Harley Davidson - episode 18 - Ride to live, live to ride...

Dyna twin cam idd, meest opvallende verschil visueel is twee achterschokdempers i.p.v. één middendemper zoals op de softtail. 110 ci, 1800 cc met ~97 pk en 156 Nm koppel @ 3500 rpm. Voor het meest merkbare verschil moet je er op rijden, de twin cam is onvergelijkbaar (veel rauwer) met de Milwaukee 8.
 
Vandaag in het Mariniers Museum ... 🤗

20220809_125338.jpg


... en ervoor 😎

20220809_124101.jpg
 
Laatst maar weer eens een shovel gekocht omdat ik na al die jaren vergeten was dat de Milwaukee vibrator eigenlijk een kutmotor is die trilt, olie lekt, rammelt piept en kraakt, niet remt, niet stuurt en nog niet het vel van de warme melk trekt
...maar ja, hij staat er nu eenmaal en dus ga ik er voortaan maar mee naar kantoor.
 
Laatst maar weer eens een shovel gekocht omdat ik na al die jaren vergeten was dat de Milwaukee vibrator eigenlijk een kutmotor is die trilt, olie lekt, rammelt piept en kraakt, niet remt, niet stuurt en nog niet het vel van de warme melk trekt
...maar ja, hij staat er nu eenmaal en dus ga ik er voortaan maar mee naar kantoor.
karakter heet dat
 
Laatst maar weer eens een shovel gekocht omdat ik na al die jaren vergeten was dat de Milwaukee vibrator eigenlijk een kutmotor is die trilt, olie lekt, rammelt piept en kraakt, niet remt, niet stuurt en nog niet het vel van de warme melk trekt
...maar ja, hij staat er nu eenmaal en dus ga ik er voortaan maar mee naar kantoor.
En een shovel heeft betere eigenschappen? 😅
 
Lekker agrarisch geluid :P
Wist niet dat shovel blokken ook zwart geleverd zijn, vind ik mooi 👍🏻
 
Mooi ding!
Het kan zijn dat ik nu wat verkeerds zeg, kan aan mij liggen dat ik de laatste trends niet ken, die koplamp lijkt mij zo willekeurig geplaatst.
Oh,je zegt niks verkeerd hoor,en van de laatste trends ben ik ook niet op de hoogte,maar ik vind het er wel apart uitzien. Maar de motor is niet van mij, maar van familie.
 
Het is in ieder geval een aparte motor. En vooral op elektra is er al een hoop verbeterd. Een hoop van Motogadget; knippers,toeren- en kmteller, verlichting en knippers.
 
Het is in ieder geval een aparte motor. En vooral op elektra is er al een hoop verbeterd. Een hoop van Motogadget; knippers,toeren- en kmteller, verlichting en knippers.
Ik weet niet of de elektra in het filmpje al gedaan was,maar het lijkt wel spaghetti onder de buddy
 
Het is in ieder geval een aparte motor. En vooral op elektra is er al een hoop verbeterd. Een hoop van Motogadget; knippers,toeren- en kmteller, verlichting en knippers.
Dat is weer eens wat anders dan een compleet veramponeerde elek installatie.

Ik weet niet of de elektra in het filmpje al gedaan was,maar het lijkt wel spaghetti onder de buddy
Beter een storingsvrij werkende bakkie noedels onder de buddy dan dat er een of andere klungel elke “overbodige” draad heeft lopen wegknippen.
 
Dat is weer eens wat anders dan een compleet veramponeerde elek installatie.


Beter een storingsvrij werkende bakkie noedels onder de buddy dan dat er een of andere klungel elke “overbodige” draad heeft lopen wegknippen.
Altijd makkelijk als je wat overbodige draad laat zitten,makkelijk als je wat hebt waar je niks aan hebt
 
Terug
Bovenaan Onderaan