Harley Davidson - episode 18 - Ride to live, live to ride...

Prijzen zijn dik in orde. €35 entree voor festival en camping en je krijgt er een pin bij.
Drank en eten allemaal voor één muntje. Geloof dat een muntje iets van €2,50 kost.
Dus duur?
Ga er verder geen punt van maken , maar ben zaterdags sávonds geweest. Was wat later op de avond en kon 20euro entree betalen. Beetje minder had ook wel gemogen ( heb maar een band gezien}. Heb dit op de kleinere feesten wel anders mee gemaakt. En die pin boeit me toch al niet. En voor een muntje heb je niet veel eten.
 
tja , zo is er overal wel wat , wij gingen in het verleden met de pontiac naar de kustom kulture in herten , daar was je ook aardig wat geld kwijt , maar daar stond tegenover dat er een geweldig evenement neer werd
gezet
 

Bijlagen

  • 900E7EF4-E69A-468B-A90F-BB9A313DCE2A.jpeg
    900E7EF4-E69A-468B-A90F-BB9A313DCE2A.jpeg
    123,6 KB · Weergaven: 34
tja , zo is er overal wel wat , wij gingen in het verleden met de pontiac naar de kustom kulture in herten , daar was je ook aardig wat geld kwijt , maar daar stond tegenover dat er een geweldig evenement neer werd
gezet
Keer of drie daar geweest , beetje jammer dat het altijd het zelfde was en het eerder minder als beter werd
Eerste keer was geweldig ,bij het derde bezoek maar besloten dat ik het wel genoeg vond
 
Rondje gedaan op de Sportsters vanuit NL door Belgie, Frankrijk, Zwitserland, Italie, Zwitserland, Oostenrijk en Duitsland alvorens weer terug te komen in NL. Ook twee bergpassen, St. Gothard in de zeikregen waar je alleen een grijs waas kon zien en de Splugenpass met beter weer. Toch wel iets om wat meer handigheid in te krijgen al die haarspeldbochten
😅

Splugenpass.jpg
 
Klinkt als een mooie trip!

Hoeveel weken ben je onderweg geweest?
Donderdagochtend weg, maandagavond weer thuis. Iets meer dan de helft snelweg, mindere helft proviciale wegen (en minder als we de weg kwijt waren zoals dwars door het centrum van Milaan).

Ik weet ondertussen ook dat een regenpak niet alles echt droog houd (maar wel droog genoeg) en dat een waterdichte iPone voor navigatie ook geen 6+ uur regen kan verdragen zonder het loodje te leggen.
 
Gave tocht, aardig wat km's voor in 1 weekend?
Hoeveel uur zit je dan per dag op de motor?
 
~10 uur p/d maar dat is incl. tanken/ eten en benen strekken.
En ja, afgetrapt en bijna kreupel toen ik weer thuis was 🤣 maar twee dagen van 6+ uur regen hielp ook niet echt. Onweer en (matige) storm in een bos in de bergen was wel weer een ervaring 👀
 
Helemaal geen reparaties onderweg? Zeker geen echte harlie 🤓
Iig niet eentje met een gebalanceerd blok 🤣
Twee van ons geen enkele reparatie of iets verloren, eentje had een breukje in een zelf gefabriceerde sidemount voor z'n snelheidsmeter, maar dat was simpel gefixt met wat ijzerdraad 🤗
 
Oef, das wel een flinke zit ja.
Maar zo te horen wel de moeite waard geweest .. je hebt weer een goed verhaal voor op een verjaardag 😂
 
Inmiddels 60 mijl mogen rondtuffen op de '90 Sportster. De enige dingen waar ik nu tegenaan loop, is de achterste kleppendeksel die op de hoek bij de bout die net onder het frame zit lekt in zekere mate en het feit dat de motor alleen stationair draait of weg wil rijden op de choke. Voordat ik echt met sproeiers aan de gang ga e.d., wil ik eigenlijk de rubber pakkingen tussen het spruitstuk en cilinders vervangen. Deze heb ik toch nog liggen uit het carburateur revisiesetje. Gezien de staat van die tussen de carb en spruitstuk zat, zou het me niks verbazen dat deze ringen er net zo slecht aan toe zijn.
Voor beide gevallen passen de inbusdoppen die ik heb niet, omdat deze te lang zijn en dan dus in aanraking komen met het frame of spruitstuk. Heeft iemand in omgeving Den Haag/Rotterdam een setje inbussleutels liggen welke wel zouden passen en ik zou kunnen lenen of met de Harley langs zou kunnen komen om even deze dingen aan te pakken? Uiteraard tegen eventuele vergoeding/pils/koeken/verzinwatleuks.
 
Hmm misschien iets te ver voor het mooie. Zit net even te kijken, maar een setje kost een stuk minder dan ik had verwacht. Misschien haal ik voor het gemak dan maar toch maar een setje.
 
Heeft er iemand hier toevallig nog een 1 1/4 inch stuur liggen wat weg mag, ik zoek zoiets:

yPoyeOp.jpg


Tevens zoek ik nog dit deel (geen idee hoe je zoiets noemt)

c9B95AE.jpg
 
dat is een "lower front fender trim/skirt/tip" en is bij elke Harley accessoireboer en Ali nieuw te krijgen;
bij Boonstra Parts kan je de kap zoals op jouw foto gebruikt kopen voor 29 euro, maar is niet erg netjes.......
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan