Harley-Davidson FXD DYNA 1997 VOORVORK revisie en upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.

Willem

PROCRASTINATOR
Donateur
22 aug 2005
30.045
53.980
Kampen (Overijssel)
Betreft:
Harley-Davidson FXD DYNA 1997 evo
Maleur:
VOORVORK LEK diameter 39mm

De voorvorkpoten van bovenstaande merk, type, bouwjaar vermelde motorfiets lekken vloeistof, dat hoort niet zo.
Dus ik ben voornemens dit te gaan verhelpen en heb eerst gedacht om alleen de voorvorkkeerringen te vervangen.

Misschien is het verstandiger om ook de rest wat te reviseren om dat ook te doen?
Nu heb ik dat nog nooit eerder gedaan dus het is me ook nooit eerder mislukt en zeg zelf wie is er nou ervaren geboren?

Omdat het aan de voorkant ook wel een beetje stugger mag zijn zit ik te denken om ook veren erbij te bestellen. Kom de volgende sets tegen.

1584174305851.png


En

1584174305986.png

De progressieve vervangingsveren, nu ken ik wel progressieve demping? Of haal ik dingen door elkaar?

Wie heeft ervaring met de bovenste en wat zou het verschil kunnen zijn met de onderste?
Het gaat me niet eens om het prijsverschil, hyperpro is een bekende naam maar is er enig te benoemen verschil?

En waar moet ik nog meer op letten?

1000x dank voor die mij enigszins wijzer weet te maken.
 
En dan kom jij even een op de bovenste doppen passende sleutel cadeau geven?

Mijn mantra tijdens het sleutelen is;
Kreunsteentjes, moordenaar bààààhhcóó, wa-ter-pomp-tang, Engelse sleutel, griptang, snijbrander....Kreunsteentjes, moordenaar bààààhhcóó, wa-ter-pomp-tang, Engelse sleutel, griptang, snijbrander....Kreunsteentjes, moordenaar bààààhhcóó, wa-ter-pomp-tang, Engelse sleutel, griptang, snijbrander....Kreunsteentjes, moordenaar bààààhhcóó, wa-ter-pomp-tang, Engelse sleutel, griptang, snijbrander....Kreunsteentjes, moordenaar bààààhhcóó, wa-ter-pomp-tang, Engelse sleutel, griptang, snijbrander....
LES 1 als je een HD koopt . . .BAKKEN GEREEDSCHAP KOPEN (INCH):W
 
Een bahco is wat je aan de bar besteld als je geen pils kan verdragen.
Op de foto is een verstelbare sleutel te zien. Niks mis mee
Wij kregen vroeger een slag aan de harses van ons Leraar Motorvoertuigentechniek alleen al als wij maar naar het ding keken ..
Ding was voor knoeiers en verneukers `` en eigenlijk had de man groot gelijk ...B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan