Harley Davidson - episode 18 - Ride to live, live to ride...

je moet wel effe een beetje zoeken op die Radioweg ,.....hij zit op een "achteraffie" ,....z'n zaak is natuurlijk NIET een enorm groot glazen fancy motor-paleis
 
vanaf de Havendreef gezien:
WBmechanic.JPG
 
cosmetische bende geeft geen betere rij-eigenschappen ,......dus daar moet je je niet blind op staren ,.....dat kan altijd nog als je paar knaken over hebt.
Zinvolle upgrades , reparaties en revisies van het technische gedeelte van je brommert levert je veeeeeeel meer voldoening op ;):t
Ik houd van sobere motorfietsen.
Geen merk, logo of doodskoppen. Geen striping, adelaars of kekke velgen. Dit is genoeg toch?

8E051448-F6FF-47FC-831D-204A3696AFCB.jpeg
 
Die koffers en sissybar zijn teveel

waarom ?,.....je moet je troep toch fatsoenlijk mee kunnen nemen ? ,.....en je meissie wil ook veilig/ontspannen achterop kunnen zitten

zonder koffers is gewoon 200% arremoe ( kettingslot , regenpak , EHBO doossie , reserve-bougietje voor die evo , bougie-sleutel , klein rolletje gereedschap , stukkie ijzerdraad , flessie limonade , etc )

Ik wil zelf NOOIT meer een motor zonder tassen/koffers :N

:)
 
Laatst bewerkt:
waarom ?,.....je moet je troep toch fatsoenlijk mee kunnen nemen ? ,.....en je meissie wil ook veilig/ontspannen achterop kunnen zitten

zonder koffers is gewoon 200% arremoe ( kettingslot , regenpak , EHBO doossie , reserve-bougietje voor die evo , bougie-sleutel , klein rolletje gereedschap , stukkie ijzerdraad , flessie limonade , etc )

Ik wil zelf NOOIT meer een motor zonder tassen/koffers :N

:)

:Y
 
Heb een toertje gedaan vandaag, met de koffers eraan. Je merkt niet dat ze er zitten en stelt dat ik iets had willen meenemen dan had dat gekund, geen bankstel misschien, klapstoeltje had gekund. Die kleine koffers zijn wel praktisch.
Kan die kale wel licht willen reizen maar dat maat het niet per definitie de manier van reizen, hoe wil die trouwens muziek maken dan, beetje trommelen op z’n Cale kop danofzo? Zie nou, koffers of tassen, superdepuper handig.
 
Die Cale kon z'n bagage vast wel in z'n broekzakken kwijt, sowieso had 'ie wel een oplossing voor van alles en nog wat:
 
Laatst bewerkt:
Er over zingen is geen oplossing.
la la lalaa drankproblemen, la la lalaaaa, moeilijke jeugd en incestueuze toestanden.. zo opgelost... sure.
 
Leuke docu !!!!! :Y

......en deze vind ik ook helemaal te gek .
Geen moeilijke muziek , ....maar wel leuke Rhythm & Blues , zoals deze uitvoering van "They Call Me The Breeze"

 
Laatst bewerkt:
Heeft 'ie nou weer een eigen nieuwe dragster dan ?
Die ouwe had ie verkocht.....

Ik zal binnenkort weer 'ns effe langs gaan
 
Ik ben sinds 3 jaar in het bezit van softail street bob met standaard mini apes. Nu denk ik eraan om deze te vervangen door een lager stuur. Iemand ervaring met deze ingreep of kennis hierover? Het is een praktische ingreep, ik hoop dat er met een lager stuur veel makkelijker valt te sturen, maar ik wil wel nog een relaxe houding.
 
kijk of je remleiding koppelingskabel en gaskabel niet te lang worden.
ik weet niet of je bedrading door het stuur gaat of buitenom? buitenom is niet zo n
probleem, binnendoor kan lastig worden.
 
Met de afgelopen mooie dagen een aantal uren met de hd gereden. Ik begin er wel vriendjes mee te worden, was wel een hele omschakeling.
Heb een brandstoffilter tussen kraan en carb gezet, heb nu geen last meer van de roest. Misschien zijn de losse deeltjes er ook wel uit nu? Weet dat dit geen echte oplossing is, maar ik wil de motor toch nog verbouwen met o.a. een andere tank dus zolang het goed gaat laat ik het eerst zo. Ben nu druk met m'n huis te verbouwen, dus wil aan de motor nog niks rigoureus doen.
Kom nog wel met de standaard en stepjes aan de grond, dit wil ik oplossen door deels andere steps deels nog meer aanpassing van mijn rijstijl.
Verder wat zweten uit zowel de bak als de primair, en in de derde versnelling een iets gierend geluid. De bak en primair ga ik binnenkort nog wel even de vloeistoffen van vervangen en dan gelijk nieuwe pakkingen / afdichtringen. Achterlicht lampje heb ik vervangen voor een led lamp en die gaat ook alweer een week mee dus dat is ook goed 😜 een gewone gloeilamp trilde vrij snel stuk.
Karakter van het blok vind ik wel echt top, goed veel koppel bij elk toerental en heerlijk dikke klappen 💪🏻 Tot zover weer deze bijdrage 🤓
 
Zoals die rechtse lijkt mij ook wel wat om een demper aan te maken. Met die linker zou ik niks kunnen want ik heb mid controls en geen fwrd controls.
Ik denk dat die linker ook wel past met midcontrols. De achterste pijp loopt voor de camcover langs. Zal hem binnenkort wel eens monteren en een foto plaatsen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan