Harley-Davidson lucky 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sportster 1200, 95 NM schoon aan de haak :)

Vandaag heb ik hem even schoon gereden, mezelf ook maar eens getrakteerd op een "Wet Suit" en Aquarium schoenen. :+
 
Ik heb even gegoogled op je beschrijving.

Met 'steps out' bedoelen ze meesten één verdikking. Een deel tbv aansluiting op de cilinderkop, en dan een dikker zichtbaar deel als uitlaat.

Heb je niet een link of plaatje?

Want als er een kromming aan het uiteinde zit, wordt een dB-killer ook lastig.

Dit is hem

full
 
Even een betere afbeelding waarop de verdikking te zien is.

[afbeelding]
Het zou zelfs kunnen dat ze niet zozeer het verschil tussen helemaal begin en eerste verdikking bedoelen, maar juist het dikkere deel dat steeds dikker wordt :?


En die flex dB-killer had ik nog niet gezien :)

Maar als het in NL niet te koop is, dan bestel je het toch gewoon via ebay?
 
full

its me bompa toon . ik zit sinds kort weer op dit forum zo is het duidelijk wat ik rijd en wie ik ben . mijn ride is een fxdx dyna glide
 
..... een vriend van me , vertelde me gisteren, onder genot van een keuppie keuffie ,
dat ie een Sportster 883 gekocht had , die 10 jaar stil had gestaan in een schuurtje ,.....
.....met slechts 820 kilometertjes op de tellert,........voor 500 euries ! :/

( waarom kom IK dat nou nooit tegen ,.....grrrrrrrrrr ,.....gnnnnarrrrrr,.....grrrrrrr... )


:X :X :X


:+
 
Laatst bewerkt:
..... een vriend van me , vertelde me gisteren, onder genot van een keuppie keuffie ,
dat ie een Sportster 883 gekocht had , die 10 jaar stil had gestaan in een schuurtje ,.....
.....met slechts 820 kilometertjes op de tellert,........voor 500 euries ! :/

( waarom kom IK dat nou nooit tegen ,.....grrrrrrrrrr ,.....gnnnnarrrrrr,.....grrrrrrr... )


:X :X :X


:+
Mooi voor hem.

Ik ben er jaloers op, dat soort koopjes.
 
..'t is niet opstappen , starten en wegrije hoor....

...accu is naar de klote ,...banden zijn verhard ,.....chroom is naar de bliksem , binnenpoten van de voorvork aangetast....
Hij is inmiddels al weer een eind op weg om 'r een mooi ding van te maken.
( met een hoop spulletjes van marktplaats )

...en als ie af is , dan gaat ie kado aan z'n dochter. :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan