijk hard,sneller dan menig motor met een veel grotere cilinderinhoud.
Ik ben een keer naar hockenheim geweest , daar rijdt de top van het dragracen , dat is andere klap dan Drachten
 
De Dyna maar eens een verlaat Kerstcadeau gegeven: er zat een klein scheurtje in het zadel en daar was ik erg blij mee, dat gaf me namelijk het excuus om er een custom zadel op te gooien.

Laten maken door M-F lid nopper, en wát een stuk vakwerk is het geworden zeg, echt schitterend en precies zoals ik het hebben wilde.

Zwart in de schaduw, beetje zwart-bruinig in de zon, past mooi bij de custom paint job die hij over een paar weken gaat ondergaan....

Klasse Bart!

IMG-20200117-WA0001.jpg

20200119_134909.jpg

20200119_134922.jpg

20200119_134958.jpg
 
Ziet er goed uit :t. Net ook 2 uurtjes de Dyna uitgelaten en tis nog ff wennen voor mij maar toch heel erg genoten :Y Het was wel best frisjes ... brrrrrr.
 
Thanks, ben er ook erg blij mee. Fotografie is toch iets vreemds, want zo lijkt dat alcantara gewoon bruin, en in werkelijkheid is het toch gewoon bijna zwart met een bruinige gloed.
 
Thanks, ben er ook erg blij mee. Fotografie is toch iets vreemds, want zo lijkt dat alcantara gewoon bruin, en in werkelijkheid is het toch gewoon bijna zwart met een bruinige gloed.
Mijn mening, zou de kentekenplaat onder het achterlicht plaatsen. Dan zou je ook net iets kleinere knipperlichten kunnen plaatsen. Is maar een idee hoor.
 
Heb ik wel eens aan gedacht, maar ik weet het niet....

Heb jij de jouwe ook verplaatst? Je hebt zo te zien nog een achterlicht met de kentekenplaatverlichting aan de bovenkant...
 
Terug
Bovenaan Onderaan