Harley Davidson - episode 18 - Ride to live, live to ride...

't Is maar net wat je wilt toch? Als rationeel wint van emotie dan valt Harley een beetje af. Maar uiteindelijk wil je toch een Harley ☺️
Ach ieder zijn ding , maar ik sloeg een beetje aan op de opmerking dat een sportster een gooi en smijt fiets genoemd werd
Ik rij ook best op een heel andere manier lekker op mijn Harley maar gooi en smijt fiets wordt het nooit
 
Jammer beste stuurmachine hoor.....alleen ik vind hem gewoon te zwaar om te handelen op kleine bergwegetjes en dan steil van links naar rechts .....waar ik de sportster alle kanten op gooi was met dit bakbeest anders☺
Kom hem paar keer nog maar net houden....geef mij maar een 60 kilo lichtere motor met dezelfde pk...😍
Kan niet wachten om met deze de bergen in te gaan...
Snap ik best wel, misschien later ook wel een optie voor mij. Voordeel is dat je het niet voor het geld hoeft te laten.
 
Ach ieder zijn ding , maar ik sloeg een beetje aan op de opmerking dat een sportster een gooi en smijt fiets genoemd werd
Ik rij ook best op een heel andere manier lekker op mijn Harley maar gooi en smijt fiets wordt het nooit
Nee kan niet tegen jap op natuurlijk,alhoewel ik ook vind dat het aan degene die erop zit ligt,hebben al heeel vaak racers met superbikes compleet in pak ingehaald 😍
En wij reden eerst altijd met een club mee met bijna geen harleys en met mijn brandweer bike destijds een 883 probeerde ik de snelle jongens bij te houden, wat resulteerde in bocht onderuit gaan,bijna in de vangrail, resultaat met ambulance opgehaald...:X
Dus dat doe ik inderdaad nooit meer...
Gewoon wat ik denk dat kan en niet nog meeeer😊
Maar die sportster was ook niks qua remmen en vork was onderuit etc...
Ze vonden het meestal knap hoe goed ik toch nog kon rijden met dat ding...
Heb ook jappen gehad uiteraard,en dan in de bergen dachten we dat we veel harder zouden gaan als met de harley, maar iedereen moet voor een bocht remmen, dus dat scheelde voor ons rijgedrag niks.
ja soepeler uiteraard,maar met een harley als je 100 rijd heb je het gevoel dat je dat je veeeel harder rijdt.
Terwijl op de Jap voor je denkt ik rij te hard ,zit je op snelheden waarbij je meteen je rijbewijs kan inleveren.
Niet dat we dat deden constant maar om uit te leggen.

Mij maar gewoon een harley.
Wij zitten meestal qua rijstijl tussen de langzame en snelle in..
Fijn tempo vind ik:]


Heb nu echt de sportster sport uitvoering met dubbele remschijven, verbeterde nokkenassen dubbele bougies(dus 4 bougies af fabriek)etc dat ding wil wel vooruit en stuurt best wel...
Maar bij iedere motor duurt het wel paar ...km voor ik er mee kan lezen en schrijven..
Toedeloe karin
 
Laatst bewerkt:
Nee kan niet tegen jap op natuurlijk,alhoewel ik ook vind dat het aan degene die erop zit ligt,hebben al heeel vaak racers met superbikes compleet in pak ingehaald 😍
En wij reden eerst altijd met een club mee met bijna geen harleys en met mijn brandweer bike destijds een 883 probeerde ik de snelle jongens bij te houden, wat resulteerde in bocht onderuit gaan,bijna in de vangrail, resultaat met ambulance opgehaald...:X
Dus dat doe ik inderdaad nooit meer...
Gewoon wat ik denk dat kan en niet nog meeeer😊
Maar die sportster was ook niks qua remmen en vork was onderuit etc...
Ze vonden het meestal knap hoe goed ik toch nog kon rijden met dat ding...
Heb ook jappen gehad uiteraard,en dan in de bergen dachten we dat we veel harder zouden gaan als met de harley, maar iedereen moet voor een bocht remmen, dus dat scheelde voor ons rijgedrag niks.
ja soepeler uiteraard,maar met een harley als je 100 rijd heb je het gevoel dat je dat je veeeel harder rijdt.
Terwijl op de Jap voor je denkt ik rij te hard ,zit je op snelheden waarbij je meteen je rijbewijs kan inleveren.
Niet dat we dat deden constant maar om uit te leggen.

Mij maar gewoon een harley.
Wij zitten meestal qua rijstijl tussen de langzame en snelle in..
Fijn tempo vind ik:]


Heb nu echt de sportster sport uitvoering met dubbele remschijven, verbeterde nokkenassen dubbele bougies(dus 4 bougies af fabriek)etc dat ding wil wel vooruit en stuurt best wel...
Maar bij iedere motor duurt het wel paar ...km voor ik er voor ik er mee kan lezen en schrijven..
Toedeloe karin
aha , jij bent dat , zat jij ook op het harley davidson forum ?
 
Ik lees hier rijden met bladeren regen etc... Bah bah.

Ik lees met regelmaat dat de Shinko banden slecht zijn, dunlop nog niet echt ervaring mee. Ga deze wel van mijn lijstje afhalen.
 
ik vind die Shinko banden zo ongelofelijk vet !!!! vind je die in de gangbare sportster 883 maten ?
👍
hook-up-pro_f.jpg


😇


😎
 
Nee kan niet tegen jap op natuurlijk,alhoewel ik ook vind dat het aan degene die erop zit ligt,hebben al heeel vaak racers met superbikes compleet in pak ingehaald 😍
En wij reden eerst altijd met een club mee met bijna geen harleys en met mijn brandweer bike destijds een 883 probeerde ik de snelle jongens bij te houden, wat resulteerde in bocht onderuit gaan,bijna in de vangrail, resultaat met ambulance opgehaald...:X
Dus dat doe ik inderdaad nooit meer...
Gewoon wat ik denk dat kan en niet nog meeeer😊
Maar die sportster was ook niks qua remmen en vork was onderuit etc...
Ze vonden het meestal knap hoe goed ik toch nog kon rijden met dat ding...
Heb ook jappen gehad uiteraard,en dan in de bergen dachten we dat we veel harder zouden gaan als met de harley, maar iedereen moet voor een bocht remmen, dus dat scheelde voor ons rijgedrag niks.
ja soepeler uiteraard,maar met een harley als je 100 rijd heb je het gevoel dat je dat je veeeel harder rijdt.
Terwijl op de Jap voor je denkt ik rij te hard ,zit je op snelheden waarbij je meteen je rijbewijs kan inleveren.
Niet dat we dat deden constant maar om uit te leggen.

Mij maar gewoon een harley.
Wij zitten meestal qua rijstijl tussen de langzame en snelle in..
Fijn tempo vind ik:]


Heb nu echt de sportster sport uitvoering met dubbele remschijven, verbeterde nokkenassen dubbele bougies(dus 4 bougies af fabriek)etc dat ding wil wel vooruit en stuurt best wel...
Maar bij iedere motor duurt het wel paar ...km voor ik er mee kan lezen en schrijven..
Toedeloe karin
Ik heb geen jap
 
Ooh sorry maar ik ging ervan uit dat jij beide had, misschien door jou nickname...
Bewijst maar weer dat mijn aannames soms fout zijn,lees verkeerd soms ..
 
Ja tuurlijk.... mooi,hoe verdeel jij je tijd op die beauties vraag ik me af... .
Als je nu op motorweekend gaat,welke gaat dan mee bv?

@SirCrow yep klopt helemaal...😊

Goeie vraag, ook al diverse keren getwijfeld er weer een Duc bij te kopen, maar wat neem je dan mee inderdaad? Voor de reis richting de Eiffel is de HD fijner, maar eenmaal daar aangekomen.....
 
Ja tuurlijk.... mooi,hoe verdeel jij je tijd op die beauties vraag ik me af... .
Als je nu op motorweekend gaat,welke gaat dan mee bv?

@SirCrow yep klopt helemaal...😊
Ik doe geen motorweekenden , heb geen tijd moet altijd werken om die motoren te betalen 😁
Maar de ene dag de andere dag de andere , net hoe mijn stemming is , wil ik hard een duc , is het heel warm op mijn gemak de shovel
 

Bijlagen

  • BILD1547.JPG
    BILD1547.JPG
    429 KB · Weergaven: 6
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan