Harley Davidson Sport Glide, wie rijdt er een?

cardiobiker

MF'er
7 jan 2016
168
19
62
Hamont
Dit topic is bedoeld voor diegenen, die met een Harley Davidson Sport Glide rijden.
Hier kun je dus terecht met vragen, ideeën, suggesties, ervaringen (positief én negatief).
Ik zie er gewoon weinig rijden. De mijne heb ik in juli 2018 gekocht.

cardiobiker

MF'er
7 jan 2016
168
19
62
Hamont
Is ook best moeilijk om accessoires voor te bestellen, omdat het model zo nieuw is. Maar vandaag op de beurs een Dr. Jeckyl and Hyde uitlaat besteld. 100% legaal! En da's fijn als je eens richting de Eifel wilt toeren. Geluidseisen worden steeds strenger.

• Like
Waarderingen: BertusB

cardiobiker

MF'er
7 jan 2016
168
19
62
Hamont
Helaas....het is toch de Vance & Hines Pro Pipe geworden. Ik vond de opties voor een uitlaat mét klep toch te duur. Hier zal ik wel een 'silent Baffle' stillere DB.killer voor moeten bestellen, want ik vind 'm vrij luid....

Bijlagen

FLSB107

Rookie
8 apr 2019
1
0
Hoe bevalt de Pro pipe, ik heb ook lang gedacht om een J&H uitlaat te kopen maar deze waren vorig jaar nog niet leverbaar. Ik heb toen gekozen om een TAB performance uit Amerika te halen met drie type inserts (silence, medium en zombie) . De medium bevalt prima maar ben nog opzoek naar een iets zwaarder geluid, niet harder. Nu de J&H leverbaar zijn heb ik er ook weer naar gekeken maar ze zijn wat mij betreft te duur en het geluid valt mij tegen ook qua looks is het niet anders dan de standaard. 20180622_162552.jpg

Laatst bewerkt:

cardiobiker

MF'er
7 jan 2016
168
19
62
Hamont
Er zit een stevig geluid in, dat kan ik je verzekeren. Ik moest er in het begin erg aan wennen, maar zodra je harder dan 60 rijdt, merk je er niet veel meer van.
De motor rijdt trouwens een stuk vlotter met de Stage 1, (Screamin' eagle luchtfilter en V&H fuelmanager). Alles is mooi op elkaar afgestemd en dat merk je.

Johnjack

Rookie
9 jul 2019
1
0
Hoe bevalt de Pro pipe, ik heb ook lang gedacht om een J&H uitlaat te kopen maar deze waren vorig jaar nog niet leverbaar. Ik heb toen gekozen om een TAB performance uit Amerika te halen met drie type inserts (silence, medium en zombie) . De medium bevalt prima maar ben nog opzoek naar een iets zwaarder geluid, niet harder. Nu de J&H leverbaar zijn heb ik er ook weer naar gekeken maar ze zijn wat mij betreft te duur en het geluid valt mij tegen ook qua looks is het niet anders dan de standaard.Bekijk bijlage 1385115
ik heb zowel de medium als de zombie baffled. Zombie erg luid. Niet zo ideaal voor de buren. Het verwisselen van de baffles is wel een “pain in the ass”. J&H vond ik te duur.

cardiobiker

MF'er
7 jan 2016
168
19
62
Hamont
Ik heb hetzelfde probleem als jij: ik vind de uitlaat te luid. Echte Harley-mensen zeggen: prachtig man! Helemaal niet te luid. Ik ben het misschien niet gewend, want het is mijn eerste Harley. Ik durfde er ook niet goed mee naar Duitsland, want daar zijn de geluidseisen erg streng. Toch heb ik onlangs een toerrit door Duitsland gereden en geen problemen gehad. Ik heb wel Alpine gehoorbescherming gekocht, want ik kreeg er koppijn van. De motor loopt er perfect op, dat moet ik zeggen.
Ik weet ook niet goed wat ik er mee aan moet..... Uitlaat verkopen, Harley verkopen.....