Harley Davidson - episode 18 - Ride to live, live to ride...

Gisteren mijn Electra Glide opgehaald. Is mijn eerste Harley. Rijdt meer dan prima en geeft veel vertrouwen, dus voorlopig kan ik lekker tuffen. Het enige dat ik moet doen is de killers laten plaatsen, maakt voor nu veel te veel lawaai, dus volgende week naar Milo Pajic

Mooi bike, frisse kleur ook👍
veel plezier, en km’s ermee! *O*
 
waarom begin je gelijk te schelden dan ? het is ook ongelofelijk op dit forum , er begint er altijd wel weer een te kankeren en te schelden , goed bezig jongen
 
0BF6B37A-2D4F-4C85-812B-FA44C709B033.jpeg
 
Bekijk bijlage 1786384

Ik ben van de week ook maar eens begonnen om de olie lekkage te vinden en m eens een beetje te verwennen met allerhande verse sapjes.
Kon geen kwaad.
De carterolie zo zwart dat t haast wel een diesel kon zijn en de versnellingsbak olie zo wit als mayonaise.

Het gevoel dat die de laatste paar jaar was verwaarloosd is dus wel bevestigd.

De olie lekkage is trouwens een gescheurde koppeling onderaan de olie rank.
Die was "vakkundig" geprobeerd te stelpen door er een dikke laag kit en vulkaniserende tape om heen te smeren.
De slang vervangen lijkt me een strakker plan...
ik wil ook gelijk de banden gaan aanpakken, want met name de voorband zit vol met droogtescheurtjes...
nu wil ik erg graag naar een klassieke chopper uitstraling zoals bv de Shinko E270. ik zie echter dat die max 5" breed (127mm)
ik zou wel naar een 6"willen/ kunnen.
heb een 16"achter

aan de voorkant heb ik 21" en lekker smal ( 90 nu)
iets in de stijl van de avon speedmaster lijkt me wel mooi, maar die is er voor zover ik kan vinden niet groter dan 19"

ik ben dus op zoek naar tips over waar ik het nog meer kan vinden.


Thanks!
 
ja, en Motorsaloon vraagt er een stevige prijs voor, maar het aanbod is klein; en het grappige is dat als je zo'n motor koopt je de lage kilometerstand betaalt en als je hem straks weer inruilt wordt je afgerekend op het bouwjaar.......maar goed, jij vindt hem leuk en daar gaat het om, en een Dyna stuurt goed en zo'n 110 loopt prima; ik kan je wel adviseren een verlengde garantie er bij te kopen, ik heb drie motoren met zo'n 110 blok gehad en bij alle drie veel plezier gehad van mijn verlengde garantie
 
@PS Sport Glide da's geen bemoedigend advies maar wel eentje waar ik naar luister 👍

Overigens stong er nog zo'n FXDLS bij Motorsaloon maar dan met 43K op de klok en die was maar € 1000 minder duur. Zaten wel Jekyl & Hide's onder maar ik verkoos de lage km stand,
 
is niet bedoeld om je te ontmoedigen, ik ken ook veel mensen met een 110 die probleemloos rijden, maar als ik op de Amerikaanse fora kijk is een 110 blok, zeker als je er stevig meer rijdt, niet altijd probleemloos; ik heb er heel veel fijne kilometers mee gemaakt maar was blij dat de garantie langdurig en goed was.....
 
ik wil ook gelijk de banden gaan aanpakken, want met name de voorband zit vol met droogtescheurtjes...
nu wil ik erg graag naar een klassieke chopper uitstraling zoals bv de Shinko E270. ik zie echter dat die max 5" breed (127mm)
ik zou wel naar een 6"willen/ kunnen.
heb een 16"achter

aan de voorkant heb ik 21" en lekker smal ( 90 nu)
iets in de stijl van de avon speedmaster lijkt me wel mooi, maar die is er voor zover ik kan vinden niet groter dan 19"

ik ben dus op zoek naar tips over waar ik het nog meer kan vinden.


Thanks!
Avon Speedmaster 21 inch moet toch geen probleem zijn. Heb afgelopen winter nog een op mijn voorwiel laten leggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan