Harley Davidson - episode 18 - Ride to live, live to ride...

tumblr_n6w16pSgSP1sinchno1_1280.jpg
 
Die ironheads zijn i.d.d. wel heel erg leuk hoor *O* ,......ze doen het altijd ,......

( zolang je maar blijft sleutelen :+ )

:t

Misschien dat ik er ook 'ns eentje aanschaf ,.....ik heb hier een antieke Zündapp 175-S 2takt staan ,....zit nog heel klein beetje werk aan , en dan gaat 'ie de verkoop in.
Zo'n ironhead vind ik i.i.g. leuker.
 
Laatst bewerkt:
Die ironheads zijn i.d.d. wel heel erg leuk hoor *O* ,......ze doen het altijd ,......

( zolang je maar blijft sleutelen :+ )

:t

Misschien dat ik er ook 'ns eentje aanschaf ,.....ik heb hier een antieke Zündapp 175-S 2takt staan ,....zit nog heel klein beetje werk aan , en dan gaat 'ie de verkoop in.
Zo'n ironhead vind ik i.i.g. leuker.
daily_picdump_3732_640_54.jpg
 
Shit, dat ding is growing on me.
Van de week maar eens in het echt kijken of ie dan nog steeds indruk maakt.

En dan te bedenken dat ik veel meer een softail- dan touringman ben....
Dat ding is idd schitterend (irl).
Niet in de laatste plaats door de prachtige kleurstelling.
En voor retro heb ik sowieso een zwak.
 
Inmiddels in bestelling staan voor de SGS M8 :
S&S precision tappets en alu tappet cuffs.

Het is nog effe wachten op de Feuling vented dipstick ,......en als straks deze letzte dingetjes d'r ook nog ingetimmerd zitten , dan is ie qua het technische gedeelte af. :)

wat een brommert mensen ,....dat ding gaat echt als een kogel van z'n plek *O* ( voor een pruttelend HD'tje dan :+ )
 
Inmiddels in bestelling staan voor de SGS M8 :
S&S precision tappets en alu tappet cuffs.

Het is nog effe wachten op de Feuling vented dipstick ,......en als straks deze letzte dingetjes d'r ook nog ingetimmerd zitten , dan is ie qua het technische gedeelte af. :)

wat een brommert mensen ,....dat ding gaat echt als een kogel van z'n plek *O*
Is dat omdat de originele van plastic zijn ?
 
túúúúúrlijk ,.......plestikke bende moet eruit :Y

.... maar ja ,....wat mogen we nou eigenlijk verwachten van zo'n motortje voor zo'n klein lullig prijssie ? :+
 
Soort van off topic😅
Maatje van me kan een Harley overnemen met een emotionele waarde...hij heeft 0 verstand van Harley evenals ik maar wil hem graag in de familie houden en oplappen (electronica is een drama). Het schijnt een bijzondere versie te zijn...geeeen idee dus dacht ik zet hem hier even neer wellicht kan iemand me helpen (hoop dat dit geen mensen tegen de borst stuit dat is namelijk niet mijn intentie).
DA451105-7FA2-44E1-8B14-6FE3A22C88E5.jpeg
 
Soort van off topic😅
Maatje van me kan een Harley overnemen met een emotionele waarde...hij heeft 0 verstand van Harley evenals ik maar wil hem graag in de familie houden en oplappen (electronica is een drama). Het schijnt een bijzondere versie te zijn...geeeen idee dus dacht ik zet hem hier even neer wellicht kan iemand me helpen (hoop dat dit geen mensen tegen de borst stuit dat is namelijk niet mijn intentie).Bekijk bijlage 1636623
Wat is dan precies de vraag?

Een evo fxr kan niet veel aan mis, laat hem een keer goed nakijken (zou niet naar een dealer gaan) en je hebt er jaren plezier van.
 
Soort van off topic😅
Maatje van me kan een Harley overnemen met een emotionele waarde...hij heeft 0 verstand van Harley evenals ik maar wil hem graag in de familie houden en oplappen (electronica is een drama). Het schijnt een bijzondere versie te zijn...geeeen idee dus dacht ik zet hem hier even neer wellicht kan iemand me helpen (hoop dat dit geen mensen tegen de borst stuit dat is namelijk niet mijn intentie).Bekijk bijlage 1636623



 
Soort van off topic😅
Maatje van me kan een Harley overnemen met een emotionele waarde...hij heeft 0 verstand van Harley evenals ik maar wil hem graag in de familie houden en oplappen (electronica is een drama). Het schijnt een bijzondere versie te zijn...geeeen idee dus dacht ik zet hem hier even neer wellicht kan iemand me helpen (hoop dat dit geen mensen tegen de borst stuit dat is namelijk niet mijn intentie).Bekijk bijlage 1636623
Er zal iemand vast creatief zijn geweest met wat draadjes, stelt niet zoveel voor. Gewoon nalopen en gaan.
Een groot drama kan het niet zijn.
 
Soort van off topic😅
Maatje van me kan een Harley overnemen met een emotionele waarde...hij heeft 0 verstand van Harley evenals ik maar wil hem graag in de familie houden en oplappen (electronica is een drama). Het schijnt een bijzondere versie te zijn...geeeen idee dus dacht ik zet hem hier even neer wellicht kan iemand me helpen (hoop dat dit geen mensen tegen de borst stuit dat is namelijk niet mijn intentie).Bekijk bijlage 1636623
Wat bedoel je met helpen? Over het algemeen zijn Harleys van deze jaren (80s en 90s) vrij simpel qua bedrading. Hij ziet er op het eerste gezicht niet heel verzaagd of verbouwd uit dat is gunstig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan