Harley Davidson - episode 18 - Ride to live, live to ride...

dat klopt heb daar zelf een trekker voor gemaakt. als het bij een vier en vijf bak
hetzelfde is maar dacht het wel
 
Ik heb ook een keer zitten kutten met een zelf gemaakte op een zondag middag
Toen maar 1 gekocht voor de volgende keer , koste 2 tientjes op marktplaats
 
Ik heb deze, maar die heeft ondanks al die gaten niet de gaten op de goede plek 🤓.
B3F05D3C-D81F-46BE-AA4C-A1E4206BFB7C.jpeg
 
Die van mij ziet er bijna hetzelfde uit, werkt prima. gebruik alleen wel een stuk aluminium
tussen as en bout om beschadiging te voorkomen.
 
Laatst bewerkt:
23EA9EA4-5B2A-437C-AD3A-28F19638C7A4.jpeg

73C2CD44-87FF-4FF2-8F1F-AE2CB23AC056.jpeg


Koppeling is er af, heb dat tooltje wat eigenlijk niet paste de gaten groter van geboord. Frame is nu kaal voor de richter.
 
hmm HD heeft een launch-event aangekondigd op FeestBoek..
uur gelden liep er een countdown-timer, ik denk "grappig, straks even kijkne"
dan om 1701... 1 min na "launch" .. ik kijk even, en ...
your reputation proceeds you...
(toch wel populair spul denk ik dan)

Screenshot 2021-01-19 at 17.01.19.png
 
Net effe een rondje gemaakt , lekker weer 😇
Maar was best lekker rijden , zelfs nog een collega motorrijder voorbij gereden , die zat lekker warm achter een kuip
 
Na 10 jaar sportster, dyna en een roadking was het tijd voor wat anders en Harley had niet echt iets dat ik zocht aan rijbeleving en uiterlijk. Dat gezapig cruisen is fijn maar als ik met de jongens mee reed die fzs1000 en speed triple rijden is het gewoon hard werken. En Harley's zijn altijd nog te koop hierna.... Het is niet dat ik nooit meer V-twin mag rijden natuurlijk
 
Dat gezapig cruisen is fijn maar als ik met de jongens mee reed die fzs1000 en speed triple rijden is het gewoon hard werken.
Daar heppie toch nog je Yamma's voor...?
Of ben je die ook al kwijt?

Bovendien geldt: " 1 voor allen en allen voor 1"...; jij hoeft je niet altijd aan een groep te conformeren, de groep mag zich ook aan jou aanpassen...😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan