Harley-Davidson lucky 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar wist ik oprecht niets van het spijt mij dan ook dat ik dat bericht uit 2010 oprakelde. Excuus.
 
Lees dat de fxdx hier wel wordt gewaardeerd.
Bij deze een fototje van de mijne:

IMG_354686999761336.jpg
 
hoe je 't wendt of keert , ....deze generatie sportsters zijn onder de HD's technisch wel veel beter/betrouwbaarder dan de TC big twins :)


nog maar even deze nare feiten voor een keertje oprakelen :

http://www.motorcycle-usa.com/Forums/913/2/Thread/Many-reasons-why-I-will-never-buy-a-Harley-.aspx

Vindt het wel een beetje gezeik.

Wij hebben al heel wat TC in de club en alleen problemen gehad met de kettinggeleiders bij een van de eerste TC, dacht 2001. Die is bij 22000 km in de puinpoeier gelopen. Gratis nieuw blok erin gezet door de dealer.

Meeste van de TC bij ons zijn van na 2006 en bij elke grote beurt (om de 16000 km) controleren we de blokjes. Bijna nog nooit hoeven te vervangen, kilometerstanden tot 70000 km. En als ze vervangen moeten worden is dat nou ook weer niet z'on grote klus (mits je het juiste gereedschap voorhanden hebt). Dat is bij 2 TC bij ons al wel voorgekomen, beide kilometerstanden boven de 60000 km.
 
Vindt het wel een beetje gezeik.

Wij hebben al heel wat TC in de club en alleen problemen gehad met de kettinggeleiders bij een van de eerste TC, dacht 2001. Die is bij 22000 km in de puinpoeier gelopen. Gratis nieuw blok erin gezet door de dealer.

Meeste van de TC bij ons zijn van na 2006 en bij elke grote beurt (om de 16000 km) controleren we de blokjes. Bijna nog nooit hoeven te vervangen, kilometerstanden tot 70000 km. En als ze vervangen moeten worden is dat nou ook weer niet z'on grote klus (mits je het juiste gereedschap voorhanden hebt). Dat is bij 2 TC bij ons al wel voorgekomen, beide kilometerstanden boven de 60000 km.


is niet een beetje gezeik ,..is eigenlijk geen goed ontwerp,...sorry ...

allemaal TC's bij ons,.....maar worden wél bijtijds ingeruild ,...en 1tje dan ( 1450 ) laatst ter controle , was er wel op tijd bij nog

nieuwe nokkenassen , kettingen , lagers en veer-spanners
 
eigenlijk zijn 't allemaal min of meer bagger en schijt dingen ......

( maar 't blijft lekker toch me merkje :P )
 
.....nou ,.....ik wil er best wel een sportsterretje bij hebben hoor :/


maar hier vond ik wat Robert :

Buying Guide - Harley-Davidson Sportster


( ik denk dat Robert 'm wil ruilen voor een sportster ivm de slechte prijsopbrengst en gezeik /geleuter op marktplaats o.i.d. ,......en dan de sportster gaat inruilen op een TC )

nou? ....wat zit ik 'r naast ? :)
 
.....nou ,.....ik wil er best wel een sportsterretje bij hebben hoor :/


maar hier vond ik wat Robert :

Buying Guide - Harley-Davidson Sportster


( ik denk dat Robert 'm wil ruilen voor een sportster ivm de slechte prijsopbrengst en gezeik /geleuter op marktplaats o.i.d. ,......en dan de sportster gaat inruilen op een TC )

nou? ....wat zit ik 'r naast ? :)

Gewoon mee gaan rijden.... ;)
 
Ga toch fietsen met je sportsters. :z

Heeft ie een net gereviseerde SHOVELHEAD moet nog ingereden worden....
Vindt het toch allemaal erg merkwaardig moet ik zeggen.... :?

En dan een sportster koop dan een honda ofzo.


La-me-raje : Hij wil van geslip , gekuch , gestotter en lekkages af :P :P :P
 
.....nou ,.....ik wil er best wel een sportsterretje bij hebben hoor :/


maar hier vond ik wat Robert :

Buying Guide - Harley-Davidson Sportster


( ik denk dat Robert 'm wil ruilen voor een sportster ivm de slechte prijsopbrengst en gezeik /geleuter op marktplaats o.i.d. ,......en dan de sportster gaat inruilen op een TC )

nou? ....wat zit ik 'r naast ? :)

je gaat door voor de koelkast :)

http://www.marktplaats.nl/a/motoren...c1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer

Komt zondag langs en dan kijken of we eruit komen.

De 883R uiteraard.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan