Harley Davidson - episode 18 - Ride to live, live to ride...

Mooie basic fiets Sjors. Zo zie ik ze graag.
Die StreetBob FXDB , bj 2009 is nog helemaal standaard.
-------------------------------------------------------------------------------
Ik moet ook nog effe een goeie dag prikken om een paar foto's te kunnen maken waarop te zien is dat die jongen op die motor zit.
Dat zal voor hem dan de laatste keer zijn dat 'ie er op gaat/kan zitten.
Die motorfiets was alles voor 'm .
 
Laatst bewerkt:
Die StreetBob FXDB , bj 2009 is nog helemaal standaard.
-------------------------------------------------------------------------------
Ik moet ook nog effe een goeie dag prikken om een paar foto's te kunnen maken waarop te zien is dat die jongen op die motor zit.
Dat zal voor hem dan de laatste keer zijn dat 'ie er op gaat/kan zitten.
Die motorfiets was alles voor 'm .
Ik vind dat altijd een triest moment. Ik heb dat pas geleden gehad. Motor gekocht van een man van 63 hij moest de motor ook om gezondheidsredenen weg doen. Zijn lust en zijn leven. Heel zijn leven motor gereden. Hij moet nu 3 x per week gedialyseerd worden. Nierfalen Ik had zo’n klote gevoel om zijn passie te kopen. En meteen te laten beëindigen 😞 ik heb hem dat ook verteld. Maar hij stelde mij gerust. Hij was blij dat ie bij een liefhebber kwam. En niet bij een handelaar. Hij heeft net zo lang buiten gestaan totdat ik de hoek om reed. Ik heb nog nooit zo’n kut gevoel gehad met een motor kopen.
 
Ik vind dat altijd een triest moment. Ik heb dat pas geleden gehad. Motor gekocht van een man van 63 hij moest de motor ook om gezondheidsredenen weg doen. Zijn lust en zijn leven. Heel zijn leven motor gereden. Hij moet nu 3 x per week gedialyseerd worden. Nierfalen Ik had zo’n klote gevoel om zijn passie te kopen. En meteen te laten beëindigen 😞 ik heb hem dat ook verteld. Maar hij stelde mij gerust. Hij was blij dat ie bij een liefhebber kwam. En niet bij een handelaar. Hij heeft net zo lang buiten gestaan totdat ik de hoek om reed. Ik heb nog nooit zo’n kut gevoel gehad met een motor kopen.
ja , dat zijn knap waardeloze dingen inderdaad
 
Ik vind dat altijd een triest moment. Ik heb dat pas geleden gehad. Motor gekocht van een man van 63 hij moest de motor ook om gezondheidsredenen weg doen. Zijn lust en zijn leven. Heel zijn leven motor gereden. Hij moet nu 3 x per week gedialyseerd worden. Nierfalen Ik had zo’n klote gevoel om zijn passie te kopen. En meteen te laten beëindigen 😞 ik heb hem dat ook verteld. Maar hij stelde mij gerust. Hij was blij dat ie bij een liefhebber kwam. En niet bij een handelaar. Hij heeft net zo lang buiten gestaan totdat ik de hoek om reed. Ik heb nog nooit zo’n kut gevoel gehad met een motor kopen.
Ik ben ook zo iemand van wie motoren (Harley's) z'n passie is en wie zijn motoren ahw vertroetelt. En ik kan me in die trieste situatie zo voorstellen dat het écht wel een stukje uitmaakt als je weet dat je oogappel bij ook een liefhebber weer terecht komt.
 
Ik ben ook zo iemand van wie motoren (Harley's) z'n passie is en wie zijn motoren ahw vertroetelt. En ik kan me in die trieste situatie zo voorstellen dat het écht wel een stukje uitmaakt als je weet dat je oogappel bij ook een liefhebber weer terecht komt.
Ja. Klopt. Zoals ik over de motor sprak. En de motor bekeek en voorzichtig betastte. En eerst permissie vroeg om er op te zitten. Gaf hem veel rust en hij wist op dat moment Hier is mijn liefde op de juiste plek. Hij vertelde over alle reizen die hij in zijn actieve motor leven gemaakt had. Nou ik kan je vertellen. Dat haalde de knoop in mijn maag nou niet bepaald weg.
 
ik moet voor een vriendje , die helaas niet meer lang op aarde mag rondlopen ,....z'n mooie Dyna StreetBob , bj 2009 , TC-96" gaan verhandelen.
De brommert verkeert in nieuw-staat ,....loopt schitterend , kleur zwart glanzend , zwarte velgen , rvs spaken , recentelijk nieuwe standaard uitlaten.
( vanwege vakanties bij onze ooster-buurtjes )
Km stand = 50.000 + een klein beetje ,.....vin-nr = 5HD.
.....Staat momenteel op spik-splinter-nieuwe HD-Dunlop banden.
Motor is technish keurig in orde , en het onderhoud / beurtjes gebeurde keurig op tijd bij Willem Been.
Kun je mij ook een pm sturen? Van deze kant ook wel interesse.
 
Gisteren kwamen bij mij ineens weer de herinneringen naar boven over twee verkoopacties op MP .
Jaren geleden had ik op MP een Heritage Classic en een ook nette Shovel te koop gezet .
Ik werd er toen zowat zenuwenlijer van :/ :
- Afspraken in de agenda voor kopers , die nooit kwamen opdagen.
- Zelfs eentje die een proefrit ging maken ,....vervolgens de motor goed bevond , en daarna vertelde dat 'ie 'm aan mij in stukkies van 200 euro per maand wilde gaan aflossen .|(
Daar heb ik me toen een weg-gegooide tijd en geduld in moeten steken zeg.

MP is een goed verkoop-medium ,.....maar niet zozeer voor nog behoorlijk dure trendy dingen.
Bovendien is nu de tijd daarvoor ook ruk ,....de winter begint al te prikken ,...en veel mensen weten al niet eens meer hoe of de stookkosten en levensonderhoud , etc , te kunnen betalen.

Die brommert gaat straks gewoon super-gepoetst naar de HD-dealert.
( dan kost die service maar een paar centen ... )
 
Laatst bewerkt:
Gisteren kwamen bij ineens weer de herinneringen naar boven over twee verkoopactie op MP .
Jaren geleden had ik op MP een Heritage Classic en een ook nette Shovel te koop gezet .
Ik werd er zowat zenuwenlijer van :
- Afspraken in de agenda voor kopers , die nooit kwamen opdagen.
- Zelfs eentje die een proefrit ging maken ,....vervolgens de motor goed bevond , en daarna vertelde dat 'ie 'm aan mij in stukkies van 200 euro per maand wilde gaan aflossen .
Daar heb ik me een weg-gegooide tijd en geduld in moeten steken zeg.

MP is een goed verkoop-medium ,.....maar niet voor hele dure trendy dingen.
Bovendien is nu de tijd daarvoor ook ruk ,....de winter begint al te prikken ,...en veel mensen weten al niet eens meer hoe of de stookkosten en levensonderhoud , etc , kunnen betalen.

De brommert gaat straks gewoon super-gepoetst naar de HD-dealert.
( dan kost die service maar een paar centen ... )
Klopt helemaal. Mijn ervaring op mp is ook ruk. Thuis wachten op koper , die je via mp berichten t hemd van je reet vraagt. Foto’s vraagt. Uit beleefdheid werk je er langer aan mee dan je lief is. En dan zit je voor Jan Lul te wachten op iemand die nooit op komt dagen. En nergens meer op reageert.
 
Dat is ook een optie natuurlijk.
De pm was voor de vraagprijs en een paar duidelijke foto's. Het eerste deel heb je in een voorgaand bericht duidelijk gemaakt en als ik je laatste bericht juist interpreteer gaan er geen foto's komen omdat je hem via de dealer verkoopt. Ik wens je dan ook succes bij de verkoop toe en ik hoop van harte dat je er een geschikt nieuw baasje voor vindt.
 
Exact Ducootje !
.....komt ook nog een keertje bij dat een groot deel van de ge-interesseerden op MP die brommert wel willen hebben ,....maar daarbij tegelijkertijd binnenlandse oorlog riskeren met hun wijf. :+
 
Laatst bewerkt:
Dat is ook een optie natuurlijk.
De pm was voor de vraagprijs en een paar duidelijke foto's. Het eerste deel heb je in een voorgaand bericht duidelijk gemaakt en als ik je laatste bericht juist interpreteer gaan er geen foto's komen omdat je hem via de dealer verkoopt. Ik wens je dan ook succes bij de verkoop toe en ik hoop van harte dat je er een geschikt nieuw baasje voor vindt.
ja ,....da's beter ,.....geen zorgen en tijdverspilling meer .
Ik wil van de week nog even afreizen naar me maatje om daar die motor netjes schoon te maken en in de wax te zetten , .....en dan kan 'ie opgehaald worden .
( mooie foto's zijn er dan pas te maken ,.....want de dealer wil ook weten waar 'ie voor komt. )
 
Gisteren kwamen bij mij ineens weer de herinneringen naar boven over twee verkoopacties op MP .
Jaren geleden had ik op MP een Heritage Classic en een ook nette Shovel te koop gezet .
Ik werd er toen zowat zenuwenlijer van :/ :
- Afspraken in de agenda voor kopers , die nooit kwamen opdagen.
- Zelfs eentje die een proefrit ging maken ,....vervolgens de motor goed bevond , en daarna vertelde dat 'ie 'm aan mij in stukkies van 200 euro per maand wilde gaan aflossen .|(
Daar heb ik me toen een weg-gegooide tijd en geduld in moeten steken zeg.

MP is een goed verkoop-medium ,.....maar niet zozeer voor nog behoorlijk dure trendy dingen.
Bovendien is nu de tijd daarvoor ook ruk ,....de winter begint al te prikken ,...en veel mensen weten al niet eens meer hoe of de stookkosten en levensonderhoud , etc , kunnen betalen.

Die brommert gaat straks gewoon super-gepoetst naar de HD-dealert.
( dan kost die service maar een paar centen ... )
Dat is best herkenbaar , gewoon alle gegevens in een advertentie zetten en dan gewoon vragen wat in de gegevens staat
Of kun je hem voor me bewaren want over drie maanden heb ik geld
 
Ik ben ook zo iemand van wie motoren (Harley's) z'n passie is en wie zijn motoren ahw vertroetelt. En ik kan me in die trieste situatie zo voorstellen dat het écht wel een stukje uitmaakt als je weet dat je oogappel bij ook een liefhebber weer terecht komt.
In mijn geval: zero fucks given. Het is maar een klont metaal...al steek je 'm in de fik waar ik bij sta: zodra 'ie betaald is maakt het mij niets meer uit.
 
In mijn geval: zero fucks given. Het is maar een klont metaal...al steek je 'm in de fik waar ik bij sta: zodra 'ie betaald is maakt het mij niets meer uit.
:^

Bij verkopers die beginnen met “met pijn in het hart” in hun advertentie kom ik niet.
 
dat ben ik toch niet zo helemaal met je eens .....
Ik heb laatst een zeer zeldzame Sound City LB-200 basgitaar-versterker uit 1968 verkocht ( pré HiWatt )
Ik had dat ding wel zo mooi gerestaureerd ,.....de klank was geweldig mooi en karaktervol .
Maar kon 'm niet voor mijzelf houden helaas ,....het ding woog gewoon veels te zwaar voor me .-O-
( want ik heb een nekhernia ! )
Met pijn in me hart moeten verkopen helaas..... :/
( Ik ben blij dat 'ie bij een professional terecht gekomen is , die me naderhand nogmaals bedankt heeft , en me vertelde dat hij er zo groos mee was )

......hartstikke leuk toch ?.....
 
Laatst bewerkt:
:^

Bij verkopers die beginnen met “met pijn in het hart” in hun advertentie kom ik niet.

Ik hecht me meer aan mijn voertuigen dan bijvoorbeeld aan huisdieren.
Maar ik zal zo'n tekst nooit in een advertentie zetten, want als ik besluit iets te verkopen dan mag het ook weg.
Maar van de meeste voertuigen die ik verkocht heb, heb ik toch best wel spijt.
Maar ik kan/ wil ook niet alles houden.
Altijd een dubbel gevoel dus.
 
Ik hecht me meer aan mijn voertuigen dan bijvoorbeeld aan huisdieren.
Maar ik zal zo'n tekst nooit in een advertentie zetten, want als ik besluit iets te verkopen dan mag het ook weg.
Maar van de meeste voertuigen die ik verkocht heb, heb ik toch best wel spijt.
Maar ik kan/ wil ook niet alles houden.
Altijd een dubbel gevoel dus.
Ik snap het ook best, maar idd wat je zegt. Zodra het te koop komt is het klaar.
 
dat ben ik toch niet zo helemaal met je eens .....
Ik heb laatst een zeer zeldzame Sound City LB-200 basgitaar-versterker uit 1968 verkocht ( pré HiWatt )
Ik had dat ding wel zo mooi gerestaureerd ,.....de klank was geweldig mooi en karaktervol .
Maar kon 'm niet voor mijzelf houden helaas ,....het ding woog gewoon veels te zwaar voor me .-O-
( want ik heb een nekhernia ! )
Met pijn in me hart moeten verkopen helaas..... :/
( Ik ben blij dat 'ie bij een professional terecht gekomen is , die me naderhand nogmaals bedankt heeft , en me vertelde dat hij er zo groos mee was )

......hartstikke leuk toch ?.....
Ja leuk, maar je had hem ook aan de muur kunnen hangen ofzo.
 
Ja leuk, maar je had hem ook aan de muur kunnen hangen ofzo.
een gerestaureerde zware buizen-versterker van 30 kg aan de muur hangen ,.....en niet gebruiken ?
Dat doet toch geen mens ?
Ik ben bassist ,.....speelde in een band ,....en moet spullen naar me auto slepen om te vervoeren
 
een gerestaureerde zware buizen-versterker van 30 kg aan de muur hangen ,.....en niet gebruiken ?
Oeps had het woordje versterker even gemist 😅 Een gitaar aan de muur kan mooi zijn, versterker aan de muur hangen is idd apart haha
 
  • Haha
Waarderingen: EHE
Terug
Bovenaan Onderaan