Harley Davidson - episode 18 - Ride to live, live to ride...

151286085_4005935016093294_4651126612267239700_n.jpg
 
Hadden ze toen al zulke mooi geasfalteerde wegen met een witte streep
En serie werd verpest door ongelofelijk slecht acteer werk
En een 'Knuck' van S&S met een Evo versnellingsbak, zelfbouw-motortjes etcetc...

Nou en...

Het was vermakelijk om te zien, al was het niet altijd op feiten berust..
 
Mijn oude RoadKing heeft niet lang te koop gestaan bij Stella, nu al verkocht. Nog geen 2 weken dus dat was een goeie inruil voor ze
 
Geen spruitstuk het zijn 2 carburateurs,dus 2 keer een bocht
Zou kunnen, maar dan moeten ze wel over elkaar heen. Ben benieuwd of dat kan ivm bereikbaarheid van de bouten.
Iemand met social media hier moet het hem maar even vragen 😜 en dan zien de foto en denken we “ooooo zo”
 
Zou kunnen, maar dan moeten ze wel over elkaar heen. Ben benieuwd of dat kan ivm bereikbaarheid van de bouten.
Iemand met social media hier moet het hem maar even vragen 😜 en dan zien de foto en denken we “ooooo zo”
Vraag anders eens aan G J Laseur, die heeft dat in het verleden ook gemaakt.
 
Die koppen zijn aangepast.
Daarom kan het met deze spruitstukken.
Met originele koppen passen deze niet.
 
Volgens mij heb je helemaal gelijk,bij de orginele zitten de vlakken waar het spruitstuk op komt in v vorm en niet recht tegenover elkaar
Kijk maar naar de voor de helft weggefreesde letters in het gietwerk van de linker kop.
Als ik die aansluitingen naast de bougiegaten zo ook eens zie is dat niet voor een straatfiets.
 
Weet iemand of / waar je een losse vlotterbak pakking kan bestellen voor de keihin 40mm? Is uiteraard uitgezet 🤬 Hele revisiesets heb ik wel gevonden maar dat is zonde geld. Als het niet anders kan bestel ik die wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan