Harley-Davidson lucky 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou ,....weer even terug naar navigatie-bende ......

Ik heb even het één-en-ander op internet opgezocht :

Die Tom-Tom Rider 5 schijnt de eenvoudigste bediening te hebben t.o.v. bijv. de Garmin 350
(die in dezelfde prijsklasse zit )
De TT heeft de beste licht-opbrengst en het scherm is even groot als die van de Garmin.

De beide toestellen doen verders zo'n beetje niet zo veel voor elkaar onder als ik het zo effe lees.

Echte prijs-stunts zie ik niet op internet , .....ik zou hier vanaf schiphol helemaal naar Nijmegen moeten rijden om slechts 30 euro onder de adviesprijs te komen van 399 euro -O- ,.....da's gewoon zielig :/

Er zijn dus gewoon nergens prijs-stunts met die dingen :/
 
Vanavond hier geweest...echt de middle of nowhere...


full
 
Klinkt allemaal heel goed, dit mag je dan ook wel van een dealer verwachten en dan al helemaal van een merk als HD.
Zaterdag maar eens een bezoekje brengen daar.
Ik dank jullie voor de snelle antwoorden.
Eneu T joho........Ik moest wel ff kijken waar Wânswert ligt :+ Hahaha en idd zou je mij bijna moeten horen als ik mijn motor start :P
En.., nog zaken kunnen doen? Je zou anders ook nog 's kunnen kijken bij de Harliepleats in Exmorra. Is geen dealer, maar heeft wel enkele gebruikte staan. De mijne is daar afgesteld en loopt nu als n trein. Verstand van zaken hebben ze dus waarschijnlijk wel...
 
En.., nog zaken kunnen doen? Je zou anders ook nog 's kunnen kijken bij de Harliepleats in Exmorra. Is geen dealer, maar heeft wel enkele gebruikte staan. De mijne is daar afgesteld en loopt nu als n trein. Verstand van zaken hebben ze dus waarschijnlijk wel...
Al aardig wat Harley monteurs gesproken hier in het noorden. Maar Tjalle van harliepleats is in mijn ogen toch echt de betere in zijn vak.
 
En.., nog zaken kunnen doen? Je zou anders ook nog 's kunnen kijken bij de Harliepleats in Exmorra. Is geen dealer, maar heeft wel enkele gebruikte staan. De mijne is daar afgesteld en loopt nu als n trein. Verstand van zaken hebben ze dus waarschijnlijk wel...


De droom van mijn vrouw om een Harley te gaan rijden is redelijk op zijn end gekomen zaterdag.
Ze hadden in Drachten een pracht bike staan ( 883n iron ) Deze keus had ze al gemaakt omdat dit één van de lichtere Harley's zijn.
Maar desondanks dat dit een lichte bike is kon ze deze niet van de standaard overeind krijgen, wat ze ook probeerde het lukte haar niet.
Ik denk dat het dan ook maar beter is dat ze blijft rijden op de Kawa er6n die ze nu heeft.
Misschien als straks de nieuwe Street 750 uitkomt datwe nog eens een poging doen.

Nu zag ik daar deze softail staan

10462785_597472700351398_1254918882040928944_n.jpg



Ooooooooow nu heb ik ook last van het Harley virus :+
 
De droom van mijn vrouw om een Harley te gaan rijden is redelijk op zijn end gekomen zaterdag.
Ze hadden in Drachten een pracht bike staan ( 883n iron ) Deze keus had ze al gemaakt omdat dit één van de lichtere Harley's zijn.
Maar desondanks dat dit een lichte bike is kon ze deze niet van de standaard overeind krijgen, wat ze ook probeerde het lukte haar niet.
Ik denk dat het dan ook maar beter is dat ze blijft rijden op de Kawa er6n die ze nu heeft.
Misschien als straks de nieuwe Street 750 uitkomt datwe nog eens een poging doen.

Nu zag ik daar deze softail staan

[afbeelding]


Ooooooooow nu heb ik ook last van het Harley virus :+

Kijk eens aan, met een Jeckill&Hyde uitlaten al onder... maar kon je vrouw de iron niet van standaard halen omdat het zwaar is of omdat zij niet goed bij de grond kan komen.
 
Aan de lengte zal het niet liggen, ze zal zo rond de 1,78 mtr zijn.
De Iron is al een lage bike, dus daar ligt het ook niet aan.
Het ontbreekt haar aan kracht, zal dus een jaartje sportschool worden voor haar als ze het écht wil.
 
Aan de lengte zal het niet liggen, ze zal zo rond de 1,78 mtr zijn.
De Iron is al een lage bike, dus daar ligt het ook niet aan.
Het ontbreekt haar aan kracht, zal dus een jaartje sportschool worden voor haar als ze het écht wil.
M'n vriendin krijgt ook veel motoren niet rechtop. De 883 super low echter wel. Eerst stuur recht en dan rechtop. ;) Blokje onder de standaard laten lassen zodat ie minder schuin staat wil ook helpen.

Ze heeft nu een Honda VT750 S gekocht en die geeft nog minder problemen.
VT750S_Shadow_Tri-1_fs.jpg


Ze reed tot nu toe op een Yamaha XJ6 Diversion F
 
Al aardig wat Harley monteurs gesproken hier in het noorden. Maar Tjalle van harliepleats is in mijn ogen toch echt de betere in zijn vak.



tjalle is echt een goede vent.

mijn motor komt er ook vandaan, en hij heeft de carb nog afgesteld voor me .

hij is echt een ouderwetse vakman.
 
Jammer dan dat de vriendin niet genoeg spierballetjes heeft... Was donderdagavond even bij mn broer en zag die 883 in de vensterbank staan. Mooi machientje..

De harliepleats is idd een prima zaak, al kom ik meer aan de andere kant van de weg bij Steven van Mutha. Hij heeft ook al menig probleempje opgelost voor me en altijd in goed overleg
 
De droom van mijn vrouw om een Harley te gaan rijden is redelijk op zijn end gekomen zaterdag.
Ze hadden in Drachten een pracht bike staan ( 883n iron ) Deze keus had ze al gemaakt omdat dit één van de lichtere Harley's zijn.
Maar desondanks dat dit een lichte bike is kon ze deze niet van de standaard overeind krijgen, wat ze ook probeerde het lukte haar niet.
Ik denk dat het dan ook maar beter is dat ze blijft rijden op de Kawa er6n die ze nu heeft.
Misschien als straks de nieuwe Street 750 uitkomt datwe nog eens een poging doen.

Nu zag ik daar deze softail staan

[afbeelding]


Ooooooooow nu heb ik ook last van het Harley virus :+



Ik snap hier echt niks van :? ,......

dat ding staat op een jiffy-stand ,.....

....je stapt op ,....en je schuift met een voetje dat ding naar achteren.

( een mier krijgt 't nog voor elkaar :? )
 
Ik wil niemand voor z'n hoofd stoten, alleen snap ik het ook niet. Kom van een KTM 990 Adventure waar ik een aantal keer mee omgekukeld ben, toen ik voor het eerst op de HD 48 stapte voelde het bijzonder vertrouwd. Duwen voel je het gewicht wel, maar zijdelings op de standaard vind ik hem bijzonder handelbaar. Twee weken terug bij de BMW dealer op een F 800 GS Adventure gezeten en toen voelde ik de onzekerheid weer, het gewicht, zwaartepunt van de HD ligt bijzonder laag.

Maar blijkbaar, en misschien gelukkig, ervaren we het allemaal anders ;)
 
Laatst bewerkt:
Er zijn meerdere vrouwen die er moeite mee hebben. mijn vriendin dus ook.
Zet je 'm iets meer rechtop (is maar een klein stukje) dan lukt het wel. Nu is m'n vriendin wel wat klein natuurlijk en kan vaak ook niet echt met beide voeten bij de grond wat het extra lastig maakt.

is voor de meesten iets wat gewoon automatisch gaat. Je gaat zitten en zet je motor gewoon rechtop maar dat geld dus niet voor iedereen
 
Aan de lengte zal het niet liggen, ze zal zo rond de 1,78 mtr zijn.
De Iron is al een lage bike, dus daar ligt het ook niet aan.
Het ontbreekt haar aan kracht, zal dus een jaartje sportschool worden voor haar als ze het écht wil.


probeer eens met een veerunstertje de kracht in Kg op te meten die nodig is om dat motortje vanuit die 20 graden uit het lood rechtop te krijgen.

Je zult versteld staan hoe weinig dat is....

Bij een hoop mensen maakt de angst zo veel de dienst uit dat het op voorhand al niet meer gaat.

De kracht om je zelf te kunnen laten wandelen is al vele malen groter :/
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan